Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op maandag 01-01-2007 om 17:24:44
Quote:
'Voetjes van de vloer' is de titel van de nieuwe mixtape van Danna. De zeven tracks tellende mixtape is nu gratis te downloaden via Danna's website en zal op straat worden verspreid. Op 'Voetjes van de vloer' is een goede balans gevonden tussen 'boombap', clubvriendelijke rap en potentiële radiohits.

De mixtape bevat een selectie van nieuw materiaal wat Danna de afgelopen maanden heeft opgenomen. Danna laat zich van zijn meest veelzijdige kant zien door rauwe tracks als 'Knoop het in je oren' af te wisselen met inhoudelijk sterke nummers als 'Niemand ziet het'. De voetjes gaan écht van de vloer bij tracks als 'Dat moment' en 'Hou je sokken aan' waarop Danna is bijgestaan door het 17-jarige zangtalent TNT.

'Voetjes van de vloer' vormt de aanloop naar een later te verschijnen album van de 21-jarige Almeerse rapper. Sinds 2003 verscheen Danna op diverse compilatie-albums, bracht hij zijn album 'Voedselvergiftiging' uit, speelde hij op een vol Museumplein tijdens Bevrijdingspop en nam hij deel aan de succesvolle theaterproductie 'CultureShock'.

De mixtape is voor een deel te beluisteren op http://www.myspace.com/emceedanna of download hem in zijn geheel hier.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 01-01-2007 om 18:18:29
Die shit op zijn myspace vind ik niet zo mooi. Ik weet niet, stemgebruik dig ik niet.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
dap
038
Gepost door dap op maandag 01-01-2007 om 18:24:52
heb het ook even gecheckt, beetje futloos en vrij standaard. Helaas.
rame
Gepost door rame op maandag 01-01-2007 om 18:27:00
Ik vind het maar niks
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op dinsdag 02-01-2007 om 14:59:32
ik vind zijn stem juist wel weer chillend maar beetje standaard shit
----------------------------------------
overdedreven dang
rups Gepost door rups op donderdag 04-01-2007 om 21:09:44
'Dat Moment' vind ik dope. Die zanger is ook nice..
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 04-01-2007 om 21:25:09
mwa , nee dankje.

Eerst even aandachtig geluisterd maar verloor al snel me aandacht. vrij standaard.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Bazshisj Gepost door Bazshisj op donderdag 04-01-2007 om 21:41:31
haha echt wack

zegt genoeg dat ali b zn beste friend is haha

wacke beats, slechte stem (wannabe steen, maar hij kan die niet zo dope gebruiken als hem), superstandaard flow, niets nieuw

prullenbakstylo
----------------------------------------
Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.