Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 30-01-2007 om 13:35:42
Quote:
Frans is de nieuwe columnist van het gratis dagblad Metro. Hoofdredacteur Rutger Huizenga is blij met zijn nieuwste aanwinst. Voor de rapper is gekozen omdat hij past bij de doelgroep van de krant, geen blad voor de mond neemt, maatschappijkritisch is en humor heeft, legt hij uit.

Ook Frans is blij met zijn nieuwe uitdaging. De rapper laat weten ook goed te kunnen schrijven zonder te rijmen. Een column in Metro ziet hij als de perfecte manier om een groot publiek te bereiken en een kant van zichzelf te laten zien die nog niet bekend is. Hij zal vooral gaan schrijven over zaken die hem als mens interesseren.


Hehe ik las vandaag de eerste column, opzich niet verheffend, maar wel dope dat ie elke week met een stukje komt, ik lees liever Lange dan die mekkerende Ebru Umar ofzo.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2007 @ 13:36:24 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op dinsdag 30-01-2007 om 13:37:06
Als mens is ie kan ie wel grappig zijn enzo ik dig zn muziek alleen niet.
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op dinsdag 30-01-2007 om 13:38:02
Ik had vanochtend collum gelezen over poker van hem, vond hem niet echt vet ofzo
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 30-01-2007 om 13:51:09
Quote:
Huussuh schreef op 30-01-2007 @ 13:35
(...)

Hehe ik las vandaag de eerste column, opzich niet verheffend, maar wel dope dat ie elke week met een stukje komt, ik lees liever Lange dan die mekkerende Ebru Umar ofzo.


Het was niet zijn eerste column- die verscheen 2 weken geleden. Hij kan totaal niet schrijven ... Dus geef mij maar Ebru Umar. Ook al is het een polariserende feeks....
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 30-01-2007 om 13:54:46
Hier is die column over pokeren:

Column
Poker, mijn nieuwe hobby

Dancing with the stars zou het einde van mijn carrière geweest
zijn, omdat ik dans als een spastische malloot. Ik
kan wel maat houden, maar de controle over mijn lichaam is
compleet verloren zodra ik ga dansen en geen microfoon in
mijn handen heb. Het programma Kickboksen met de Sterren
bereikte ook het kantoor van mijn management. Of ik het in
de ring slaand en schoppend wilde opnemen tegen John de
Wolf. Ik durf niet eens te voetballen tegen John de Wolf, laat
staan kickboksen. Logischerwijs was dansen op het ijs ook een
blamage geworden alhoewel ik ijshockey met de ‘sterren’ (lees;
mensen die op tv komen) wel serieus in overweging had
genomen, omdat ik ijshockey helemaal top vind. Toen kwam
het verzoek van Veronica’s poker en heb ik alleen maar
gevraagd waar en wanneer? Poker is een topspel dat iedereen
kan leren en lichaamsbouw en ritmegevoel is absoluut geen
vereiste.

Het eerste opnameweekend was in Deventer en ik moest me daar op zondagochtend 9.30 uur melden. Ik had die dag geen auto tot mijn beschikking en ik moest noodgedwongen de Ferrari F430 lenen van een kennis van mij. Ik reed om 8.50 uur uit Amsterdam weg, maar als je met 290 km/pu over de Veluwe scheurt dan kan ik je vertellen dat je zo in Deventer bent.

Met mijn klasgenoten; Johnny de Mol, Faya Laurens, Ellen ten Damme, Winston Bogarde en Joep Sertons kregen we lessen van twee Nederlandse pokerpro’s. Marcel Lüske, die wordt gezien als de beste toernooispeler van Nederland en zijn 26 jarige protégé Noah Boeken, die op het internet wordt gezien als een van de beste spelers ter wereld.

