Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 19-08-2006 om 18:35:26
nu op ned 2...
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zaterdag 19-08-2006 om 18:37:45
ik was het al aan het checken, leipe shit over dat terug sturen en dat ze op hun etage moesten blijven om 'paniek' te voorkomen
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op zaterdag 19-08-2006 om 19:01:40
Achteraf bekritiseren is altijd wel makkelijk. Er zijn wel fouten gemaakt hoor, maar toch
----------------------------------------
Days to come
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 19-08-2006 om 19:04:58
ja ik vind dat ze nou serieus een keer op moeten houden met de hele tijd dat gezeik over wat er allemaal wel neit fout is gegaan en dan is dit weer verdacht en dan dat weer.Het is gewoon gebeurt,osama heeft de aanslag laten plegen das zo klaar als een klontje en het belangrijkste er zijn duizenden doden gevallen.Klaar toch?1x zoiets is interessant maar mensen gaan nu dingen verdraaien zodat ze weer wat nieuws hebben enzo en laat het gewoon rusten,je veranderd er niks meer aan.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
rame
Gepost door rame op zaterdag 19-08-2006 om 19:20:47
en wat als amerika er wel degelijk achter zat? (zeg ik niet hoor)

moet je het dan ook laten rusten?
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 19-08-2006 om 19:23:23
ja ik vind van wel.Het is beter het gewoon zo te laten en osama gewoon als zondebok te nemen.Want ook al zit amerika erachter of nou ja bush dan zal het nooit uitkomen.En dat vind ik trouwens ook echt een belachelijke gedachte.Zo slecht is hij echt niet dat hij duizenden van zn eigen volk slachtoffer maakt.Dat is gewoon de slechte reputatie van bush misbruiken.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
rame
Gepost door rame op zaterdag 19-08-2006 om 19:24:50
tsja je weet het natuurlijk nooit

maar voor de wereld zou het inderdaad beter zijn om het zo te houden, als bush het gedaan heeft staat de wereld meteen 3x op z'n kop
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 19-08-2006 om 19:25:45
ja word.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 19-08-2006 om 19:28:21
Ik vind dat ze het niet moeten laten rusten, ik vind dat de media er minder aandacht aan moet besteden.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
rame
Gepost door rame op zaterdag 19-08-2006 om 19:30:22
zo veel aandacht besteden ze er niet meer aan voor zover ik weet?

sommige mensen vinden het gewoon intressant, daarom zie je die shit zo vaak op geographic channel
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 19-08-2006 om 19:33:50
als je die reportage net had gecheckt... na 5 jaar zijn die vluchtopnames van de vluchtleiding pas openbaar geworden he. Echt dikke fouten gemaakt daar.
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 19-08-2006 om 19:34:38
ja maar wat had er dan voorkomen kunnen worden?
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
rame
Gepost door rame op zaterdag 19-08-2006 om 19:35:59
ik zag een stukje rond 6 uur, toen ik dit topic net las was er alweer een vent over bosbranden op tv

maar d'r zijn echt té veel dingen fout gedaan ja

niks voorkomen maar er zijn wel mensen bijgeweest die alles gewoon gelaten hebben voor wat het was en er zijn ook mensen die hier nog straf voor verdienen die nog vrij rond lopen

je kan wel denken van het is goed zo, maar na wat er gebeurt is hoort niet
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2006 @ 19:38:06 ]
melle
Gepost door melle op zaterdag 19-08-2006 om 20:00:29
Quote:
mixxman schreef op 19-08-2006 @ 19:34
ja maar wat had er dan voorkomen kunnen worden?


Mensen die uit het WTC wilden vluchten werden teruggestuurd bij de uitgang, werd niks gezegd over wat er echt gebeurd was alleen dat er brand was uitgebroken, besluitvorming over 7 niveaus over het wel of niet neerhalen van de gekaapte vliegtuigen enz. enz. enz.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
rame
Gepost door rame op zaterdag 19-08-2006 om 20:04:12
dat terugsturen kun je niemand op aankijken, dat deden de mensen van 911, die wisten ook niet beter
melle
Gepost door melle op zaterdag 19-08-2006 om 20:13:03
Ja ok maar het heeft allemaal met communicatie te maken hè, het centraal overzien van de ernst van de situatie en meteen de mensen op de plek daar op de hoogte brengen.

Zoals die man zei, tv kijkers in Nederland hadden een beter overzicht van wat er gebeurde dan de mensen in het commandocentrum in New York.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
rame
Gepost door rame op zaterdag 19-08-2006 om 20:20:34
dat is absoluut zo ja
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 19-08-2006 om 20:23:52
Quote:
Zoals die man zei, tv kijkers in Nederland hadden een beter overzicht van wat er gebeurde dan de mensen in het commandocentrum in New York.


doordat het daar zo kut was en allemaal verouderde apparatuur hadden... wel toevallig dat ze die dag een kapingstest zouden doem bij dat vluchtcentrum.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0129 sec.