Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 26-09-2006 om 11:27:35
Quote:

NEW YORK - De vroegere president Bill Clinton is verbaal flink tekeer gegaan tijdens een vraaggesprek zondag op de Amerikaanse conservatieve televisiezender Fox News. Hij verdedigde zich tegen de aantijging dat hij te weinig zou hebben gedaan om terroristenleider Osama Bin Laden te doden tijdens zijn ambtsperiode.

De Democraat Clinton sprak van een lastercampagne van de rechtervleugel van Republikeinse partij van Bush. "Ik heb meer geprobeerd om Bin Laden uit de weg te ruimen dan al de conservatieven die mij nu aanvallen. Zij dreven destijds de spot met mij omdat ik het probeerde. Zij hadden acht maanden om het te proberen. Zij probeerden niets. Ik heb het geprobeerd. Dus heb ik het geprobeerd en heb ik gefaald", aldus Clinton.

Ook presentator Chris Wallace van Fox News Sunday kreeg een veeg uit de pan toen die Clinton de 'publieksvraag' over Bin Laden stelde. "Je hebt je fijne kleine conservatieve aanval op mij uitgevoerd. Ik wil wel eens weten aan hoeveel leden van de regering-Bush jij deze vragen hebt voorgelegd", zei een zeer geïrriteerde Clinton tegen de presentator."

"En je zit daar met die kleine grijns op je gezicht en je denkt dat je zo intelligent bent. Maar ik had een verantwoordelijkheid om dit land te beschermen." Clinton zou eigenlijk ondervraagd worden over klimaatverandering.

Bron: nu.nl


Wel dope dat een bekend persoon als Clinton op die zender zelf eens aanhaalt hoe ''fair & balanced'' ze bij Fox News eigelijk zijn. Heeft iemand beelden van het interview? Ik zag op een ander forum dat ze op youtube waren gepost, maar Fox heeft ze laten weghalen.

Check trouwens ook deze uitzending van Tegenlicht over Fox News. Rechts in de pagina op de video klikken. Dit filmpje gaat dieper in op de so called objectiviteit van Fox News, met interviews met oud-medewerkers en media-analisten.

[edit] Vooral dat interview van O'Reilly met die jongen over 9/11 is echt te gek voor woorden zeg (rond de 22 minuten in het filmpje).
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2006 @ 11:44:56 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 26-09-2006 om 11:41:24
wat een kankerconservatiefen toch weer. Bush had gewoon niks gedaan met 't rapport: bin laden wil met vliegtuigen amerika aanvallen en dan verwachten ze van Clinton dat ie iets doet tegen een pipo uit 't midden oosten, die toen nog geen dreiging was?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
brendan
sir
Gepost door brendan op dinsdag 26-09-2006 om 11:46:08
idd ja
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 26-09-2006 om 11:51:20
Ja, dat klopt sowieso, maar ik vind het stuk over de 'objectiviteit' van Fox News nog schokkender eigelijk. Check in dat filmpje hoe ze bijvoorbeeld John Kerry aanpakken en hoe ze linkse gasten in het programma behandelen.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 26-09-2006 om 12:24:03
Ja man, die docu ken ik. Fox is van Rupert Murdoch, zo conservatief als de pest. Het is één ding dat ze van die bevooroordeelde opinieprogramma's hebben maar zelfs het zogenaamde 'objectieve' nieuws is vet gekleurd.

Hier nog een grappig filmpje van de Daily show over hoe slinks ze te werk gaan in hun propaganda.
http://www.filecabi.net/video/yannishow16.html
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 26-09-2006 om 12:25:23
njah ik vind het maar een beetje zo van euhhhhhh...
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 26-09-2006 om 12:27:18
ja shit is erg man. ze zeggen steeds 'shut up' als een stel boze negerinnen in een fight.

(check @ 32mins: PIPA onderzoek )

doh ze zeggen dat een soldaat in Irak minder kans heeft om doodgeschoten te worden dan iemand in California xD, vind je t heel gek met die kanker wapenhandel daar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2006 @ 12:30:09 ]

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 26-09-2006 om 12:30:20
Quote:
L2N schreef op 26-09-2006 @ 12:25
njah ik vind het maar een beetje zo van euhhhhhh...


Das nog eens een duidelijke mening. Dus niet van ehhhh of van ahhhh maar van euhhhh? Fascinating.
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 26-09-2006 om 12:33:49
Bill o Reily is een varken.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 26-09-2006 om 12:57:39
Quote:
strijker schreef op 26-09-2006 @ 12:24
Hier nog een grappig filmpje van de Daily show over hoe slinks ze te werk gaan in hun propaganda.
http://www.filecabi.net/video/yannishow16.html


vet!
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 26-09-2006 om 13:37:01
Haha, vet filmpje ''Im not saying, im just asking out loud, is your mother a whore?''
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 26-09-2006 om 13:50:26
Quote:
Liquid schreef op 26-09-2006 @ 13:37
Haha, vet filmpje ''Im not saying, im just asking out loud, is your mother a whore?''


