Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 09-01-2007 om 20:50:23
SLUGGER ZEGT :

Okeeee dannn nlhiphopperts! Vuile B-b0y’s. Ik heb iig geen zin om een hele lang intro te doen zo van, ’Hoi ouwe daar ben ik weer. De gore hoerenzoon.’ Want ik kom waarschijnlijk toch verder niet meer terug, maar oke zie dit laatste als een laatste verzoek, mijn trouwe vrienden.

Opgelet! Tekenaars, ververs, kunstenaars & painters ( nee trouwens die laatste niet, geen geouwehoer in mijn laatste godlike topic. )

Ik laat dus binnenkort weer een tatoeage zetten, snap je? Dus kijk, ik ben van plan om op mijn rug best wel groot een soort van engel te zetten precies in het midden, in het voorkantperspectief. De vleugels zijn iig volledig uitgeklapt en die lopen dan precies over mijn schouderbladen zeg maar, het lichaam(Angel) zelf bevind zich dus in het midden van mijn sexy rug.

Ik heb natuurlijk al een precies exact soort van idee in mijn hoofd van wat ik wil hebben, alleen jullie weten dat nog niet, want het moet geen domme blije cupido engel worden, het moet een chille Angel worden snap je het nog?

Oke nou heb ik half internet afgeragd, zoekend naar mijn creatie, nou heb ik twee plaatjes gevonden die als ik ze combineer, precies datgene zijn wat ik in mijn gedachte had.

Alleen als ik ze combineer dus, maar hoe?

Jullie tekenaars raden natuurlijk al waar het naartoe gaat !


Nee maar oke ff serieus man,
Lees dit nog een keer,

[i]Oke nou heb ik half internet afgeragd, zoekend naar mijn creatie, nou heb ik twee plaatjes gevonden die als ik ze combineer, precies datgene zijn wat ik in mijn gedachte had.

Alleen als ik ze combineer dus, maar hoe?

Jullie tekenaars raden natuurlijk al waar het naartoe gaat .[/i]


Dus kijk, ik zou graag willen dat een paar mensen, die een beetje kunnen tekenen mijn creatie kunnen tekenen, en dan kan ik kijken of er wat doops uitkomt, ( hoe vind je die, JOU tekenwerk op sluggers rug, 4life ) ik zal ook foto’s plaatsen als ‘ie klaar is weetje.

Ik laat jullie dus zo twee tekeningen zien, en ga ik jullie precies vertelen wiewat of waar ik welk lichaamsdeel/shit, wil hebben oke?

Ok komtie,
____________________________________________________
Plaatje 1,
http://www.wizards.com/magic/images/mtgcom/arcana300/511_platinum.jpg

Plaatje 2,
http://www.wizards.com/magic/images/mtgcom/arcana300/TallAngels_Desolation.jpg
__________________________________________________


Nou houd ze dr ff goed bij als ik vertel wat ik wil hebben trouwens he,

oke lezers die niet kunnen tekenen, spreek je in een volgend leven of iets dergelijks ouwe, je kan hier ophouden met lezen als je dat niet al eerder hebt gedaan, hopelijk, keep it echt, tjalla

Sla ze ff op,

Ok dus check, ik zou dus graag willen dat jullie het zo voor me tekenen:

