Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Case-Dinero
SuperVisor, Baas boven Baas!
Gepost door Case-Dinero op woensdag 31-01-2007 om 14:47:29
Aaai. Ik was vandaag ff in oost he. Ik ging ff met een mattie van me voetballen bij een pleintje daar bij hem in de buurt weetje. Maar was wel gesjellig ensjow tok. Voetballen. Rusten, fa2's bossen, voetballen, fa2's bossen, voetballen. Ok Zo ging het maar na een tijdje was het eindelijk rust. Maar inmiddels waren er al veel boys daar tok. ok. Dus we gingen ook tories praten tok. Maar er is ook 1 kill daar in die buurt tok. We noemen hem RUFF PATJE. Die man heet Patrick en hij draagt alleen maar RUFFE kleding. Elke keer als je hem ziet draagt hij sjow. Je weet tok die kleding die die RAPPERS aantrekken ensjow van KANI, ECKO, SOUTHPOLE en FUBU. Altijd heeft hij dat aan. En die man heeft ook veel ICE, BLING BLING.

Dus die ZILVEREN DIAMANTEN shit. Hij heeft zeker 8 van dat soort ringen, een armband een horloge, 2 kettingen en nog die zilveren tanden net als wat YOUNG BUCK en NAS hebben. ok. Dus hij was er inmiddels ook al weer bij gekomen tok. Dus we gingen eerst torie praten tok. Toen opeens begon een kill over die nieuwe kleren van 2pac tok. Want 2pac heeft een kledinglijn. Dus hij begon nu gelijk mee te praten en op te scheppen van: JA MAN IK GA ZE HALEN MANG, EEN BROEK EN EEN TRUI. DAN IS HET 2PAC GEEN GRAP. Ai. Maar 1 van die boys ging hem lullen tok en zei: EY JE SPEELT HIER ECHT RUFF RYDER. ZOGENAAMD RAPPER. JE DENKT JE BENT IN AMERIKA HIER HOEF JE NIET GANGSTA TE DRAGEN OM RUFF TE ZIJN HOOR.. Toen zei hij: EY DASS MAN JE BENT EEN HATER MANG. IK BEN BLINGER DAN JOU. Maar hij had een harde ketting aan mang. En Dat hangertje dat hij had aan die ketting. Dat vond ik helemaal master. tenminste ik vond het master. Want wou bijna huilen toen ik merkte dat dat niet sjow was. Dat hangertje was een P bevestigd op een K. En die P draaide op die K.

Dus leek net een beetje op een klok. Dus 1 van die boys zei sjow van: EY JE KETTING DRAAIT GEWOON, MASTER MANG MAAR WAT BETEKENT PK? toen zei hij: JAAA IS HARD HE, PK STAAT GEWOON VOOR P, M'N VOORNAAM PATRICK EN K M'N ACHTERNAAM. Dus die die boy die hem dat vroeg wou ff z'n ketting zien tok. Maar opeens word die kill een beetje parra en zegt: EY NOO IK WIL HET NIET MANG. IK BEN VOORZICHTIG MET M'N SHIT IK HOU HET LIEVER BIJ ME DALIJK GAAT HET STUK. Dus toen zei die boy: EY DOE NIET ZO CHIPO DANG IK DOE ER RUSTIG MEE. Maar die kill begon nog steeds zo verdacht te doen wnat normaal doet hij niet zo en zei: EY IK ZEG TOG NEE LAAT M'N SHIT MANG. Toen zei een boy: EY PAK DIE MAN VAST HIJ DOET STOER. Toen pakte een paar kills hem vast tok. TOen pakte een boy die ketting van die kill en begon aan dat hangertje te draaien tok. Djus terwijl hij dat deed zei hij: EY JAWEL MANG DIT IS WEL KEIHARD MANG, MAAR HUH???

EY WACHT FF WANT DIT DIT DI IS IS...........WHUAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Dus iedereen schrok van toen . Die kill ging echt stuk. Hij valt op de grond en begin te rollen. Toen pakte ik die ketting he. En keek naar dat hangertje. En terwijl ik ernaar keek en het wou draaien zag ik gewoon dat dat hangertje van FOLIE was mang. Het voelde heel erg licht. Ik wist het meteen mang. Toen begon ik helemaal stuk te gaan mang. Toen zag iedereen dat het gewoon een houten P en een houten K waren want je zag echt dat het was afgezaagd en met een pinnetje op elkaar waren bevestigd met daaromheen uiteindelijk FOIL papier dus FOLIE wat uit de verte op BLING BLING lijkt en ook best wel van dichtbij. Iedereen begon die man toen uit te lachen. Ik lag ook op de grond van het lachen samen met nog een paar andere boys, een andere boy rent lachend rond, weer een andere boy krijgt een telefoontje en vertelt gewoon sjowmaar die torie aan die persoon en lacht zich kapot.

Dat was echt lachen mang. Maar die kill z'n ketting was wel echt hoor van BLING. Daar niet van. En gelukkig ook al die andere BLINg BLING sieraadjes die hij heeft. Maar dat Pk hangertje van hem WHauahahahahahaha DAT NIET. Dus die man pakte weer z'n ketting met dat hangertje en zei:NO SPANG JULLIE WILLEN LACHEN TOK, WACHT MAAR BINNENKORT KOM IK TOCG MET EEN ECHTE EN DAN GAAN JULLIE KWIJLEN. En voordat ik he twist was die man al weer snel weg. We gingen nog de hele tijd fa2's bossen over die man mang. Ey en toen ik thuis kwam pakte ik ook een stukje FOLIE en ging het gewoon ff vouwen ensjow tot een prop en het leek wel BLING mang. Als we die sannie niet van die kill voor ff hadden gepakt hadden we nooit geweten dat het nep was. hahah ey deze wereld is echt GEK.

----------------------------------------
Ask yo mama how ugly she really is!
And its a fact I'm tha king!
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 31-01-2007 om 14:48:46
Opkankeren layD
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 31-01-2007 om 14:48:47
een chte gangtser typ niet met puntjes en hoofdletter,s sjakko
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Case-Dinero
SuperVisor, Baas boven Baas!
Gepost door Case-Dinero op woensdag 31-01-2007 om 14:49:56
Quote:
cml.exe schreef op 31-01-2007 @ 14:48
een chte gangtser typ niet met puntjes en hoofdletter,s sjakko


Lol, een echte ganster maakt ook geen fouten
----------------------------------------
Ask yo mama how ugly she really is!
And its a fact I'm tha king!
KevinR
010
Gepost door KevinR op woensdag 31-01-2007 om 14:51:48
mensen hebben teveel tijd ofso.. ;\
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 31-01-2007 om 14:57:58
10, en nou kappen.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.