Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Case-Dinero
SuperVisor, Baas boven Baas!
Gepost door Case-Dinero op woensdag 31-01-2007 om 14:45:25
Whahahah eyy deze torie gaat te verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Dus ik was vandaag zo in the hood tog. Je weet wel weetje. We waren aan het chille op de bille met z'n allen .Maar ik zat met 2 meids sjow tog. En hun zijn echt blockbusters. Ze zwerven omin vaak buiten rond helemaal nix te doen. boys lastig vallen ensjow tog. Je kent het allemaal wel. Ok. Dus ik was vandaag met hun en nog een paar boys. We gingen fa2's bossen ensjow. Maar in de verte kwamen er 2 boys aangelopen tog. En tja. Je weet het al. Die meids waren ale gelijk spits. Dus 1 van ze zei: EY KIJK DAAR 2 SPANGE KILSS LOPEN. En die andere zag ze ook en zei:EY JAA MANG DIE LINKER IS ALVAST VOOR MIJ DIE IS NICE. Ahahahah. Toen die boys en ik dat hoorden gingen we al helemaal platta want we wisten wat er zou komen.

Ok. Dus die boys lopen dichterbij tog. En die meids stonden gelijk op en begonne PSST PSSt PSST voor ze te roepen tog. Ok. DIe boys kijken. 1 vn die sma's zegt: HOI HOI LEKKERTJES HOE GAAT ET? Dus die boys reageren van :AI JA MANG RUSTIG EN MET JULLIE? Die tangas zeggen : JA GOED MANG. MAAR JULLIE ZIJN BEST WEL LEKKER MANG, JAA ZEKER ECHT HEERLIJK MANG. Maar we hoorden die kiekjes tog. Maar we bleven gewoon volgen en stiekempjes lachen. Maar toen zei 1 van die sma's tegen die kill: KOM HOOR, LATEN WE EEN STUKJE MET JULLIE MEELOPEN HOOR ANDERS WORDEN DIE JONGENS DAAR JALOERS TOG. Toen zei 1 van die andere boys met wie ik was: WIJ JALOERSSSSSSS, LEFFFFFF JE MOEST EENS WETEN Toen zei ik ook gelijk van : EY JA MANG WE ZIJN HELEMAAL NIET VAN DIE KANT INTEGENDEEL . Ok. Dus toen liepen ze weg met die boys tog. Ik zie dat ze allemaal al pokkie beginne te nemen dus je wist al gelijk van nr's uitwisselen ensjow. Ok. Dus toen zagen we ze niet meer.

En toen gingen die boys en ik nog ff verder chillen tog. Bal spelen ensjow. Dan plosteling. Na een half uurtje sjow zien we 1 van die tangas terug komen. Ze kwam echt een beetje teleurgesteld aankomen lopen tog. Maar wij dachten misschien was ze geklapt ofsjow . hwahahha Want een keer had een killa d'r al geklapt en dat was fayaa. Maar ze was niet geklapt. Dus ze kwam aangelopen tog. Dus we vroegen d'r van : EY FA'KA WATSKEBEURT EN WAAR IS JE VRIENDIN? Hoor die sma noh; NOO MANG EY NOO MANG DIT KAN ECHT NIET SHIT HEYY. Dus we vroegen die sma echt zo van : EY WAT IS ER GEBEURD DANG VERTEL NOH: whahahahaha hoor die sma: DIE JONGEN WAS ZO EEN TOPPER HE. ZO EN TOPPER.

TOT HIJ FF Z'N PET AF DEED EN TOEN ZAG IK GEWOON EEN EILANDJE OP Z'N HOOFD. (EILANDJE=kale plek die de meeste mannen krijgen op latere leeftijd)
EN IK BEN NI DOWN MET DATTE DUS BEN IK GELIJK DASS GEGAAN MANG NEE HOOR NIX VOOR MIJ.
WHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHHA . Ey en je weet van mij he zoals altijd lag ik weer als eerste op de grond te rollen van het lachen he. Al die boys gingen ook platta. Whahahah en die tanga zat er echt mee he. Want wat ik faya vond .DIe andere sma was wel gewoon nog ff met die andere boy aan het chillen want hij had blijkbaar geen mankement.

Maar die ene sma kon er niet tegen dat die ene kill EILANDJE had dus toen heeft ze hem wreed geloesd. EY noo mang deze was wel toppunt. Ik zou hem voelen als ik die killa was mang. DAn zou ik echt wensen dat ik die pet niet had afgedaan. WHahahahah. Gewoon omdat heeft die tanga hem gescot dan ghing ze echt bij hem petten nr hosselen alles. Dat is ook heel erg hopi WREEEEEEEEED.
Whahaa

----------------------------------------
Ask yo mama how ugly she really is!
And its a fact I'm tha king!
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 31-01-2007 om 14:46:31
doe gezond, tis nu niet leuk meer
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 31-01-2007 om 14:46:35
Kloon!
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op woensdag 31-01-2007 om 14:48:42
misschien wel het broertje van slugger
----------------------------------------
Jonkonize!
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 31-01-2007 om 14:51:10
slugger was grappig.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op woensdag 31-01-2007 om 14:54:28
Ghehe meester dit
----------------------------------------
argh
Lostcuban
V
Gepost door Lostcuban op woensdag 31-01-2007 om 14:54:48
Heeft iemand een nederlandse vertaling?
----------------------------------------
Remember, Remember The 5th Of November
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op woensdag 31-01-2007 om 14:57:26
Ik ging echt kapot bij die bling bling shit meer van dit!
----------------------------------------
argh
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 31-01-2007 om 14:57:29
5?
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 31-01-2007 om 14:57:35
5
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.