Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Case-Dinero
SuperVisor, Baas boven Baas!
Gepost door Case-Dinero op woensdag 31-01-2007 om 14:51:40
Ai dus volg. Ik was vandaag ff naar een mattie van me gegaan tog. We gingen ff Xbox spelen ensjow. Fa2's bossen. Ok. Daarna gingen we dass tog. Ik ging naar huis. En hij iep met me mee omdat hij tog ook ff bij mij in de buurt moest zijn. Dus we liepen ff door zijn buurt. Maar toen we liepen zag ik een tantu spange tanga tog. Ze kwam aangelopen uit de verte. Maar we kwamen niet in de buurt want wij moesten de andere kant op. Maar die tanga bleef echt naar ons kijken he. Het leek alsof ze wat van ons wilde maar ze keek gewoon helaas mang. Haha, Dus ik zei tegen m'n mattie: EY DIE CHICK DAAR IS WEL EEN TOPPER MANG KEN JE HAAR? Dus die kil zei: OOW ZIJ, JA MANG. ZE IS DOET HE. Dus toen zwaaide die kill naar die tanga tog. Maar ze liep met tassen in d'r hand dus ze groette terug: HEY POPPETJE HOE GAAT HET MET JE? Dus ik dacht van SANGGGGGG m'n mattie draait wel mang., Die sma noemt hem gewoon poppetje.

Ja mang. En die kill voelde zich echt blij. Ik vroeg hem. Ey stel me ff voor aan die sma dang want ze DOET wel hoor,. TOen zei die kill echt stoer van: EY NEE MANG, LAAT DIE SMA, JE HOEFT NIET IEDEREEN TE KENNEN DIE IK KEN. Maar ik dacht laat me ophouden voordat deze kill begint te denken dat die sma een obsessie voor me is want hij begon zich echt hoog te voelen. Ok. Dus we liepen verder tog. Richting bushalte. We staan daar. Ff later loopt die tanga langs. Ze ziet ons en ze schrikt gewoon he. Check die sma .

WATTE EY HEB IK JOU NET POPPETJE GENOEMD.DAMMMNN IK DACHT JE WAS IEMAND ANDERS, HOE KON IK DIE PERSOON ZO BELEDIGEN DOOR TE DENKEN DAT JIJ HEM WAS, IELLLLL . Die tanga maakt nog SKEER Ai en loopt gewoon weer verder. Ik kijk m'n mattie aan. Hij kijkt mij echt zielig aan . Ik begin gewoon te lachen mang. Ik val bijna op de grond he. Ik ga gewoon van links naar rechts. Want de manier hoe die tanga het boekte was gewoon genadeloos mang.

En hier tegen kon niemand iets inbrengen he. Want DDDDUDAMMMM. Die sma gaf die kill hoop doordat ze in de verte dacht dat hij iemand anderds was. En van dichtij vind die sma hem gewoon IELLL.
Maar de manier hoe ze het zei tog. Dat raakte me wel mang. Echt alsof ze een MISDAAD had begaan en er spijt van had. Whahahaha . Wel ik kan je zeggen mang. Volgesnmij moet die kill nu aan het huilen zijn mang. Vanavond kan hij niet slapen mang. Ik dacht bij mezelf van. Ey beter hij dan ik mang. Ik wil niet eens weten wat die tanga over mij denkt mang. HAHA
----------------------------------------
Ask yo mama how ugly she really is!
And its a fact I'm tha king!
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op woensdag 31-01-2007 om 14:53:58
k lees ze allemaal
----------------------------------------
Jonkonize!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 31-01-2007 om 14:57:14
4
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.