Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Fuppa
Gepost door Fuppa op zaterdag 23-09-2006 om 17:15:19
Spoedoperatie na sex met egel

Medisch personeel in Servië heeft de grote middelen moeten inzetten om de penis van de 35-jarige Zoran Nikolovic op te lappen. De man uit Belgrado volgde blind het advies van een tovenares: die maakte hem wijs dat seks met een egel de beste methode was om een erectie langer vol te houden.

Veel plezier beleefde gefrustreerde Zoran niet aan zijn bizarre vrijpartij. De ongelukkige belandde met hevige pijn en een geslachtsorgaan vol stekels op de spoeddienst. "Het dier is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, onze patiënt was er veel erger aan toe. Toch zijn we er in geslaagd zijn penis zo goed als mogelijk opnieuw klaar te stomen voor de dienst", gaf een woordvoerder van het ziekenhuis mee.


(15 september 2006)
Philly Gepost door Philly op zaterdag 23-09-2006 om 17:16:50
how the fuck kan je sex hebben met een egel
----------------------------------------
een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zaterdag 23-09-2006 om 17:17:53
Ik weiger dit gewoon te geloven.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zaterdag 23-09-2006 om 17:18:26
Quote:
strijker schreef op 23-09-2006 @ 17:17
Ik weiger dit gewoon te geloven.


haha woord, kom nou pappie
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Fuppa
Gepost door Fuppa op zaterdag 23-09-2006 om 17:19:39
bron
http://www.geknieuws.nl/
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zaterdag 23-09-2006 om 17:20:40
ik heb dit nog op fok.nl gelezen al een paar dagen geleden trouwens
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zaterdag 23-09-2006 om 17:27:30
lol heel die site gaat over t verkeerde dingen met penissen ;p
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 23-09-2006 om 17:28:57
HAHAHAHAHA wat the fuck..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zaterdag 23-09-2006 om 17:30:34
DIT DOE IK NOOIT MEER

ik dacht dat die bitch gelijk had yo
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 23-09-2006 om 17:31:48
200 uur taakstraf voor honkbal met kalkoenen

200 uur taakstraf, dat krijgen twee Britten voor het spelen van een partijtje honkbal met levende kalkoenen. Met die veroordeling komen ze nog goed af, want getuigen die in de rechtbank van Norwich opdaagden spraken over "de gruwelijkste daden van wreedheid tegen dieren''.

De twee mannen werkten via een interimbureau op een kalkoenenboerderij. Daar waren ze ingehuurd om vogels te vangen voor de slacht. De stok die ze daarvoor van hun baas hadden gekregen, gebruikten ze echter als honkbalknuppel. Wat ze niet wisten, was dat de 'honkbalpartij' in april in het geheim werd gefilmd. Volgens de advocaat van het duo handelden de mannen onder druk van hun werkgever. Een woordvoerder van het pluimveebedrijf liet weliswaar weten dat ze kort na het incident zijn ontslagen. "We verwelkomen de beslissing van de rechtbank. Het welzijn van onze vogels staat bij ons voorop", aldus de woordvoerder.
(12 september 2006)


----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Philly Gepost door Philly op zaterdag 23-09-2006 om 17:34:29
maar waar moet je je lul inzetten dan dat is onmogelijk
----------------------------------------
een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 23-09-2006 om 17:42:56
auw auw auw... best wel pijnelijk lijkt mij..

en die straf voor de britten is veelste weinig
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 23-09-2006 om 17:48:35
Quote:
Philly schreef op 23-09-2006 @ 17:34
maar waar moet je je lul inzetten dan dat is onmogelijk


denk je dat een egel geen behoeften heeft.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Philly Gepost door Philly op zaterdag 23-09-2006 om 17:48:56

----------------------------------------
een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 23-09-2006 om 17:51:28
die britten moeten zeker meer straf krijgen en damn hoe dom ben je als je een egel neukt! eigenschuld dikke bult
----------------------------------------
www.serife.nl
Greg Kerkwerper
mazl he
Gepost door Greg Kerkwerper op zaterdag 23-09-2006 om 19:07:31
Een egel neuken is een delicate kwestie, waar veel zorg aan dient te worden besteed. Eerst moet men de egel drie dagen laten weken in een bak met lauw water, dan wordt het vlees zacht en soepel. Vervolgens moet men met een stevig pincet de stekels verwijderen. De egel zal hierdoor een hevige depressie krijgen. Daarom moet men de egel een bakje geprakte groenten met MDMA-poeder laten eten. De egel zal hierdoor euforisch en ontvankelijk worden voor de geslachtsdaad.

