Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 21-09-2006 om 00:45:51
Hij is pappie gangster, daarom verdiend hij een unban!
Tevens geldt dit voor Slugger!!
Tazzzz, stelletje sahbii ah zemmels!

Jullie weten niks, er zijn mensen gekidnapped van nlhh en als jullie geen unban geven aan deze eckte pappies, dan zullen er wat nlhh'ers sterven!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-09-2006 @ 00:51:26 ]

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 21-09-2006 om 00:55:31
word @ swike.. @ de eerste 3 regels
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 21-09-2006 om 01:02:55
Ja leuk, maar gebanden moeten zelf via de mail contact opnemen.
Dus hoeven er geen topics over bans geopend te worden.
Dan gaat deze dicht.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 21-09-2006 om 09:36:33
Volgende keer zeiken is zelf een ban.

Mijn e-mail, dap zijn email en het algemene forum e-mail zijn algemeen bekend, het algemene adres staat ook in de ban melding dus als gebanden een unban willen, of de gestelde ban duur is verlopen moeten ze ZELF contact opnemen. We gaan echt niet voor elke ban in de gaten houden of die al verlopen is. Tis al erg genoeg dat we bans uitmoeten delen, als we ze dan ook nog is bij moeten gaan houden zouden we er een dagtaak aan krijgen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0129 sec.