Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 26-10-2006 om 17:17:13
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/019583.html

Quote:
In het buitenland is al lang bewezen dat de publieke omroep eigenlijk maar 1 echte functie heeft. Dat is het maken van leuke autoprogramma's. Verder kunnen ze niets. Natuurlijk, de Nederlandse versie van TopGear, genaamd PK, haalt het niet bij de verrichtingen van James May, Richard Hammond en Jeremy Clarkson. Maar eindelijk is er hoop. We hebben weer eens een onafhankelijk niet-kapot-gesponsored tv-programma over auto's op de buis. Geen korzelige reportages waaruit blijkt wat voor heersende supermobiel de Kia/Daewoo/SangPang is. Geen interviews met korzelige schokdemperverkopers, fucking uitdeukers of Beun de Haas van de vakorganisatie BOVAG. Ja! Allart Kalff, Bavo Galema en broertjes Coronel, krijg ongezien de tiefus met je vuistdiepe nonsens. Nu nog een publiek programma dat auto's gaat testen die wel in deze eeuw gemaakt zijn (Een Dodge Viper is zeau PlayStation1), de presentatoren op rijles bij The Stig en dan is er inderdaad nog hoop. Uitzending hierrr


Dope programma en veel hiphop in de achtergrond waaronder Duvelduvel. Dat kan dan niet fout zijn...
Replay
...
Gepost door Replay op donderdag 26-10-2006 om 17:28:00
wauw duvel op de achtergrond muziek, nou allemaal luisteren hoor!

ehh kijken..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-10-2006 @ 17:28:14 ]

----------------------------------------
....
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 26-10-2006 om 17:28:29

----------------------------------------
Days to come
dap
038
Gepost door dap op donderdag 26-10-2006 om 17:31:26
Replay wat snap je niet van "Dope programma" ? Vrouwen snapen zowiezo niks van auto's dus scheer je weg uit dit mannentopic!
Replay
...
Gepost door Replay op donderdag 26-10-2006 om 17:34:29
dope progamma juist! waarom zei je ook weer dat het eenn dope progamma was??

heb ik even gemist dan, je had het namelijk gelijk over duvel, was dat ter onderbouwing van het "dope progamma" of een toevoeging waardoor je wil dat je mensen gaan kijken?
----------------------------------------
....
dap
038
Gepost door dap op donderdag 26-10-2006 om 17:37:51
Omdat ik het gezien heb.

Hoef ik toch verder niet te onderbouwen? Zie je snapt niet eens wat topgear is.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op donderdag 26-10-2006 om 18:35:22
DOPE MAN!
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Wijze_uit_het_oosten
of niet...
Gepost door Wijze_uit_het_oosten op donderdag 26-10-2006 om 18:51:51
Vet programma inderdaad en de editor is overduidelijk bekend met nederlandse hiphop.

ik kijk nu net 7 min en heb zowel buitenwesten als hoedeplank voorbij horen komen.
----------------------------------------
"Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets."
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 26-10-2006 om 18:52:59
Flikker op met je bijdehante gezanik replay.
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0073 sec.