Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 11-09-2006 om 21:52:36
Quote:
'Ma Dalton' grijpt naast 30.000 dollar

11 september 2006

Een 79-jarige vrouw heeft in Chicago geprobeerd in haar eentje een bank te overvallen. Helaas voor haar mislukte de poging en bleef het geld dat zij eiste – 30.000 dollar – veilig achter slot en grendel. Oma belandde daar uiteindelijk ook.

Het leek wel een scene uit één van de stripboeken van Lucky Luke, waarbij de moeder van de gebroeders Dalton in haar uppie een bank overvalt. Het omaatje droeg daarbij een witte zonneklep met de naam 'Princess' en verder een zwarte zonnebril.

Volgens een verklaring van een FBI agent kwam grootmoeder de Bank of America binnenlopen en zei ze tegen een vrouwelijke bankbediende dat ze niet hard kon praten omdat ze 'net van de tandarts' kwam. Toen die zich daarop naar voren boog trok zij snel een speelgoedpistool en sprak: "Geef me 30.000 dollar. Mijn vriend staat aan de overkant van de straat. En geen verf!"

De bankbediende liet zich daardoor echter niet imponeren, reikte in haar kassalade en activeerde snel het stille alarm alvorens weg te lopen van de toonbank. De bejaarde dievegge wachtte daarna enige minuten en besloot toen maar het hazenpad te kiezen. Ze wierp haar mantel af en verliet het bankgebouw. Een andere bankmedewerker alarmeerde snel een agent. Die kon de vluchtende vrouw buiten aanhouden.

Volgens de Chicago Sun-Times is het dametje de oudste vrouw die ooit opgepakt is voor een bankoverval in de stad. Jong geleerd…


Bron
Fhiela
nee
Gepost door Fhiela op maandag 11-09-2006 om 22:05:40
hahaha
----------------------------------------
Smoke likes youre life is depending on it..
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op maandag 11-09-2006 om 22:10:04
Keihard :o het had me oma kunnen zijn
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 11-09-2006 om 22:18:32
Quote:
zei ze tegen een vrouwelijke bankbediende dat ze niet hard kon praten omdat ze 'net van de tandarts' kwam.


haha ! ja dat zal ze imponeren.
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op dinsdag 12-09-2006 om 13:47:29
Whahaha
----------------------------------------
Whahahaha
Crunx Gepost door Crunx op dinsdag 12-09-2006 om 16:07:45
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op dinsdag 12-09-2006 om 16:11:45
what-the? hahaha
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Philly Gepost door Philly op dinsdag 12-09-2006 om 20:45:08
haha funny man
----------------------------------------
een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.