Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
brendan
sir
Gepost door brendan op vrijdag 08-09-2006 om 09:04:40
'Hiddink naar Chelsea'

Uitgegeven: 7 september 2006 15:26
Laatst gewijzigd: 7 september 2006 17:11

AMSTERDAM - Guus Hiddink lijkt de belangrijkste kandidaat om José Mourinho bij Chelsea op te volgen. Dat melden verschillende Engelse media donderdag. Hiddink gaf toe in contact te staan met de club uit Londen en dat hij graag in de Premiership zou willen werken.

De eigenaar van de club, Roman Abramovitsj, heeft altijd toegegeven erg gecharmeerd te zijn van Hiddink. De oliemagnaat speelde tevens een rol bij de aanstelling van de Nederlander als bondscoach van Rusland. In Engeland wordt al geruime tijd gesuggereerd dat de huidige trainer, Mourinho, voor het einde van het seizoen bij de landskampioen zal vertrekken.


Gesprek

Op dit moment worden meerdere namen genoemd als de mogelijke opvolger, maar de naam van Hiddink is de meest waarschijnlijke. "Ach, laat ze dat maar suggereren", liet Hiddink in een reactie weten. "Ik ben inderdaad meerdere malen bij Chelsea geweest waar ik inderdaad met Abramovitsj heb gesproken. Het gesprek ging echter over het Russische elftal en over een Russische speler van Chelsea."

"Iedereen heeft een bepaald beeld van Abramovitsj, maar ik vond hem een hele nederige, normale man. We hadden het over de toekomst van het Russische voetbal en of ik hem kon helpen het nationale elftal weer op een hoger niveau te krijgen."

Voorliefde

Hiddink stopte zijn voorliefde voor de Engelse Premiership echter niet onder stoelen of banken. "Engeland is een prachtig land om in te werken. Als ik naar een stadion in Engeland ga, loop ik altijd het laatste stuk. De sfeer rondom een Engels stadion is altijd goed. De kopstukken in het voetbal moeten niet in een ivoren toren zitten. Wij moeten op de straat voelen wat er aan de hand is."

Het is niet duidelijk of Hiddink de baan bij Chelsea mogelijk kan combineren met het Russische nationale elftal, zoals hij eerder deed bij PSV toen hij tegelijkertijd bondscoach was van Australië.

http://www.nu.nl/news/820531/43/%27Hiddink_naar_Chelsea%27.html


denk niet dat ze beter gaan presenteren als hiddink komt maar zou wel een slimme actie van hem zijn. lekker geld vangen en ze hebben goeie koffie in engeland
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-09-2006 @ 09:06:28 ]
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op vrijdag 08-09-2006 om 20:01:37
Guus Geluk rockt overal .......ik weet nie wat hij heeft maar hijs goed heel goed ....spelers hebben respect voor hem en hij kan de coach/technisch diceteur ook uitvoeren want heeft ie bij psv ook gedaan en dat is in engeland bijna overal ook zo .....dus ik heb goede hoop voor chelsea ......ma hoop eiglijk dat t nie doorgaat ..ik ben groot fan van Man Utd dus Chelsea SUCKS
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 08-09-2006 om 20:02:18
het zou wel mooi zijn als Chelsea dan wat leuker zou spelen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op vrijdag 08-09-2006 om 20:06:17
Lijkt me sterk aangezien hij net aan zn klus in Rusland begonnen is, en volgens mij was het daarbij ook bekend dat het om een fulltime job ging als bondscoach
----------------------------------------
Days to come
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 08-09-2006 om 20:07:12
chelsea is fokt op, alles-kopen-wat-los-en-vast-zit-clubs sucken.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op vrijdag 08-09-2006 om 20:13:27
Quote:
Jspr schreef op 08-09-2006 @ 20:07
chelsea is fokt op, alles-kopen-wat-los-en-vast-zit-clubs sucken.


WORD!!!!!!!
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
brendan
sir
Gepost door brendan op woensdag 13-09-2006 om 14:26:43
behalve gerrard en kleine ronaldo
brendan
sir
Gepost door brendan op vrijdag 22-09-2006 om 15:35:52
Quote:
upnorth schreef op 08-09-2006 @ 20:06
Lijkt me sterk aangezien hij net aan zn klus in Rusland begonnen is, en volgens mij was het daarbij ook bekend dat het om een fulltime job ging als bondscoach

chelsea = roman
russiche voetbal = roman
conclusie hij zou het kunnen comibeneren net als bij psv
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zaterdag 23-09-2006 om 02:16:49
zou guus geen zin hebben om feyenoord weer een beetje te laten rocken?!
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 23-09-2006 om 09:21:02
Dan heb je aan een coach niet genoeg.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 23-09-2006 om 09:24:50
Quote:
FlexMasterA schreef op 08-09-2006 @ 20:01
ben groot fan van Man Utd dus Chelsea SUCKS

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
brendan
sir
Gepost door brendan op dinsdag 03-10-2006 om 11:28:42
Quote:
L2N schreef op 23-09-2006 @ 09:24
(...)


die verkrachte ook het spelletje omdat zij ook alles kopen malcom glasser is eigenaar van de club dus zelfde verhaal als bij chelsea alleeen heeft hjij minder geld dan roman
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 03-10-2006 om 11:29:33
Tegen barca gaan ze onderuit
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.