Ja, Jon Stewart is droog man

Nog over Tegenlicht:
Dat ze Bush als winnaar van de verkiezingen benoemden terwijl het gewoon nog onbeslist was. Oké, ze moesten het terugnemen maar de toon was toch gezet. Zo van: 'Bush had toch eigenlijk al gewonnen?'
Peilingen waaruit blijkt dat mensen die vooral Fox kijken voor hun nieuws gewoon misvattingen hebben over bv de al dan niet bestaande link tussen Irak en Al Qaeda, en hoe de rest van de wereld over het beleid van de VS denkt.
Andere nieuwszenders, ook in handen van bedrijven, die zien dat er succes/geld zit in de manier waarop Fox onvoorwaardelijk 'De Vlag' steunt en die shit dan maar kopiëren, omdat concurreren gewoon niet werkt.
Dat het in de VS überhaupt niet verplicht is voor objectieve nieuwsmedia om politieke stromingen evenveel gelegenheid tot uiting van hun standpunten te geven.

Ben wel heel benieuwd hoe de volgende verkiezingscampagnes, mediaverslaggeving en uiteindelijke verkiezingen in de VS gaan verlopen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2006 @ 13:56:21 ]
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 26-09-2006 om 13:57:09
Hetzelfde lijkt mij, waarom zouden ze opeens een democratische kandidaat gaan steunen? Ik schrok er eigelijk wel van hoe erg het er aan toe gaat. Dat ze Kerry steeds als een sukkel neerzette, en Bush als een geweldige man. Dat ze zo een countdown hadden van ''200 days untill Bush gets re-elected'' enzo.

En die O Reilly die superpissed raakt omdat die jongen (die wiens vader was overleden op 9/11) gewoon rustig blijft en zinnige antwoorden geeft, wat een gefrustreerde en ignorant gast is dat zeg Ook wel typisch inderdaad van die berichtgeving als ''Possible Al Qaida - Iraq link?'' met een vraagteken, omdat het eigelijk gewoon complete bullshit is.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 26-09-2006 om 14:51:38
Bill O'Reilly is niet blij met de nieuwe afspraken omtrent verhoormethoden van mogelijke terreurverdachten. Scroll stukje naar beneden voor een paar van zijn praatjes.
http://www.foxnews.com/views/index.html#
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 26-09-2006 om 15:25:06
ik heb die vid gezien, die kerel werd kenkerhard geowned.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 26-09-2006 om 16:27:48
Stomme propaganda , amerika is gewoon een dom stuk land met een grote ego. Allemaal gehersenspoelde idioten die denken dat ze belangrijk zijn.
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
rame
Gepost door rame op dinsdag 26-09-2006 om 18:07:05
'Bin Laden-verhaal van Clinton ronduit onjuist'

Uitgegeven: 26 september 2006 17:44
Laatst gewijzigd: 26 september 2006 17:46
NEW YORK - De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice heeft de uitlatingen van oud-president Clinton dat de regering-Bush voorafgaand aan 11 september 2001 niets heeft gedaan om Osama bin Laden op te sporen en uit te schakelen, afgedaan als pertinent onjuist. De bewindsvrouw zei dat dinsdag tegen journalisten van de New York Post.

"Wat we gedurende de acht maanden (voor de aanslagen van 11 september) deden was minstens zo agressief als wat de regering-Clinton deed in de voorgaande jaren", aldus Rice.

Bill Clinton trok zondag in een uitzending van Fox News fel van leer tegen de huidige regering en conservatieve krachten die hem verwijten dat hij te weinig deed om Bin Laden te doden. "Ik heb meer geprobeerd om Bin Laden uit de weg te ruimen dan al de conservatieven die mij nu aanvallen. Zij dreven destijds de spot met mij omdat ik het probeerde. Zij hadden acht maanden om het te proberen. Zij probeerden niets. Ik heb het geprobeerd, maar ik heb gefaald", aldus Clinton.
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op dinsdag 26-09-2006 om 18:15:22
heb het stukje met clinton gezien, hij hielt het nog best netjes, maar het was wel goed dat hij zichzelf eindelijk eens verdedigde..
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 26-09-2006 om 18:30:25
Heb je mischien een link naar die beelden?
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 26-09-2006 om 18:34:57
http://thinkprogress.org/2006/09/24/clinton-video/
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 26-09-2006 om 18:44:44
Quote:
rame schreef op 26-09-2006 @ 18:07
'Bin Laden-verhaal van Clinton ronduit onjuist'



Belachelijk. ik ga geen woorden vuil maken over mevr.Rice...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2006 @ 18:45:02 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.