Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
EaLl_WhItE
Defend what's yours and take what's their.
Gepost door EaLl_WhItE op vrijdag 01-12-2006 om 21:13:29
yoo gastn (yn) , is mijn eerste post ....
ook mijn eerste rap, hoe vinden jullie die, reacties graag,


Jij ben er een uit mijn dromen. Hoewel mijn dromen niet zo vlug zullen uitkomen.
Hoewel iedere seconde,minuut van de dag. Ik moet denken aan jouw mooie lach.
Het heeft nu geen zin. Het word een spelletje dat ik niet win. Maar wel opgeef ,het word tijd dat ik zonder je leef. De tijd is gekomen dat ik jou loslaat. Je bent niet meer mijn schatje of mijn allerbeste maat. Die kans heb ik vergooid. *. Die dagen zijn voorbij,Geen ik en jij,Geen wij
De enige aan wie je dat te danken hebt is aan mij. Maar het is zeker nog niet voorbij
Geen urenlange gesprekken meer aan de telefoon. Weg met de liefde die er ooit was.
Weg met de brieven die ik ooit las. Gelukkig word alles nu gewoon. En geef ik je voor alles gewoon boon. Maar je blijft mijn vriendin. Voor altijd en altijd. Zal ik je nooit vermijden.
Je blijft bij mij. Samen een wij. Samen zo hard als een kei. Je maakt mij nog steeds heel blij.
Niemand kan het gene wat wij hebben verbrodden, het kan gewoon niet wegrotten.
Nee, niemand zal ons breken. Zelfs al vallen ze op hun knieën en beginnen ze te smeken.
Dan breng ik ons onder een lief mooi deken. En geef ik je het teken. Dat onze vriendschap niet is gebleken. Maar nog steeds bestaat. En zo blijf je voor de rest van mijn leven mijn maat
Zonder haat.
melle
Gepost door melle op vrijdag 01-12-2006 om 21:58:40
En geef ik je voor alles gewoon boon.

huh?

En wat is verbrodden?

Verder leest het een beetje onoverzichtelijk maar ga vooral door met schrijven wordt vanzelf beter.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 01-12-2006 om 21:59:42
Probeer na elke line, regel, zin die je hebt gemaakt een enter te zetten om het overzichtelijk te houden.. en hou de spelling correct.. dan ga ik pas op de inhoud beoordelen
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
EaLl_WhItE
Defend what's yours and take what's their.
Gepost door EaLl_WhItE op vrijdag 01-12-2006 om 22:13:29
k, verbrodden= iets kapot maken...
als je iemand een boon geeft, zo iets als compliment,
ja srry ik ben belg..... , jullie nl??? maar wees geurst k'heb veel respect voor mijn buren.... of jullie zijn belg en kennen gwn het woord niet , keb ng altijd respect :p
poppekontje Gepost door poppekontje op zaterdag 02-12-2006 om 00:35:15
Niet slecht hoor voor een eerste ding. Kijk wat rond hoe andere het doen enzo en lees de tutorial bovenaan de battle corner.

Je kan ook beginnen met je teksten op een beat te rappen (en eventueel , als mogelijk .op te nemen ) Zodat je meteen hoort wat wel en niet kan bij teksten. Plus dat je gewoon vaak moet rappen wil je een beetje en feeling krijgen.

Succes man. Respect homie
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zaterdag 02-12-2006 om 01:06:34
Wat Joey zegt. Verder, probeer wat minder op voor de hand liggende (werk)woorden te rijmen.
Probeer ook meerdere lettergrepen te laten rijmen -> eventjes laat verdwijnen

Ik schrijf zelf altijd op een specifieke beat, anders weet je niet of je zinnen uit te spreken zijn op een ritme. Ik ben dan steeds met minimaal 2 tot aan 4 lines tegelijk bezig, kijken hoe je de rijm een beetje gevarieerd kan plaatsen en toch niet te ver afdwalen van wat je nou eigenlijk wil zeggen.
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 02-12-2006 om 01:14:11
word @ strijker.. zo doe ik het ook..

maar zet eerst je lines gewoon normaal hoe ik zei.. daarna praten we pas over opnemen
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
EaLl_WhItE
Defend what's yours and take what's their.
Gepost door EaLl_WhItE op zaterdag 02-12-2006 om 10:26:54
bedankt voor de tips.... zal het onthouden, dat van die beat probeer ik al een tijdje ben al namelijk een tijdje bzg met een nieuwe tekst, zal ik posten als i klaar is... waarschijnlijk binnekort

op welke instrumentals doen jullie.???? ik ben nu bzg op hate it or love it...... zelf beats maken kan ik namelijk niet.....
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zaterdag 02-12-2006 om 10:46:47
Ik gebruik meestal een Pete Rock beat.
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.