Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Sabke Gepost door Sabke op donderdag 26-10-2006 om 12:04:03
Na de release van het langverwachte album ‘Rotterdam’ schudt U-Niq Nederland nu wakker met zijn Adrenaline Tour 2006! Op deze tour zal hij vergezeld worden door Winne (die is sinds Top 3 MC ook niet meer weg te denken is uit de nederlandse hip hop scene), A&C , Feis en Milz. De tour start in Rotterdam, de thuisbasis van U-Niq en op 10 november staat hij op het podium van de Effenaar!

De voorheen Engelstalige rapper U-Niq heeft heel wat mensen verbaasd door over te schakelen naar het Nederlands. Nadat hij in het huis van bewaring zijn eerste volledige Nederlandstalige song heeft geschreven, was hij overtuigd dat hij klaar was voor een volledig album in het Nederlands. Zodra de rapper weer op vrije voeten kwam te staan heeft hij contact opgenomen met TopNotch, die te kennen hadden gegeven dat ze geïnteresseerd waren in een Nederlandstalig project. En een jaar later lag het resultaat in de winkels: Rotterdam.

Met deze nieuwe tour neemt U-Niq zijn collega rappers uit Rotterdam (en de stad zelf) op sleeptouw en voorziet Nederland van een flinke dosis adrenaline!

Vrijdag 10 november 2006
Aanvang: 20:00 uur
Entree: €12,50
Effenaar, Eindhoven
www.effenaar.nl
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op donderdag 26-10-2006 om 12:07:09

aanwezig, ik wil die gast wel eens live zien.

Mindstate
Gepost door Mindstate op donderdag 26-10-2006 om 12:11:24
Ik zag hem gister nog op tv bij tmf

Maarja het is jammer dat het helemaal in eindhoven is anders was ik zeker wel gegaan
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op donderdag 26-10-2006 om 17:14:32
hij komt toch niet alleen in Eindhoven ?
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 26-10-2006 om 17:14:34
Er was al een topic hier over, klik hier
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 26-10-2006 om 17:20:39
doen nwe deze dicht
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0133 sec.