Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
yiddo Gepost door yiddo op dinsdag 25-02-2003 om 17:52:41
Eind januari organiseerde O.J.V. de Koornbeurs in samenwerking met Soul Control en http://www.hiphopinjesmoel.nl voor het eerst de hiphopparty Relevant Elements. Vanwege het overweldigende succes komt er een vervolg op zaterdag 26 april. Tijdens deze underground hiphopavond staan Klopdokter & DJ Fader (Rotterdam) en Skiggy Rapz (Nieuwkoop) op het podium. DJ’s DBS & Mista Sweet (Den Haag) trakteren het publiek op de beste en nieuwste platen. De avond wordt gehost door Maximus Prime die ook de open mic sessie begeleidt.

Dus voor die echte lowbudget cats check deze info

Datum: Zaterdag 26 april
Adres: OJV De Koornbeurs, Voldersgracht 1, Delft
Entree: €4
Aanvang: 22:00-02:00 (Deuren sluiten om 24:00)

Wederom is er GEEN voorverkoop

Klopdokter werkt samen met DJ Fader. In eigen beheer werden twee cd’s met minimale oplage uitgegeven met vooral freestyles en battles. Hoogtepunten waren o.a. optredens in Nighttown, Paradiso, LVC en het Schouwburgplein. Vooral freestylend bleek Klopdokter goed uit de voeten te kunnen en zette dan ook diverse battle competities op zijn naam. Recent geleden won de Rotterdammer nog de Geen Daden Maar Woorden wedstrijd, waarbij hij in de finale Raymzter versloeg. Daarnaast host Klopdokter regelmatig feesten en begeleidt hij samen met DJ Fader beginnend raptalent. Hij heeft onlangs de muziek verzorgd voor twee korte films en momenteel is hij druk bezig met de opnames van zijn CD.

Skiggy-Rapz is een twintigjarige MC uit Nieuwkoop. Hij is nu ongeveer vijf jaar bezig met het schrijven van teksten en het produceren van beats. Skiggy-Rapz stond eerder in de Melkweg, TAG-festival en won een competitie op de Megafestatie, waardoor hij samen met The Proov op het Racism Beat It festival op mocht treden. Zijn nummer The Truth belandde op de compilatie CD Down Into Hiphop 2 van de Popunie. Momenteel werkt Skiggy-Rapz hard aan nieuw materiaal.


DJ DBS zette tijdens de eerste editie van Relevant Elements de Koornbeurs op zijn kop. Hij is al actief sinds ’89 en draaide op Dirty Decibels (Delft), Bomb the Planet (Den Haag), Hague hiphop (Den Haag) en Whatz Juicy (Leiden). Maar ook buiten de regio van Splosh in Flevoland tot Planet Rock in Eindhoven. Naast Nederland treedt deze Haagse Dj ook in Duitsland op. Onlangs heeft hij Mixtape (CD) Volume 7 uitgebracht samen met DJ Special O.


MistaSweet draait niet louter de gebruikelijke hiphopplaten, maar wijkt ook uit naar de roots van hiphop nummers. Deze Haagse DJ draaide op o.a. Boogie Down Station (Den Haag), De Duivel (Amsterdam), Drum Rhythm Festival (Amsterdam) en International Breakdance Event (Rotterdam) MistaSweet is ook resident DJ in de Jetlag Lounge en is een van de organisatoren van de hiphopavond Bomb The Planet, welke op verschillende locaties in Den Haag worden gehouden. Onlangs bracht hij met DJ Knowledge de CD Kersuez Armbreaks uit.

Maximus Prime zal de gehele avond hosten!

Na het bovengenoemde programma volgt er natuurlijk ook weer een open mic!


----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 25-02-2003 om 18:26:14
Gaan we zijn toch?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 25-02-2003 om 19:35:10
Lijkt me dope. Helaas heb ik tot eind augustus niet echt de beschikking over geschikt vervoer oid om van Groningen ff een party te checken in Delft.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 25-02-2003 om 20:52:33
ja toch ik ben er zeker weer bij want de vorige keer was de bom!!
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 25-02-2003 om 20:57:12
ik doe mun best
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 26-02-2003 om 00:01:04
ik doe meer dan mijn best
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
squee
hm..
Gepost door squee op woensdag 26-02-2003 om 14:04:51
wow cool en de prijs ook beterz
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0138 sec.