Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 20-08-2006 om 16:16:51
Arrestaties na racistisch geweld Oosterhout

Uitgegeven: 17 augustus 2006 17:47

OOSTERHOUT - De politie heeft twee mannen uit Kaatsheuvel aangehouden voor een gewelddadig treffen afgelopen dinsdagavond in Oosterhout tussen Nederlandse en allochtone jongeren. De twee Nederlandse verdachten handelden uit racistische motieven, verklaarde een politiewoordvoerder donderdag.

De verdachten behoorden tot een groep die in het Slotpark een 17-jarige jongen belaagde en in een vijver gooide. Het slachtoffer raakte lichtgewond. Hij besloot met zijn vrienden terug te keren voor wraak, waarna een vechtpartij ontstond en aan beide zijden klappen vielen.


De verdachten zijn 18 en 42 jaar oud. De oudste zou bovendien met zijn auto zijn ingereden op de groep, waarbij ook toevallige passanten werden aangereden en licht letstel opliepen. De beide verdachten zijn in verzekering gesteld. De politie verwacht de komende dagen meer arrestaties te verrichten.

Bron
---------------------------------------------------------------------------------

Waarom nou weer in mijn vredige oosterhout verdomme ben hier niet eens veilig meer straks
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 20-08-2006 om 16:18:22
Quote:
bigsam schreef op 20-08-2006 @ 16:16


De oudste zou bovendien met zijn auto zijn ingereden op de groep, waarbij ook toevallige passanten werden aangereden en licht letstel opliepen.



lompe gek
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op zondag 20-08-2006 om 16:47:53
bigsam hoorde bij de mietjes, die zaten toe te kijken smacken die kut racisten
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 20-08-2006 om 17:32:22
ghaha ik was er niet bij maar als ik erbij was had ik vast wel meegedaan
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 20-08-2006 om 18:29:02
SLOPEN als een mawfuckaaaaa

zeker die automeniertje
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op zondag 20-08-2006 om 18:29:33
gangstershit
----------------------------------------
Kiphop baby!
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 20-08-2006 om 19:16:50
Eckte ghetto thug shit bij ons...

Nee ff serieus, echt een trieste boel man, maat van me die bij mij werkt was gevraagd om in die auto in te stappen en mee te doen met mensen omver rijden, te erg gewoon
Ben er die avond nog langsgefietst maar toen was er nog niemand gelukkig

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.