Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 09-03-2003 om 19:55:27
Ik weet niet wat het is, maar het is tering dope.

Een race door de geschiedenis achtig iets. Tig tijdperken door elkaar gegooit telkens. Maar toch in elkaar overlopend, koel gedaan enzo.

FF gezocht
Quote:

History of the world: part I (Amerika/1981)
Amerikaanse filmkomedie
De geschiedenis van de mens wordt op de hak genomen. We reizen door de eeuwen heen en belangrijke gebeurtenissen uit de menselijke geschiedenis passeren op komische wijze de revue.
Met Mel Brooks, Dom DeLuise, Madeline Kahn, Harvey Korman e.a.
Regie: Mel Brooks

Echt te dope, hele romeinse leger stoned van 1 reuze joint en weet ik veel wat.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
teigetje Gepost door teigetje op zondag 09-03-2003 om 20:55:01
Het is vooral een film van Mel Brooks. Onder andere bekend van schrijven van (en vaak ook acteren in) Spaceballs, Robin Hood Men In Tights en Blazing Saddles. Goede films, dankzij Mel Brooks veel bizarre humor, welke af en toe de limieten van het aanvaardbare met grote stappen voorbijtreedt.
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.