Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Style_A
Style is een Luxe
Gepost door Style_A op maandag 08-01-2007 om 19:03:15
Hey

Dit is me eerste beat, persoonlijk vinnek 'em best fresh, wa vinden jullie ervan?
Check ff me Soundclick plz

Thx
K-Sus
And now it's oooon ......bitch
Gepost door K-Sus op maandag 08-01-2007 om 19:06:54
dat is niet verkeerd voor een eerste beat.. zou alleen de geluidjes wat zachter zette en de drumloop wat rauwe maken

suc6!
----------------------------------------
So go get yo man bitch he can get robbed to, tell 'em CASES took it what the fuck he gonna do..

check, http://www.soundclick.com/cases
Style_A
Style is een Luxe
Gepost door Style_A op maandag 08-01-2007 om 19:33:55
Bedankt, de drumloop mag inderdaad wat rauwer, maar welke geluidjes bedoel je eigenlijk? Bedoel je de bass of melodie of allebei?

Thx
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op maandag 08-01-2007 om 23:25:46
ok nja voor n 1e biet ist best aaight, poog alleen wat variatie in die melodie te brengen(en dan dus niet hetzelfde lijntje spelen met een ander gluid) want na n minuut sloeg de verveling er wel n btj in. Verder klonk het echt niet zo slecht keep it up

pz
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 08-01-2007 om 23:29:58
Ik zou je kick wat regelmatiger maken, luister aantal tracks, nu lijkt het alsof je je kick alleen gebruikt bij de overgang tussen verschillende patterns.


Style_A
Style is een Luxe
Gepost door Style_A op dinsdag 09-01-2007 om 12:54:22
Quote:
tisjongek schreef op 08-01-2007 @ 23:25
ok nja voor n 1e biet ist best aaight, poog alleen wat variatie in die melodie te brengen(en dan dus niet hetzelfde lijntje spelen met een ander gluid) want na n minuut sloeg de verveling er wel n btj in. Verder klonk het echt niet zo slecht keep it up

pz


Ik begrijp wat je bedoelt, daarom heb ik het ook beperkt tot MAAR een anderhalve minuut
Maar bedankt, ik neem je opmerking in acht. Alleen ben ik nog volop het programma aan het ontdekken wat niet abnormaal is denk ik.

Quote:
livio schreef op 08-01-2007 @ 23:29
Ik zou je kick wat regelmatiger maken, luister aantal tracks, nu lijkt het alsof je je kick alleen gebruikt bij de overgang tussen verschillende patterns.




Ja, nu merk ik het ook, na het intensief beluisteren, dat die kick eigenlijk niet goed samenvalt bij de volgende pattern. Bedankt voor dat.

Nog reacties maybe? Ik hoor het maar al te graag


[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-01-2007 @ 12:56:13 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.