Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op dinsdag 18-03-2003 om 18:34:17
ff checken what you think!!
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
Truk
Gepost door Truk op dinsdag 18-03-2003 om 19:40:16
hij wil alleen maar saddam, dan heeft hij tenminste iemand van zijn eigen intelligentieniveau om mee te spelen. kunnen ze samen in bomen klimmen en nog meer apestreken uithalen...
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op dinsdag 18-03-2003 om 20:38:14
hahahahha
of hij wilt olie??
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
Vence
de verschrikkelijke
Gepost door Vence op woensdag 19-03-2003 om 10:04:06
olie en prestige
----------------------------------------
het plot van mijn week heeft steeds een fantasiewending. ik wil mijn Weekend als de Story maar dan wel never ending
Rylane Gepost door Rylane op woensdag 19-03-2003 om 10:39:21
Volgens mij wil Bush alleen nog maar oorlog voeren om zijn imago hoog te houden. Hij kon Bin Laden ook al niet krijgen.

En terwijl Saddam en Bin Laden risk aan het spelen zijn op een tropisch eiland, gooit Bush bommen op allemaal onschuldige mensen.

De wereld zit toch slecht in elkaar.
----------------------------------------
Just like this..
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op donderdag 20-03-2003 om 12:59:57
idd hij kan Bin Laden niet pakken en dus zal hij iets moeten vinden wat daar op lijkt, dus Saddam. Stel dat hij omdat hij Bin Laden niet kan vinden, maar niets doet ter vergelding van 11 sept, hoe zal het Amerikaanse volk dan reageren. De meeste mensen in dit nationalistische land schreeuwen nu om wraak. Ze zijn te trots en dat is aangetast, zij kunnen, hoe kut dat ook is, niet om hun trots heen en daarom wil Bush Irak om te laten zien dat Amerika nog steeds niet mee te sollen valt.
----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 20-03-2003 om 17:04:50
Als het puur was omdat hij Bin Laden niet kan pakken had hij Iran wel aangevallen ipv Irak lijkt me. Irak is het enige land in die hele regio waar officieel staat en geloof gescheiden zijn.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 20-03-2003 om 17:40:20
Bush valt Irak binnen omdat Sadam nu gewoon TE lastig met de opstokerij van andere olielanden tegen de VS.
Verder gaat het met de economie niet echt goed meer, vooral niet sinds 11 september en een makkelijk middel om die weer wat op te krikken is ff een oorlogje voeren. Dan gaat eerst de wapenindustrie lekker draaien en naderhand zijn er al een aantal grote Amerikaanse bedrijven die helpen om Irak weer op te bouwen. Opdrachten hebben ze al binnen gehaald, contracten ondertekend en alles, maar ja, dan moet dat land wel eerst plat.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.