Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 20-03-2001 om 13:17:44
Welke goeie films komen er in de komende twee weken uit voorzover bekend ? Ik heb zo het flauwe vermoeden dat ik met weekje een bioscoopbezoekje ga plannen. Zoek alleen nog een goeie 'normale' film : En aangezien ik niet iemand ben die dat soort dingen bij gaat houden. Mogen jullie mij helpen : Lief van mij he ?

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 20-03-2001 om 16:49:24
Waarvan ik weet dattie binnenkort uitkomt/net uit zijn.
Proof of Life
miss Congeniality
En verder schijn je op http://www.bios.nl wel erg handig te kunnen zoeken. Staat ook info over de film bij. En voor uitgebreide film info heb je natuurlijk altijd http://www.imdb.com
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
araphor Gepost door araphor op maandag 13-08-2001 om 00:19:42
Aanstaande donderdag komt 'Final Fantasy: The Spirits Within' uit in Nederland...

Daar ga ik zeker heen. In ieder geval samen met Floppie en teig. Wie gaan er nog meer mee?!?
(datum dat we gaan nog niet helemaal bekend, bioscoop *waarschijnlijk* Pathe in Rotterdam)

En eind van deze maand, ik dacht rond de 28e komt de nieuwe 'Planet of the Apes' uit. Lijkt me ook een erg goede film. (Althans, de oude films van 'Planet of the Apes' waren goed, dus -misschien- is deze het ook wel)
Bliss Gepost door Bliss op maandag 13-08-2001 om 20:45:57
Ik ben wezen kijken naar "Save the last Dance". Die gaat over jawel... hip hop. En een blanke meid die verhuist na de dood van 'r moeder naar 'r pa in the big city en zich probeert te integreren in dus et hip hop milieu enzo. Oh ja en het gaat over dansen.

Wel een ontzettende chick flick met een happy end, maar kvond em toch mooi.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 23-09-2001 om 15:10:05
Bliss schreef:
> Ik ben wezen kijken naar "Save the last Dance". Die gaat over jawel... hip hop. En een blanke meid die verhuist na de dood van 'r moeder naar 'r pa in the big city en zich probeert te integreren in dus et hip hop milieu enzo. Oh ja en het gaat over dansen.
>
> Wel een ontzettende chick flick met een happy end, maar kvond em toch mooi.

Heb 'm van de week gezien, is wel 'OK' filmpje. Niet wat ik er van verwacht had eigenlijk. Maar toch wel 'OK'.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zondag 23-09-2001 om 20:53:03
euh, ik ben dan misschien een eikel, maar save the last dance vond ik een PRACHTIGE film!
----------------------------------------
Signature
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op maandag 24-09-2001 om 17:29:38
Ik loop best wel lang op i-net aan het zoeken naar 'Final Fantasy: The Spirits Within' dus mischien ga ik die ook wel in de bios kijken.

Dus ik hoor wel als het een bios'meeting' wordt.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op maandag 24-09-2001 om 18:17:09
Yo Inter, als je het een beetje gevolgd zou hebben, zou je weten dat 90% van de 0IP-ers FF al gezien heeft en het een KUTfilm vindt

Njah... is ie ook

Rush Hour 2 roelt btw wel
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op maandag 24-09-2001 om 18:25:55
ik heb dat ook gevolgt, en ik wil hem zelf ook zien
oip'ers houden namenlijk van kut films.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
araphor Gepost door araphor op dinsdag 25-09-2001 om 09:37:49
Final Fantasy was een ERG mooie film. Alleen een beetje te oppervlakkige personages. Voor de rest vond ik het een goede film.
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 25-09-2001 om 10:00:24
Sorry Ara, dat bedoelde ik eigenlijk.. Hij is mooi, maar o zo voorspelbaar
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Bliss Gepost door Bliss op dinsdag 25-09-2001 om 16:00:51
Heej Nasibal ! Wanneer heb jij Rush Hour 2 gezien ?! Zonder mij naar de bios ! Au dat doet pijn!
veter Gepost door veter op dinsdag 25-09-2001 om 22:51:27
Voor de nederlandse film liefhebbers (of mensen die niet kunnen lezen en geen engels kunnen).

Monte carlo is een leuke film die net in premiere is gegaan en zeker de moeite waard is.

IK OOK VAN JOU is zeker de moeite waard om te gaan zien.


Groetjes

Ps. ik heb afgelopen weekend nog een nederlandse film gezien die heete nynke die is leuk VOOR JE OUDERS beetje langdradig enzo.
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0135 sec.