Check plaatje 1:
-Denk het zwaard en het schild alvast weg, en bedenk twee armen, gewoon naast het lichaam, of in een bid stand (handen op elkaar voor de borst), dat mag jij beslissen wat jou het doopste lijkt
-Kijk naar de vleugels, een van de belangrijkste onderdelen van mijn tattoo, dus let op met tekenen, kijk naar de rechtervleugel, ZO PRECIES moet de linker ook worden, dus evenwijdige dinges, want ik moet een voorkant perspectief, en aangezien hij een beetje schuin staat.
-Oke kijk nog een keer naar de vleugel rechts, helemaal achteraan bij het zwarte, dat hoeft niet perse zo lang door te steken zegmaat die punt/einde omlaag.
-Kijk weer naar de vleugel en kijk naar de bocht aan de bovenkant van de vleugel, die hoeft iniedergeval niet zo scherp te zijn zeg maar, die bocht mag gewoon een beetje uit elkaar gerekt zeg maar worden, als je de bocht uit zou rekken zegmaar.
-Ok zodoende klaar met de vleugels, houd hier sterk rekening mee want ze zijn zeer belangrijk.
-Nu ga je kijken naar het bovenlichaam, dat bovenlichaam mag zegmaar iets menselijker worden, zoals in plaatje 2, ( check plaatje 2 ) maar dan vind ik de kleding van plaatje 2 weer niet bij het lichaam passen zegmaar, dus daar moet je nog een beetje mee struggelen.
-(lichaam dus ff nog kijken , combo van 2 en 1, armen, zoals ik zei in bidstand)
-Nou gaan we kijken naar de benen ook zeer belangrijk aangezien dat over me onderrug loopt, als je nou naar plaatje 1 de benen bekijkt is dat best lelijk lijkt mij in tatoeage vorm, ok en kijk nu naar plaatje twee, die zou al een stuk doper zijn, de benen, ok wat ik dus wil hebben, is bij plaatje twee die gouden dingen zegmaar -> weg. Dan kijk je naar dat zwarte soort rok dat omde been is gewisseld, en dat is weer wel, dope dus dat mag erbij, dus benen ongeveer als plaatje twee wil ik ze hebben, en zoiezo 100% de benen moeten bij elkaar zijn zoals in 1 & 2.
-Als je zover bent, heel dope, bijna klaar zou die dan zijn, gaan we naar het hoofd ook heel belangrijk, een mensenhoofd lijkt me namelijk niet zo dope, dus zat ik denken aan plaatje 1 de hoofd, of plaatje 2 de hoofd ( wel van voorzijdenperspectief ) , ik denk dat 1 ook dope zou zijn maar twee heeft ook wel iets, maar probeer maar hoofd 1 dan ofzo als dat mogelijk is, wel een beetje meer vooruitkijkend btw.
-Ok dat zou heel dope zijn als je dit voor me zou kunnen tekenen, en dan loop ik zo de shop binnen en laat hem opstaandervoet tatoeëren als ie dope is, hij hoeft niet netjes ofzo te zijn daar moet de shop voor regelen, ik hoef alleen een schets dus.
-Je zou er trouwens bijv als je tekening klaar is, em kunnen scannen, en er een halo ( rondje boven hoofd ) bijtekenen, kijken of dat doper is.


Dus tot zover bedankt voor de aandacht, etcetra, en je kan je tekening naar dit email sturen als ie klaar is: kanker-ka@hotmail.com, want ik check nlhiphop niet meer zo heel vaak, verder kan je je probeersels hier natuurlijk posten, schaam je niet ofzo, want het is maar om het te proberen snap je, we kunnen er ook een wedstrijd van maken dat zou eigelijk ook wel dope zijn, de doopste wint en krijgt eer en respect van de Slug.

Maar iig, gegroet man, spreek jullie later, b-b0ys.(de tekenaars die iets hebben ingezonden, horen nog wel iets van me)

Fwoe zo serieus ben ik nog nooit over iets geweest, maar deze shit is 4life, je weet moehahahahahahaha nlhiphopbitches laterr ggg's
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2007 @ 04:14:27 ]

----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Densar Gepost door Densar op dinsdag 09-01-2007 om 20:52:41
shit jonge moeten we dit echt allemaal lezen
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 09-01-2007 om 20:55:00
sluggertje sluggertje, ik miste je al
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op dinsdag 09-01-2007 om 20:58:02
hehe creatiefie tijd stimuleren door ze opdrachten te geven
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Boswottels
Gepost door Boswottels op dinsdag 09-01-2007 om 20:59:48
je kan het ook gewoon aan de tatooeerder overlaten

moet je wel een goeie hebben
genocide
y'all know
Gepost door genocide op dinsdag 09-01-2007 om 21:05:03
hehe, zal een poginkje wagen maar zo WoW achtig shizzle is niet meer mn stylo (je weet tog) euh, keer zien mischien vrijdag een ruw schetsje
----------------------------------------
heavy weight bomber
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 09-01-2007 om 21:54:18
Dit gaat je flink kosten man.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 09-01-2007 om 22:48:38
Deze man verdiend wel een unban inderdaad.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 09-01-2007 om 22:52:35
Alleen unbannen als hij eerst belooft dat hij voortaan alleen nog maar beschaafd en correct Nederlands tikt. Bij de eerste overtreding gelijk bannen voor het leven.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 09-01-2007 om 23:13:46
hij moet zeker terug komen.

wat een tekst joh hehe zal straks is verder lezen, denk eigenlijk ook dat je t beste gewoon naar een goeie tattoo-eerder kunt gaan die doen dat soort dingen zoals 2 afbeeldingen samen voegen vaker lijkt me.

ik kan het proberen als ik is tijd heb maar ik beloof echt niet dat t iets gaat worden ofzo.