De schoonheid van pokeren is dat je kan winnen door de beste kaart te hebben of door te doen alsof je de beste kaart hebt (bluffen). Ik merkte dat Winston ‘Iceman’ Bogarde lastig te peilen was aan de hand van zijn gezichtsuitdrukking. Een ijzige blik bij zowel kut- als wereldkaarten en dat is handig bij poker. Van het onervaren slachtvee Ellen, Faya en Joep kon ik meer opmaken. Het slachtvee was echter snel getransformeerd tot roofdier en zo werden deze tegenstanders ook steeds moeilijker om te ‘lezen’. Johnny was kut om tegen te spelen. Hij is geslepen, toont zekerheid (praten, lachen, gek doen) en is niet bang om flink (afschrikkend) in te zetten.

Onze tafel werd een groot circus van paranoia en wantrouwen naarmate de flushes, full-houses en straten over tafel vlogen. Elke move werd bekeken en geanalyseerd en vaak werd er eerst naar de tegenstanders gekeken (blije gezichten, bedroefde blikken) en pas daarna naar de eigen kaarten. Als iemand voor zijn beurt al zijn chips (fiches) aan het stapelen is, is er een grote kans dat diegene niet kan wachten tot hij mag inzetten. Of dit is juist niet het geval, maar hij probeert op deze manier wel die indruk te wekken bij zijn tegenstanders om deze vervolgens af te schrikken. Het fukken, valse signalen geven aan je tegenstanders en het inwrijven van een gewonnen hand, dat is het mooie van pokeren. Ik kan iedereen aanraden om poker te leren en om je vrienden pokerend te leren kennen. Mijn leven is een hel, maar poker is mijn nieuwe hobbby.

Door: Lange Frans
Bron: http://www.metronieuws.nl/
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 30-01-2007 om 14:02:25
Mwoah, hij is inderdaad niet literair begaafd, maar ik heb me er niet aan geeergerd. Als ie in de toekomst interessantere dingen dan pokerervaringen gaat vertellen denk ik dat het wel een aanwinst is, al is t alleen al om zn persoon.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Sadar
Gepost door Sadar op dinsdag 30-01-2007 om 15:41:56
ik vind dat artikel dat monn-e postte best fucking saai eigenlijk. hoop dat ie in de toekomst een wat interessanter onderwerp aan zal snijden dan poker ja.
----------------------------------------
son get wrec
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op dinsdag 30-01-2007 om 15:47:31
hij gebruikt veel woorden vrij weinig te zeggen.
----------------------------------------
Jonkonize!
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 30-01-2007 om 15:49:30
Ja idd, hij zegt eigenlijk alleen maar dat hij sterren dansen op ijs en kickboxen af heeft gewezen omdat ie dat niet kan maar pokeren wel heeft gedaan omdat ie dat dope vind, en dan een beetje wat hij van het pokeren vind. Maar het is niet slecht of vervelend ofzo, er lopen bij de Metro zeker ergere columnisten rond.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 30-01-2007 om 16:18:28
Quote:
Sadar schreef op 30-01-2007 @ 15:41
ik vind dat artikel dat monn-e postte best fucking saai eigenlijk. hoop dat ie in de toekomst een wat interessanter onderwerp aan zal snijden dan poker ja.


poker is interessant dus dat ligt waarschijnlijk aan frans en aan jou interesses.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 30-01-2007 om 19:33:49
Quote:
RijmPiet schreef op 30-01-2007 @ 15:47
hij gebruikt veel woorden vrij weinig te zeggen.


Net als 80% van alle collumns?
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op dinsdag 30-01-2007 om 20:25:52
Quote:
Monn-E schreef op 30-01-2007 @ 13:54
Logischerwijs was dansen op het ijs ook een
blamage geworden alhoewel ik ijshockey met de ‘sterren’ (lees;
mensen die op tv komen)

haha word naar dit Frans, ik ken meer dan de helft van hun alleen van reclames en shit.
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op dinsdag 30-01-2007 om 20:29:00
nee niet net als 80% van alle collumns, maar nog erger
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2007 @ 20:29:23 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.