Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
sean Gepost door sean op woensdag 13-12-2006 om 23:25:33
Mijn neefje zit bij een van de bekendste Iraanse zangers in de band. Hij reist momenteel heel de wereld rond. We zijn net begonnen om ook wat liedjes voor hem(mijn neefje) te schrijven zodat hij een eigen album uit kan brengen. Daarbij is hulp nodig.

Dit is opzich een heel leuk projectje voor iemand die daar tijd in wil steken. We hebben goede connecties binnen de Iraanse markt, we geven zelf regelmatig feesten en kennen ook alle organisatoren. Ook zijn we bekend met de eigenaar van een van de bekendste en grootste Iraanse TV omroepen. Dus het is de bedoeling dat er echt een album komt en dat er ook clips gemaakt worden die op Iraanse TV uitgezonden gaan worden.

Er zijn een aantal liedjes al geschreven waar nu vette beats voor nodig zijn. De bedoeling is een Urban album met hier en daar oosterse invloeden.

Hoewel iedereen op eerste instantie vooral als hobbyist en voor de lol meedoet is het op termijn ook financieel interessant. Dus op termijn zit er ook voor de producer geld in maar ook erkenning en veel publicity wat ook veel waard is.

Indien het je leuk lijkt om met ons mee te werken en mee te denken laat het ons weten en laat ook wat van je werk horen. We willen op korte termijn aan de slag.

Groeten,
Sean

Ps. je kan me bereiken op IranPartyGroup@hotmail.com wat dus ook meteen mijn MSN adres is.

revo
Daarom
Gepost door revo op woensdag 13-12-2006 om 23:35:11
proost
The_TJ Gepost door The_TJ op woensdag 13-12-2006 om 23:39:02
Jammer dat het weer de urban kant opgaat en er geen echte ruggedness gemaakt wordt. Verzuipen we nu niet al in de urban acts?

Met doen wat anderen al beter doen wordt je sowieso niet rijk trouwens.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
sean Gepost door sean op woensdag 13-12-2006 om 23:46:50
Het is niet zo dat alles perse Urban moet zijn. Wat geld verdienen betreft, het is op eerste instantie voor de lol, maar zijn er echt mogelijkheden je concurrert namelijk niet met de beste, dehele R&B/ Hiphop / Urban scene enz is nog in kinderschoentjes binnen de Iraanse markt. En dat is de markt waar we ons uiteindelijk in gaan begeven.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 14-12-2006 om 03:51:50
ga waar het geld zit..

zijn vast wel pappies die voor hobby (en later cash) willen mee werken.. maar in het algemeen word Urban shit hier afgekraakt.. weet niet of je op het juiste adress bent..

btw berry bleck zegt van alle markten thuis te zijn
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
sean Gepost door sean op donderdag 14-12-2006 om 22:23:50
Hmm thanks for the Tip ik zal eens een kijkje nemen.

OVERIGENS ALS ER GOEDE PRODUCERS ZIJN DIE DENKEN LIEVER EEN VOGEL IN DE HAND DAN 10 IN THE LUCHT EN DUS LIEVER DIRECT CASH WILLEN KAN DAT OOK.

MAAR DAN NEEM JE EIGENLIJK GENOEGEN MET MINDER. MAAR OOK DAT IS BESPREEKBAAR. WE ZIJN GEINTRESSERD IN URBAN/ HIPHOP/ REGGAETON PRODUCERS (VOOR LIEDJES MET EEN OOSTERS SAUSJE)

DUS VOOR WIE DIRECT CASH WIL ZIJN ER OOK MOGELIJKHEDEN
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 14-12-2006 om 22:25:16
doe je caqps is uit zetten vriend...

anders kan je ergens anders gaan spammen
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op donderdag 14-12-2006 om 22:44:51
Oke ik wil direct cash, binnen nu en 3 minuten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2006 @ 22:49:18 ]

----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0062 sec.