Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op zaterdag 19-08-2006 om 21:37:06
Eys G ,
ik heb samen met mn beste maat J Thag samen een mc s duo opgericht genaamd Jflex , we zijn met een kleine mixtape bezig (wel nog met kut mic enzo ) ma we hebbe deze track dus opgenomen ma we weten niet goed wat we op t refrein moeten doen ....we willen niemand laten zingen of rappen .....j thag wou m openlaten , ma ik was meer iets aant denke van een neuri ofzo ...heeft iemand n idee .....en als iemand zegt ik kan wel iets chills met t refrein hoor ik t graag ......and feed en commentaar is altijd welkom

de track (Jflex - Droomgevoelens) [url]www.soundclick.com/flexmastera[url]

peace out A town
Flex
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
Replay
...
Gepost door Replay op zaterdag 19-08-2006 om 21:38:11
http://www.soundclick.com/flexmastera
----------------------------------------
....
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 19-08-2006 om 23:53:16
Beste mannen van JFlex,
Ik zou nog niet aan een mixtape beginnen. Ik zou eerst wat beter worden op het gebied van rijm en flow. Probeer moeilijker te rijmen, door multies te gebruiken en andere rijmschema's dan alleen maar eindrijm. Verbandjes die jullie gebruiken zijn wel leuk maar een beetje simpel, probeer ook daar wat meer tijd aan te besteden.
Zoek de balans tussen flow, inhoud en rijm en vermenigvuldig het.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
EL-Puco
spraakmakend
Gepost door EL-Puco op zondag 20-08-2006 om 12:46:05
ik zou persoonlijk het refrein open laten vind dit wel een track daarvoor,
maar ik ben het wel met Iminic eens.
foshow Gepost door foshow op zondag 20-08-2006 om 23:38:39
Quote:
Iminic schreef op 19-08-2006 @ 23:53
Beste mannen van JFlex,
Ik zou nog niet aan een mixtape beginnen. Ik zou eerst wat beter worden op het gebied van rijm en flow. Probeer moeilijker te rijmen, door multies te gebruiken en andere rijmschema's dan alleen maar eindrijm. Verbandjes die jullie gebruiken zijn wel leuk maar een beetje simpel, probeer ook daar wat meer tijd aan te besteden.
Zoek de balans tussen flow, inhoud en rijm en vermenigvuldig het.


egt serieuz props voor die feed laatste zin kan iedereen hier wel wat mee
High_Cube_KR Gepost door High_Cube_KR op maandag 21-08-2006 om 01:40:52
Ik zou de mixtape ook voorlopig ff staken. Ga eerst jullie niveau omhoog knallen, en als je dan na een tijdje denkt ja dit is phat! ja ga dan een mixtape maken, doe wat je wilt. maar dit is mijn advies.
D-Pep
Blijf reëel, zoek de balans.
Gepost door D-Pep op dinsdag 22-08-2006 om 18:47:16
Er is al wel een Nederlandstalige rapper die Jay-Flex heet.
----------------------------------------
De Flowende Pepper®
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op dinsdag 22-08-2006 om 20:13:16
thnx voor feed ..ik zal er aan werken ....en n mixtape is een groot woord gwoon wat tracks op n cdtje ma ik wou t ff n naam geven .....en jflex is ff voorlopig ...we wouden eerst n meer doordachte naam zoals wijzen uit t oosten ..zoiets vin ik veel doper ma we komen ff op niks dus ...maja ..ik weet nou nog steeds nie wa we met t refrein moeten doen

peace Flex
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0153 sec.