Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
djrotterdam Gepost door djrotterdam op dinsdag 18-02-2003 om 16:22:17
wIE oh wie organiseerdt er hier in bandung in july een festival??????? ik lees net op www.hiphopindo.net dat een hollander een festival organiseerdt, een hiphopfestival uiteraard, en dattie iets metr de crew van dit website heeft te maken, of in de organisatie van NLhiphop zit, wie is dat??? ik woon hier in bandung, produceer een aantal crews hier en ken zo'n beetje iedereen in die hip hop beweging hier, ook veel lui in surabaya, jakarta, malang, jogja en semarang. als je dit leest laat me dan weten wie je bent enzo, kunnen we ophoeken want hier moet ik uiteraard meer van weten, wie weet kan ik helpen of whatever lah, groeten henk: enkidu84@hotmail.com
----------------------------------------
Hollander die al 6 jaar in bandung, indonesie woont en lokale hip hop bandjes produceerd
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 18-02-2003 om 16:46:26
huuh ik weet van niks, waar lees je dat dan want mijn indonesich is niet meer wat het geweest is.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 18-02-2003 om 18:01:51
Schopje naar "optredens, FESTIVALS en party's"
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 18-02-2003 om 21:29:39
* SpadeAce weet van niks *
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
GrieP Gepost door GrieP op vrijdag 28-02-2003 om 10:50:33
Holy bef, hiphop in Bandung? Dat ik die combinatie ooit nog mocht horen. Het verleden en het heden.....
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op vrijdag 28-02-2003 om 14:10:44
ik wil best komen checken hoor!
----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0117 sec.