Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op dinsdag 06-05-2003 om 14:57:40
Gisteren waren Osdorp Posse en the GZA actief in Groningen. Osdorp was echt goed, hielden het publiek in beweging en deden echt hun best om een goede performance te geven. Iedereen trashen, crowdsurfen, beuken, springen etc., zo hoort het. The GZA was ook goed, maar hun afsluiter was echt te sneu voor woorden, ze zaten alleen maar hun CD te promoten, zo van: Koop nu deze CD, hij is echt goed..... BLABLABLABALABLABA, ze deden niet eens een toegift. Iedereen vond het maar vaag. Naast de GZA was ook Masta Killah van de partij, net als bij de RZA. Dat was wel cool. Aan de eind heb ik de GZA een hand gegeven , zal mijn hand nooit meer wassen, oh heb ik al weer gedaan.
----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 06-05-2003 om 15:24:21
hehe vet, zwolle was op hiphop gebied niks aan (moordgasten saai en slecht) en Fata Morgana niet kunnen zien. Maarja partijdige spam zei dat t wel koel was

Krezip en uhhh schots iets was ok.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 06-05-2003 om 15:36:39
Osdorp zette zeker weer een goede show neer in Groningen. Helaas was toch OP het voorprogramma van Wu-Tang geworden, Daan z`n natte droom werd geen werkelijkheid. Er waren echt veel mensen die in de regen aan het springen/hossen/beuken weetikveelwat aan het doen waren, chaos!

Natuurlijk kwamen er meer oude dan nieuwe nummers voorbij en ik werd helemaal verwend met 2 Crypto nummers: Nuchter en Ander level. Def P diste 'DJ Punjabi MC' de hele show door. DJ Daan werd al 'DJ Daan MC' gedoopt. die Punjabi miet dacht ook heel stoer te zijn met z`n nightrider sample (wat Daan ook vaak gebruikt) en dus zette Daan dat deuntje op en mixte een mooi nummer in elkaar. Def P ging wat blehren en het leek net echt het nummer van Punjabi, was erg leuk gedaan.

GZA was leuk, maar iedereen was wel al helemaal afgmat van de strakke show van de OP. Er kwamen veel oude Wu-Tang nummers voorbij en een aantal van de nieuwe solo plaat van GZA (djeezaa volgens het host-wijfje). Jammer van het einde. Daar waar de OP nog terugkwam (host-wijfje was overtuigd dat ze niet nog even terug zouden komen) en een mooi einde aan de show maakte dook GZA het publiek in en gingen z`n homies cd`s verkopen.

en ik raakte z`n hand en GZA&RZA en ik gingen tevreden naar huis....
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op dinsdag 06-05-2003 om 15:46:58
Ja, die presentatrice was echt slecht. 'Straks krijgen we de GeeeZA, of de Cheesa!' In het nederlands de KaasZA. hehe.
----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 06-05-2003 om 15:47:10
hehe damm dat klinkt wel koel limon. Had dus naar groningen gemoeten. OP rockt live gewoon nog vet en Gza. .. toch koel.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 06-05-2003 om 16:00:12
Quote:
dapozza schreef op 06-05-2003 @ 15:47:10
hehe damm dat klinkt wel koel limon. Had dus naar groningen gemoeten. OP rockt live gewoon nog vet en Gza. .. toch koel.


ik had je gewaarschuwd, je weet toch!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 06-05-2003 om 16:17:40
in utrecht was wel hiphop..
dac, relax en ali-b
verder nog...green lizard, nog iets en rude rich and the high notes < of hoe je t dan ook schrijft!
t was best wel leuk!
dat was het!!
----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0107 sec.