Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
jmc1 Gepost door jmc1 op dinsdag 07-11-2006 om 19:59:59
Dennis je leeft op een karton bij de zwervers op Amsterdam centraal station kortom je woont in de put en je bent ook geboren uit een aars inplaats van uit een kut door die zwervers word je vaak verkracht en je pijpt ze ook een keer of 8 per dag dat is de harde waarheid en de reden wrm iedereen je niet mag.
Ja gast het leven is hard maar voor jou is het dubbel zo hard want je word genackt door mijn tekst en je bent een product van incest zo een ding dat mislukt is als de pest
Kenker je bent nog lelijker dan een hoopje mest , maar eigenlijk hoor je niet lelijker te zijn dan je ete want mest is wat jij moet vrete .
En deze track zal je nooit vergeten hij zal tot je dood aan je lelijke ziel blijve vreten , maar ik hang je net zo lief op aan me schoenveter stinkende poep vreter , correctie mijn schoen veter is meer waard dan jou lijk dus gans en rene hadden wel gelijk neem je eigenschoenveter voor dat stinkende lijk
Jonge, steek die trompet in je reet en maak muziek met je eigen scheet dat is tog uiteindelijk als het in de wc ligt wat je eet ,
Sommigen zeggen wat je eet ben je zelf met je kont door de helft,
Op die manier heb je meer lekkers dan de meeste poep etende faggets
Ja jonge eindelijk de waarheid aan het licht geef toe iedereen ziet nu egt je lelijke ware gezicht bitch .
Geef nou maar toe man je zit op fokin trompet les en dauwt hem voor de rest van de dag in je ass
Dan toen ik baby was mijn melk fles
Ja die koste bij de blokker inderdaad maar iets van vijf cent
En dat is ook absoluut niet meer dan jij eigenlijk waard bent



hahahah gewoon vr de shit binne tien minute let niet op lines en zo dat klopt vrdr toch niet mzzl
Crunx Gepost door Crunx op dinsdag 07-11-2006 om 20:01:00
beter probeer je eerst serieus iets te schrijven, niemand wil een tekst van tien minuten gemaakt lezen... orden je lines ook, je zinnen zijn veel te lang, je zou normaal 12-15 lettergrepen per zin nodig hebben
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-11-2006 @ 20:01:42 ]
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 07-11-2006 om 20:02:38
ga eerst eens een goeie tekst opschrijven voordat je hier post man, dit wordt irritant, straks heb je een ban aan je broek
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op dinsdag 07-11-2006 om 20:03:20
Toen ik 14 was, was mijn taalgebruik en zinsbouw tenminste nog leesbaar.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Fhiela
nee
Gepost door Fhiela op dinsdag 07-11-2006 om 22:38:23
je moet geen verhaal schrijven, je schrijft een verhaal achter elkaar

doe het dan in een verhaallijn met overzichtelijke zinnen,

en probeer geen standaard rijm woorden te bedenken, en distracks op deze manier zijn hier een beetje uit, k vind alleen die van nlhh mensen tegen elkaar dope, voor de rest niets veel meer eigenlijk.
----------------------------------------
Smoke likes youre life is depending on it..
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.