Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op maandag 29-01-2007 om 09:49:03
Papoose werkt samen met Dr. Dre aan zijn nieuwe, langverwachte album ‘The Nacerima Dream’. Tenminste als we de geruchten mogen geloven. Het album is inmiddels al een tijdje klaar, maar de rapper blijft materiaal opnemen. Dj Premier, Dr Period, Kanye West en Pharrel Williams hebben al meegewerkt aan het album en Dre zou het lijstje kunnen afmaken. “Niets is zeker”, aldus Papoose.

Ondanks dat er nog steeds geen releasedatum bekend is, zegt Papoose dat hij er nog een jaar overheen laat gaan. Hij belooft zelfs dat zijn album tot de hip-hop klassiekers gaat behoren. “Weet je, mijn muziek spreekt voor zichzelf. Ik heb nooit op een rare manier de aandacht hoeven te trekken om mijn album te promoten. Ik heb zelfs niemand gedisst zodat de aandacht op mijn album gevestigd werd. Ik kom gewoon puur met mijn talent en mijn materiaal. Ik zal niemand teleurstellen met dit album. Mijn album gaat de geschiedenisboeken in”, aldus Papoose.

lijkt me zwaar dope ..ik vind papoose een van de beste 'opkomende' rappers dus ben benieuwd wat jullie van hem verwachten

west side
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 29-01-2007 om 09:58:42
Lijkt me ook erg dope ja. maar als ie eens opschiet. Als je 10 mixtapes per jaar kan droppen dan moet 1 album toch ook wel lukken
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 29-01-2007 om 10:21:04
Mij maakt het niet uit dat het zo lang duurt, heb bij Papoose wel het idee dat er dan daadwerkelijk iets dopes uitkomt in plaats van een teleurstelling...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 29-01-2007 om 12:08:55
Quote:
Ik heb zelfs niemand gedisst zodat de aandacht op mijn album gevestigd werd.


Tozz, alsof dat bijzonder is ofzo, alleen zielige wacke rappers moeten zulke crap uit de kast halen om aandacht te trekken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-01-2007 @ 12:09:12 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
ambiance
make em NV
Gepost door ambiance op maandag 29-01-2007 om 12:56:46
i dont really care anymore...
----------------------------------------
never doubt me.
Philly Gepost door Philly op maandag 29-01-2007 om 13:15:04
ben echt beniewd wat hij gaat brengen
----------------------------------------
een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 29-01-2007 om 13:16:43
ik ben ook benieuwd
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op maandag 29-01-2007 om 13:30:19
Papoose en Saigon zouden wel de next best thing kunnen worden....
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 29-01-2007 om 13:34:37
Kvind Saigon veel doper eigenlijk, maar zoveel ken ik nu ook weer niet van Papoose
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op maandag 29-01-2007 om 13:43:03
Saigon is ook veel doper. Papoose dropt veels te veel mixtapes met veels te veel kut nummers..
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.