Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
R.I.P. sucker mc
Hiphop!!
Gepost door R.I.P. sucker mc op vrijdag 13-10-2006 om 14:00:49
NIEUWS VAN DEF P
Van 2 tot 17 oktober zal ik touren door Zuid Afrika. Ik doe daar solo-optredens, poeziereadings en geef ook workshops aan kinderen in Townships. Deze tour is georganiseerd door Winternachten.
In januari zal ik in Burundi (midden Afrika) een vredesmuur beschilderen en jammen met plaatselijke muzikanten. Dit tourtje zal waarschijnlijk ook nog Rwanda en Kenia aandoen.

De Osdorp Posse zit op dit moment in de studio met de Venuzelaanse band Laberinto. Er wordt gewerkt aan een hardcore-Hip-Hop-metal-latino-crossover-album. Waarschijnlijk zal hierop ook een tourtje door Venezuela volgen. Nederland komt zeker aan de beurt!

Eind oktober ga ik ook weer met de Beatbusters aan de slag. De eerste nummers die we opnemen zullen vast als voorproefje op het nieuwe Beatbusteralbum verschijnen. Ondertussen werk ik ook nog aan mijn solo-cd.

Vanaf 12 oktober zal in het Amsterdams Historisch museum de tentoonstelling "Geen Mij Maar Amsterdam" te zien zijn. Maar vooral ook te horen, want alles draait hier om het Amsterdamse levenslied. Er zal ook een schilderij van mij bijhangen.

Ook dit seizoen zullen er weer een hoop nieuwe Klokhuisnummers van mijn hand verschijnen. Hou de clipjes en de jukebox op site in de gaten!

Het door mij vertaalde theaterstuk MC Shake tourt nu door Nederland. Het stuk is een geheel gerapte eigentijdse bewerking van Shakespeare. DJ Daan van de Osdorp Posse doet er ook in mee. Gaat dat zien!

Groeten, Def P
bron: ramp records

..ben zelf erg benieuwd naar zijn solo shit...die cryptokilostijl is al weer veel te lang geleden.. is echt dope cd.. dat met laberinto... vind ik weer wat minder.. met niet zo'n metalfan...
----------------------------------------
YO!
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op vrijdag 13-10-2006 om 14:11:20
dat met labirinto is juist heel dope breng nog ouderwetse energie
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op vrijdag 13-10-2006 om 14:12:13
Def is weer druk bezig ben wel benieuwd wat er van komt
----------------------------------------
Whahahaha
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op vrijdag 13-10-2006 om 14:14:19
ik heb laberinto tijdje terug gezien, stonden in t voorprogramma van soulfly... klonk wel aardig... mjah nie dat k er echt kapot van was ofzo.. dus die shit met def p lijkt me 10 keer nix
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
MICTWL Gepost door MICTWL op zaterdag 14-10-2006 om 21:27:16
De O.P. gaat weer rammen en beuken! De raps van Def P zijn vetter als Erica Terpstra en Bol.com bij elkaar. Hij kikt ze met genoegen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-10-2006 @ 21:28:15 ]
rame
Gepost door rame op zaterdag 14-10-2006 om 21:29:37
wat een kutnieuws, ik zit er ook niet op te wachten ofzo
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 14-10-2006 om 21:31:58
OP = verleden tijd, Def P solo kunnen nog wel leuke dingen van komen denk ik.
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 15-10-2006 om 11:41:09
Def P solo moe tweer terug naar Cryptokilostijl
MICTWL Gepost door MICTWL op zondag 15-10-2006 om 18:49:16
Er komt nog een Album van DefP en Beatbusters, OP en Laberinto, DefP solo, Onderhonden en dan nog een OP album. Voorlopig zijn we nog niet van de grondleggers af. Hardcore zit em in je bloed. Respect voor hun standvastige principes, muziek niet (mis)bruiken als hoer!
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0106 sec.