----------------------------------------
www.serife.nl
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 10-01-2007 om 01:19:58
haha slugger die kerel moet inderdaad echt unbanned worden.
maar wel een gruwelijk idee van je moet ik zeggen, alleen ik vraag me af of er een resultaat van het forum gaat komen.

Edit: Ik ga me er sowiezo niet aan wagen want ik weet zeker dat je het dan net zo goed zelf kan tekenen en waarschijnlijk nog beter ook.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2007 @ 01:20:40 ]

----------------------------------------
Jos de Boss
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 10-01-2007 om 01:22:58
dope idee ouwe, hoop idd wel dat je flink gespaard hebt.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 10-01-2007 om 01:31:32
het zal waarschijnlijk inderdaad wel een hele hoop geld gaan kosten om dit te laten tatoëren, maarja dan heb je wel wat.
ik ga trouwens echt richting bed, ik heb het gevoel dat de moeheid nu echt m'n lichaam in sluipt en daar kan ik maar beter gebruik van maken voordat ik zo weer niet meer kan slapen.


wat de fok lul ik ook allemaal, weltrusten
----------------------------------------
Jos de Boss
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op woensdag 10-01-2007 om 01:50:48
ik kan wel even een poging wagen in het weekend ,..effe kijken
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
LayD Space
Gepost door LayD Space op woensdag 10-01-2007 om 10:44:23
zou het graag doen maar ik heb geen tijd en zin...
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op woensdag 10-01-2007 om 10:56:38
Ik weet niet wanneer die man kan reageren, hij moest even weg fzo...

Rare jongen die slugger.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op woensdag 10-01-2007 om 10:58:09
uhu, die komt 1 keer om de 2 maanden online en dan zegt ie iets
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 10-01-2007 om 22:52:34
En dan mag die weer 2 maanden toekijken
----------------------------------------
onderschrift
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op donderdag 11-01-2007 om 00:16:38
jammer wel, hij hield het leven er wel in
duvee
Gepost door duvee op donderdag 11-01-2007 om 18:18:32
nog steeds nodig? want ik kan wel iets fixen..
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 11-01-2007 om 18:34:44
K zal es wat proberen
duvee
Gepost door duvee op donderdag 11-01-2007 om 18:55:43
ja dus
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op donderdag 11-01-2007 om 19:05:29
free slugger

en excuses dat ik niet kan tekenen.
----------------------------------------
ya diggg
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 11-01-2007 om 19:41:51
Quote:
duvee schreef op 11-01-2007 @ 18:55
ja dus

huh?
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 11-01-2007 om 19:48:41
dat ie nog wat nodig heeft denk ik
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 11-01-2007 om 20:19:42
slugger spreekt..

je wilt me he je wilt me chimeidje, ik weet. zegt:
hyreeeeeeeme pappieeeee, kan je in dit topic ofzo https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=18787 fftjes zeggen , ja tuurlijk heb ik nog nodig gassten, ik wacht met smacht ouwes je weet
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op donderdag 11-01-2007 om 20:20:20
een ooh ja ,FREE SLUGGER!!
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
duvee
Gepost door duvee op vrijdag 12-01-2007 om 15:10:10
haleluja
poppekontje Gepost door poppekontje op maandag 15-01-2007 om 16:26:18
wie is er n0g beziiG tYp : 123123
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op woensdag 14-02-2007 om 16:59:02
slugger zegt dat ie zich een beetje teleur gesteld voelt, watsmet date, maak die schetsen voor de bows
----------------------------------------
Kiphop baby!
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 14-02-2007 om 17:01:48
Free slugger.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Nathaliie
Fok jou!
Gepost door Nathaliie op woensdag 14-02-2007 om 17:15:25
Komt er ook copyright bij?
----------------------------------------
Show me who you really are.
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 14-02-2007 om 17:18:24
wanneer komt slugger eigenlijk terug.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Finger
Gepost door Finger op woensdag 14-02-2007 om 18:56:27
Een engel? jou vriendschap met DGE gaat wel heel ver
creative
Fresh
Gepost door creative op woensdag 14-02-2007 om 19:08:08
Ik zal eens even kijken of ik wat kan maken.

Verwacht niks...
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 14-02-2007 om 19:39:52
Tot wanneer is slugger geband?
----------------------------------------
onderschrift
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0196 sec.