Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 25-03-2003 om 20:00:32
Quote:
NATIONALE ANTI-TERREUR ACTIE!

Zoals iedereen weet is de Taliban / Al Queda actief in Nederland.

Wat we ook weten is dat Taliban strijders het als een zonde bestempelen om een naakte vrouw, die niet hun eigen echtgenote is, te aanschouwen.
Teneinde de Taliban strijders te lokaliseren roept de Nederlandse regering en de AIVD, namens Hare Majesteit de Koningin, alle vrouwen in Nederland op om a.s. zaterdag om 14:00 uur naakt de straat op te gaan en zich te verspreiden in hun woonomgeving en minimaal een uur rond te lopen.
Om de Taliban mannen te kunnen onderscheiden van de niet-Taliban mannen, dienen alle Nederlandse mannen zich in hun voortuin te zetelen in een comfortabele stoel om te laten zien dat zij er geen enkel bezwaar tegen hebben om naakte vrouwen, die niet hun echtgenotes zijn, te aanschouwen en om de Nederlandse vrouwen aan te moedigen in hun strijd tegen het terrorisme.
Aangezien de Taliban het gebruik van alcohol ook afkeurt dient men een biertje in de hand te houden en een aangebroken six-pack naast zich houden als bewijs van anti-Taliban sentimenten.
De Nederlandse regering en de AIVD, namens Hare Majesteit de Koningin danken U alvast voor uw patriottische bijdrage in onze strijd tegen het terrorisme.

Leve de Koningin!!

Ik zeker!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2003 @ 20:01:07 ]

----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 25-03-2003 om 20:07:51
denk 't ook, vaag bericht
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 25-03-2003 om 20:09:21
haha ja toch
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.