Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
araphor Gepost door araphor op dinsdag 01-04-2003 om 21:51:10
'Gangsta rap' in particular, the researchers say, "is explicit about sex and violence, but rarely shows the potential long term adverse impact of these risky behaviors."

..

The researchers found that adolescents with high exposure to rap music (i.e. 14 hours or more per week) were 3 times more likely to hit a teacher and more than 2.5 times as likely to have been arrested, compared with their peers who had less exposure to rap music.
Adolescents who frequently watched rap videos were also twice as likely to have multiple sexual partners and more than 1.5 times as likely to acquire an STD, use drugs, and use alcohol during the 12-month study.

Volledige artikel ( altpenis.com )

Edit:

#1
Oja. Natuurlijk. Om de discussie op gang te brengen: Denken jullie dat aggressieve teksten inderdaad invloed uitoefenen op het gedrag van de mensen die ernaar luisteren?

#2
Plaatje erbij...




[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2003 @ 21:54:27 ]
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 01-04-2003 om 22:13:53
Ja, en mensen die naar rockmuziek luisteren zijn allemaal satanisten, steken kerken in de fik en plegen zelfmoord voor hun 20-ste...

----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 01-04-2003 om 22:21:25
haha aaah lekker zo'n typisch generaliserend artikel
araphor Gepost door araphor op woensdag 02-04-2003 om 00:36:41
Hehe. Eigenlijk hoort hij ook in 'onzin', maar ik moet natuurlijk wel wat te moderaten hebben.
Suske Gepost door Suske op woensdag 02-04-2003 om 13:12:37
Quote:
...were 3 times more likely to hit a teacher...


Wat is de normale kans dan dat je een leraar beatdown geeft??


----------------------------------------
I don't believe you...
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 02-04-2003 om 18:48:42
ik denk dat het eerder andersom is..
dat 'agressieve' mensen naar hiphop luisteren ipv dat hiphoppers agressief worden door ernaar te luisteren.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Suske Gepost door Suske op vrijdag 04-04-2003 om 21:12:48
Wat gek !! Noem je mij agressief !! Moet je komen, gekke waus !!! Ik maak je kapot !!!!!


----------------------------------------
I don't believe you...
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.