Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 23-03-2001 om 15:05:49
En verder gaant in het vervolg :)

Heb nu een aantal stukjes gehoort. Ik moet zeggen het valt me zwaar tegen. Als je er van houdt en je bent knetter stoned oid. zal het misschien nog wel gaan.

Maar anders.... neej ik ga er geen 40?? piek voor uitgeven. Niet voor een CD die te wazig voor woorden is en die ik misschien een enkele keer 's nachts op de achtergrond zou draaien.

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-03-2001 @ 15:07:40 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zaterdag 24-03-2001 om 23:15:31
Waar betaaljij 40 piek voor dat ding, dan wordt je zwaar afgezet.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 25-03-2001 om 17:21:09
Ik betaal geen 40 piek voor die CD :) nog sterker ik betaal er niks voor want ik koop um toch nie gok ik zo, wat ik heb gehoord vin ik niet echt de mooite waard. Maar goed zoals je dus zag stond er ook 40?? als in 40 ofzow ?? geen idee precies :)

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zondag 25-03-2001 om 21:51:52
Ut ding is dus fl29,90 fl29,95 of fl30,- (of nog goedkoper in de echte undergroundzaak) dus als je er fl40,- voor neer moet leggen word je echt gruwelijk afgezet (even voor de mensen onder ons die hem wel willen kopen in een winkel).
Bij deze weer wat nutteloze info gepost in dit board ;)
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
FooFaH
The way of the KNAALF!!!
Gepost door FooFaH op maandag 26-03-2001 om 09:50:55
Hey, ik meende toch dat ik in deel 1 van deze topic een
postje had geplaatst over de Flash van de cd? Of wordt er
censuur toegepast op dit forum...?

Greetz,
FFR
----------------------------------------
Ieuw, that sucks...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 26-03-2001 om 10:24:47
Staat er nog gewoon 3 of 4 na laatste bericht.

En nee er worden hier geen posts gewist. Hooguit geedit, en dit alleen wanneer een bericht instrijd met de policy is of als een Admin of de Moderator van het betreffende forum dit nodig acht de reden zal er dan bij staan.

[EDIT]
Overigens kan een moderator geen berichten meer verwijderen. Alleen Admins kunnen nog users en berichten verwijderen.
[/EDIT]

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2001 @ 10:27:08 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
FooFaH
The way of the KNAALF!!!
Gepost door FooFaH op dinsdag 03-04-2001 om 15:46:39
Ah ja... ik zie em... exqueeze me very hard...

Greetz,
FFR
----------------------------------------
Ieuw, that sucks...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 11-04-2001 om 23:12:11
Had ik overigens al gezegt dat ik um eigenlijk stiekum toch nie slecht vind. Ik zal um niet gauw gewoon aan zetten.

Maar als ik aan het werken ben 's avonds vin ik het een relaxtere CD dan gewone muziek.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 20-09-2001 om 13:43:09
Ik had het verhaal wel liever meer uitgediept gehad.. Het gaat ineens van toen naar toekomst.. Ik mis een of andere logica.
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Montague Gepost door Montague op donderdag 20-09-2001 om 16:21:51
Nasi... dat is in jouw geval niet zo vreemd.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 20-09-2001 om 17:41:19
Montague schreef:
> Nasi... dat is in jouw geval niet zo vreemd.

Hmmmz jij was gebant... Nah ff inlog bla na kijken...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2001 @ 17:47:10 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
DWARSLIGGER Gepost door DWARSLIGGER op woensdag 17-10-2001 om 15:08:04
Jo,

Ik vind het 'Ware Aardverhaal?' een geniale ceedee! Def P laat zien dat hij meer kan dan alleen rappen want hij kan ook ongelooflijk goed vertellen. Het onderwerp van de ceedee is erg interessant en de beats van Warlock zijn geniaal. Laat hem maar eens een plaat uitbrengen! Ik kan me voorstellen dat veel mensen de ceedee te moeizaam vinden en bijna niet draaien maar het is ook geen ceedee die je dag in dag uit moet draaien. Deze ceedee is meer als een boek. Af en toe blader je erin en dan ontdek je weer hoe geweldig het is.
----------------------------------------
Laters...
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0107 sec.