Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 20-03-2001 om 13:35:36
Van hoeveel eendagsvliegen binnen de muziek wereld heb jij een CD, CD gehad of ben je zelfs 'fan' van geweest? Hoeveel van de bands waar jij CD's van heb zijn na de 1e of 2e in ene weg gevallen geflopt om dat ze toch stiekum niet all that waren.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 20-03-2001 om 16:06:41
Vormfout, heb ik een single van gekocht.. ik dacht echt dat die gozers het gingen maken.. Njah.. na dat ene singeltje (ik zeg dus duidelijke: niet die hit) hebben we er nooit meer van gehoord..
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 20-03-2001 om 18:38:30
Snow - informer ? .. hij blijft gewoon koel
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 20-03-2001 om 19:48:38
Ik zet gewoon ff mijn lijstje met cd's neer (niet 100%) Dan mogen jullie zelf kijken wat je ervan vindt. CD's die ik niet meer heb staan er niet op. Evenals mijn bandjes en vinyltjes. Aan dat laatse ga ik binnenkort een keertje werken, denk ik...

Wegens beperkingen van het forum zal het lijstje later komen. Als je erg nieuwsgierig bent moet je SpadeAce een beetje pushen en bij Bliss weghouden ofzo.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
yiddo Gepost door yiddo op dinsdag 20-03-2001 om 22:39:03
hahaha

WORD! dap

Snow-Informer!!!

peace
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op woensdag 21-03-2001 om 15:40:47
Eendagsvliegen... ik geloof het niet, soms koop ik wel es 1e albums van artiesten, maar dat zijn meestal wel blijvers. Ik ben dus een trendsetter :)
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op dinsdag 27-03-2001 om 22:25:54
informer is idd een dope nummer van snow

maar ik heb 1 cd van mc hammer liggen (no joke) en hij was toch wel de bomb! maar waar is die nu?
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.