Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Unknown
Niks Is Wat Het Zijn Moet
Gepost door Unknown op donderdag 25-01-2007 om 22:01:54
Kijk mattie.. lees dit goed..

Deze shit is voor fockit..
je lult.. jij denkt dat iedereen het zo relaxed heb als jij.. dat iedereen van jou leeftijd en dus ook iedere buitenlander gewoon naar school kan zonder problemen.. maar misschien hebben ze problemen thuis.. bijvoorbeeld een moeder die aan de drugs zit of aan de alcohol of ouders die in scheiding liggen.. dat is wat jij ff vergeet vriend.. die gasten lijden.. en gaan dus de verkeerde dingen doen.. zelf ben ik me pa verloren.. en waren mijn ouders daarvoor met een scheiding bezig.. ik luister heel veel nederhop onder andere thc en negativ.. dat liedje van nega.. niks is wat het zijn moet heeft me aan het denken gezet.. maar daar gaat het niet om.. het liedje je bent niet alleen heeft een nieuwe beat zie www.rappin.nl (als ie het weer doet..) en die tekst is goed.. en ja die nummers zoals je bakt er nix van en ballen tot we vallen heeft misschien met dat "neppe gangsta" leven te maken.. maar je vergeet een ding.. er komen steeds meer buitenlanders hierheen die dat dus meekrijgen en als ze gaan rappen over andere dingen zoals ga lekker naar school en gehoorzaam krijgen ze geen aanhang.. en dus geen geld.. ze hebben idd misschien wel hun eigen school verkut.. maar dat kan ook aan slechte jeugd liggen.. ik ben een gozer van 14 en heb al veel meegemaakt.. en met mij gaat het ook niet perfect.. maar ik heb nog vrienden en vriendinnen om mee te praten maar als je nou kijkt naar de rappers van de thc.. die stoppen al hun shit in hun tracks om het van zich af te gooien.. en daar verdienen zij geld mee omdat steeds meer mensen hetzelfde meemaken.. ik ben ook bijna het slechte pad op gegaan.. maarja ik ga nogsteeds netjes naar school.. enzo.. ik spijbel wel af en toe maarja wie niet.. maarja terug op thc.. jij snapt er gewoon geen fuck van hoe het is als alles op je af komt.. je ouders scheiden.. matties die hetzelfde overkomt en het slechte pad opgaan.. dan is het heel moeilijk om zelf op het goede pad te blijven.. je probeert een blow en steeds meer en zo raak je verslaafd.. maarja als je alleen maar grote bek heb 8ter je pc met je dure kk worden wat doe je hier vriend dit is een forum voor NL hip hop waaronder dus thc.. gangstarap maar volgens mij ook brainpower die wat meer over andere dingen rapt en andere goede tekste heeft.. het is maar wat je goed vind het enigste wat ik vind is dat je niet weet waar je over praat je denkt dat thc slehct is omdat ze hun eigen shit verkut hebben.. maar hun matties doen verkeerde dingen ze nemene het over en misschien is alles thuis vertieft misschien hebben ze nergens om heen te gaan.. dat heb jij nooit gevoeld ik af en toe wel.. dus kk nou alsjeblieft op na dit verhaal want je weet helemaal niet hoe het voelt om je ouders te zien scheiden en mensen te verliezen van school gekicked te worden en nergens heb om aan te kloppen en je verhaal er uit te gooien.. denk je nou egt dat het egt leuk vinden om te moeten stelen.. zij hebben liever ook al het geld van de wereld.. maarja ik ben klaar met deze lame aap.. en oja die meiden die hoer worden worden idd gedwongen.. die meisjes maken ook heel veel shit mee.. en dat is niet alleen met "buitenlandse" meisjes maar ook met nederlande meisjes.. en ja dat ligt deels aan de maatschappij.. omdat mensen met finanscieele problemen komen omdat die euro's zo uit de portomonee rollen.. wat met de gulden nog eerlijk gebeurden alles wordt duurder en meer salaris krijg je niet.. waardoor die problemen dus ontstaan en dus frustratie of hoe the fock je het ook spelt.. en dus scheidingen.. maarja kortom je weet geen geen ene kk moer van egte problemen en mensen die aan je kop blijven zeiken en de pijn die je van binnen voelt.. pas als je al dat heb meegemaakt kom dan terug en reageer.. dan zal je zien dat ik gelijk heb.. als mensen vinden dat ik ongelijk heb reageer maar.. ik ben klaar met die lame aap deze keer 4 real...
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 25-01-2007 om 22:02:27
vraagteken?

is dit een samenvatting van een THC-song?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2007 @ 22:02:49 ]
rame
Gepost door rame op donderdag 25-01-2007 om 22:03:05
je hebt wel je best gedaan zeg
R-ika
Gepost door R-ika op donderdag 25-01-2007 om 22:03:37
is er ook een samenvatting ergens??
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 25-01-2007 om 22:05:20
ouwe,
ik ga dat allemaal niet lezen, waar gaat het over man
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 25-01-2007 om 22:06:08
wat is dit dan?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op donderdag 25-01-2007 om 22:06:41
Vieze neppe gangsters, die mensen van THC, ze kunnen toch ook gewoon naar school.

----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 25-01-2007 om 22:07:17
Iminic heb jij het gelezen?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Roman Gepost door Roman op donderdag 25-01-2007 om 22:07:45
Sommige mensen hebben het slecht in NL, als ze dan gaan rappen maken ze ook slechte muziek.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2007 @ 22:13:57 ]
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 25-01-2007 om 22:08:42
damn, jullie brengen me in de war met al die teksten,
en apparte uitspraken
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
R-ika
Gepost door R-ika op donderdag 25-01-2007 om 22:09:03
hij heeft wel gelijk man..
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 25-01-2007 om 22:09:39
kan iemand verwijzen naar het topic waar dit het opvolger van is?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Unknown
Niks Is Wat Het Zijn Moet
Gepost door Unknown op donderdag 25-01-2007 om 22:10:53
lees het.. en beslis dan of het het lezen waard is.. maar antwoord eerlijk.. ik heb er wel een lang verhaal van gemaakt he.. maar ik heb een antwoord op al die shit die fockit praat over thc.. https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=13978&m=25&p=7
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 25-01-2007 om 22:13:38
Quote:
Unknown schreef op 25-01-2007 @ 22:10
fockit praat over thc.. https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=13978&m=25&p=7


En wie ben jij ? Rockssz ?

Who gives a shit, laat het rusten. De ëën haat THC, dan ander rookt het...shit, chillem gewoon.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 25-01-2007 om 22:13:40
Als je nog weet welk topic het is, discussieer er dan ook daarover verder. Dus doe je ingewikkelde, lange post maar in het topic wat je net zelf aangaf.

Deze dus: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=13978&m=25&p=7
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.