Geen pijn, wel fijn!
----------------------------------------
Fok 't
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zaterdag 23-09-2006 om 19:15:00
ahaha
mdma poeder sucks man,
mischien dat t voor egels wel werkt!
Masahiro
Gepost door Masahiro op zaterdag 23-09-2006 om 19:15:08
Zijn er ook nog speciale soorten egels die beter geschikt zijn voor De Daad dan andere soorten, Greg? Of weet jij dat niet, in dat geval vraag ik wel verder.
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op zaterdag 23-09-2006 om 19:58:14
misschien dat die gast nu wel special powers heeft net als spiderman
----------------------------------------
betta believe that
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zaterdag 23-09-2006 om 19:59:57
Quote:
prime schreef op 23-09-2006 @ 19:58
misschien dat die gast nu wel special powers heeft net als spiderman


Halve_Zool
tot de schijt ons dood
Gepost door Halve_Zool op zaterdag 23-09-2006 om 21:20:22
Quote:
Greg Kerkwerper schreef op 23-09-2006 @ 19:07
Een egel neuken is een delicate kwestie, waar veel zorg aan dient te worden besteed. Eerst moet men de egel drie dagen laten weken in een bak met lauw water, dan wordt het vlees zacht en soepel. Vervolgens moet men met een stevig pincet de stekels verwijderen. De egel zal hierdoor een hevige depressie krijgen. Daarom moet men de egel een bakje geprakte groenten met MDMA-poeder laten eten. De egel zal hierdoor euforisch en ontvankelijk worden voor de geslachtsdaad.


en dat moeten we aannemen van iemand die zo lief is dat hij ratjes in bakjes vangt? kom nou. Ten eerste kan een egel niet langer dan 1 dag en 4 uur z'n adem inhouden, dus het laten weken voor 3 dagen gaat al niet op zonder snorkelset, een klein maar belangerijk detail dus, wilt men optimaal genot bereiken door de egel al levende te penetreren. Ten tweede kunnen de stekels beter verwijderd worden met een lichte slijptol aangezien het risico bestaat, dat onervaren personen met een pinset de voorgeweekte, in sponzige staat verkerende egel, gezien de soms hardnekkige stekels, met stekels en al uit elkaar trekken, wat resulteerd in het overlijden van de egel. Tot slot is het gemakkelijker de egel, in plaats van deze een bak geprakt groenten met mdma poeder toe te dienen, te injecteren met ghb aangezien geprakte groenten niet het favoriete voedsel van de (al niet overleden) egel is.

het egelneuken is niet zomaar een kunst, wees op de hoogte van de theorie voor het in praktijk te brengen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-09-2006 @ 21:58:51 ]

----------------------------------------
Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben.
Fhiela
nee
Gepost door Fhiela op zaterdag 23-09-2006 om 21:41:24
echt ziek, hoe depressief was die man wel niet om een egel te gaan neuken. Beter koopt die condooms die de erectie langer tegen houden.
----------------------------------------
Smoke likes youre life is depending on it..
Greg Kerkwerper
mazl he
Gepost door Greg Kerkwerper op zaterdag 23-09-2006 om 22:18:08
Quote:
Halve_Zool schreef op 23-09-2006 @ 21:20
(...)

en dat moeten we aannemen van iemand die zo lief is dat hij ratjes in bakjes vangt? kom nou. Ten eerste kan een egel niet langer dan 1 dag en 4 uur z'n adem inhouden, dus het laten weken voor 3 dagen gaat al niet op zonder snorkelset, een klein maar belangerijk detail dus, wilt men optimaal genot bereiken door de egel al levende te penetreren. Ten tweede kunnen de stekels beter verwijderd worden met een lichte slijptol aangezien het risico bestaat, dat onervaren personen met een pinset de voorgeweekte, in sponzige staat verkerende egel, gezien de soms hardnekkige stekels, met stekels en al uit elkaar trekken, wat resulteerd in het overlijden van de egel. Tot slot is het gemakkelijker de egel, in plaats van deze een bak geprakt groenten met mdma poeder toe te dienen, te injecteren met ghb aangezien geprakte groenten niet het favoriete voedsel van de (al niet overleden) egel is.

het egelneuken is niet zomaar een kunst, wees op de hoogte van de theorie voor het in praktijk te brengen.


hahaha

Ja, misschien had ik duidelijker moeten zijn. Ik bedoelde uiteraard dat de egel niet onderwater moet zijn... zij moet in een ondiepe laag water geplaatst worden en zo nu dan worden omgedraaid. Wat de groente betreft; ik heb nog nooit gemerkt dat ze het niet lustten.

@ Masahiro: Elk type egel is geschikt, behalve de zee-egel.
----------------------------------------
Fok 't
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zaterdag 23-09-2006 om 22:25:46
Handige tips, maar ook nuttig om te vermelden: gebruik altijd een condoom. Egels zijn ziekteverspreiders.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 24-09-2006 om 01:42:57
wat lsd met je doet he!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.