Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
melle
Gepost door melle op dinsdag 30-01-2007 om 12:05:25


Nice 90s hip hop from Rob O of INI -- a long-languishing set of tracks cut between 1994 and 1999 -- featuring production by INI mentor Pete Rock, Grap Luva, Spunk Bigga and more -- plus appearances by De La Soul and more! The beats and rhymes hearken back to the early-to-mid 90s golden era ethos -- and this worthy set of material us sat unreleased for far too long!

Zeer de moeite waard om te checken dus.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Unexplained Gepost door Unexplained op dinsdag 30-01-2007 om 12:07:31
Eindelijk iemand die weer een beetje hiphop naar het forum brengt, in plaats van slap gelul.

Had deze laatst binnen gekregen ja.

(Trouwens, die Beat Kings DVD al gechecked op Youtube? Oa. Marley Marl, RZA, Prince Paul, DR Period, Primo, Rocwilder, en nog veel meer.)
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 30-01-2007 om 12:23:48
Ik heb het album wel gedownload moet ik zeggen, maar nog niet goed beluisterd, bedankt voor de tip trouwens Melle, want ik had er nog nooit van gehoord

@ Unexplained, als je deze bedoeld https://www.youtube.com/watch?v=JZkViALmNEU&eurl= heb ik het al wel gezien, maar dat was een snippet dacht ik, die had ambiance al een keer gedropt ergens...Lijkt me wel een dope DVD'tje ja

Quote:
Unexplained schreef op 30-01-2007 @ 12:07
Eindelijk iemand die weer een beetje hiphop naar het forum brengt, in plaats van slap gelul.

Inderdaad, volgens mij allemaal naar aanleiding van Capone die ermee stopt...Alleen maar een goede zaak natuurlijk, ik probeer zo nu en dan ook wel een paar dope topics te openen, heb nu alweer spijt van die Kanye West crib haha maarja ik had even niks te doen
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 30-01-2007 om 12:26:06
deze heb ik laatst gecheckd, vond hem eigenlijk niet zo speciaal

maar toch leuk voor in de collectie


----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op dinsdag 30-01-2007 om 12:29:10
Quote:
Unexplained schreef op 30-01-2007 @ 12:07
Eindelijk iemand die weer een beetje hiphop naar het forum brengt, in plaats van slap gelul.



hehe word. we gaan de goede kant weer op

moet deze nog ff downloaden.. laatst shadows on the sun gedownload.. daar staan iig wel dikke tracks op..

edit: how dacht dat dit dat brother ali topic was haha

deze zal ik binnenkort ook ff luisteren.. thanx melle
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2007 @ 12:30:15 ]

----------------------------------------
BEATS!
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 30-01-2007 om 12:35:09
So Manny Rappers vind ik wel een lekkere track, is de enigste track die ik af heb kunnen luisteren tot nu toe. Features zijn er niet zo veel, maar wel dope, De La Soul, Pete Rock e.a.
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Unexplained Gepost door Unexplained op dinsdag 30-01-2007 om 12:46:40
Quote:
Monn-E schreef op 30-01-2007 @ 12:23

@ Unexplained, als je deze bedoeld https://www.youtube.com/watch?v=JZkViALmNEU&eurl= heb ik het al wel gezien, maar dat was een snippet dacht ik, die had ambiance al een keer gedropt ergens...Lijkt me wel een dope DVD'tje ja



Nee man, deze;

https://www.youtube.com/watch?v=HH5CZIXkFsc

Even op More From This User klikken voor de rest.
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 30-01-2007 om 12:54:04
Damn, best veel dope dingen opeens haha, maar ik zit op stage, zal straks kijken, krijg het nog druk
Thanks voor de link in ieder geval...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Mindstate
Gepost door Mindstate op dinsdag 30-01-2007 om 12:55:36
Tjoo er word ineens veel gedropt op het forum
Maarja als ik thuiskom dit en de rest maar eens checken, zit nu ook op stage

Thanks
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.