Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
T-MooN-J Gepost door T-MooN-J op vrijdag 09-02-2007 om 23:22:02
Whatup mensen!
Ik heb de volgende mededeling: Ik heb voor the joke meegedaan aan de prijsvraag op hiphopagenda.nl voor de kaarten voor opgezwolle in dordrecht en heb deze gewonnen.

Maar what's the deal nou! Ik kan niet gaan.
Ik ga morgen al naar Jiggy Dje in Arnhem, mede omdat ik in deze stad woon kan ik niet naar Dordrecht vanwege geen vervoer.

Wil jouw nou naar het concert morgen avond in de Bibelot reageer dan even op deze Topic of stuur me even een mail

t-moon-j@hotmail.com
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op zaterdag 10-02-2007 om 02:09:11
dordrecht is én kut te bereiken,
én bibelot is echt een hoerenzaal, doen meteen moeilijk over wat weedies enzo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-02-2007 @ 03:48:46 ]

----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
T-MooN-J Gepost door T-MooN-J op zaterdag 10-02-2007 om 17:34:09
Er is niemand die reageerd.....
Voor de gene die dit leest, Als je vanavond naar binnen wilt in de Bibelot.

Je staat op de gastenlijst onder de naam: Tomas Juricka + 1 iemand die je mee mag nemen
Ik had graag zelf gegaan, maar kan nergens vervoer regelen en ga al naar Jiggy Dje

Voor die gene die gaat, Fijne avond in Dordrecht, ik maak er wel een feestje van in Arnhem

1 liefde, 1 familia.... T-moon-J
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zaterdag 10-02-2007 om 17:46:48
Staat al in het topic van het optreden zelf nmiddels dus ik sluit deze wel om het overzichtelijk te houden.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.