Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
araphor Gepost door araphor op vrijdag 09-05-2003 om 20:01:16
Oorspronkelijk bedoeld voor weblogs, maar ook leuk op een forum. Soms.

fridayfive

1. Would you consider yourself an organized person? Why or why not?
Nee, ik ben ontzettend chaotisch. Plannen is er voor mij niet bij. Ik heb een agenda, maar vergeet hem altijd weer te gebruiken.

2. Do you keep some type of planner, organizer, calendar, etc. with you, and do you use it regularly?
Zoals ik al zei, ik heb een agenda, maar houd hem absoluut niet bij. Soms schrijf ik er wat in, meestal niet. De agenda is dus nooit betrouwbaar.

3. Would you say that your desk is organized right now?
Ik heb net opgeruimd, dus het valt mee. Hetgeen dat er ligt, is overigens niet geordend. Spullen liggen op willekeurige plaatsen op m'n bureau.

4. Do you alphabetize CDs, books, and DVDs, or does it not matter?
Sinds een maand heb ik m'n muziekcd's op alfabet gezet. Dit omdat ik ergens las dat iemand dit ook deed. Voorheen wist ik niet eens dat het kon! Na in m'n omgeving rondgevraagd te hebben, bleek dat heel veel mensen hun cd's ordenen. Dat was nooit eerder bij me opgekomen. Wauw.

5. What's the hardest thing you've ever had to organize?
Documenten van school. Ik ben jaren al bezig de digitale bestanden te ordenen en ben nog niet klaar. Papieren zooi van school gooi ik zoveel mogelijk weg als ik het niet meer nodig heb. Ik ga niet eens proberen dat te ordenen.
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 09-05-2003 om 20:22:55
1. Would you consider yourself an organized person? Why or why not?
Ja, ik hou overal lijstjes voor bij: ToBuy, ToDo, ToWatch. Netjes alles wegstrepen. Zet (vooral voor werk) ook vaak de tijdstippen/tijdsduur erbij. Organiseer ook zoveel mogelijk dingen, mp3s alfabetisch geordend in directories, etc. Leuk werk om te doen ook.

2. Do you keep some type of planner, organizer, calendar, etc. with you, and do you use it regularly?
Ik heb geen agenda, meer een lijstje van prioriteiten. Verjaardagen etc hou ik gewoon in mijn hoofd (doe ik zelden aan, dus makkelijk bij te houden )

3. Would you say that your desk is organized right now?
Ja. Rechts een stapel computerspellen, notebook. Links een box, monitor en een stapel post van de afgelopen week. Alhoewel de rest van mijn kamer er voor andere mensen er soms chaotisch uit kan zien, weet ik alles direct te vinden.

4. Do you alphabetize CDs, books, and DVDs, or does it not matter?
Mijn CD's staan op alfabetische volgorde. De weinige boeken die ik heb staan op volgorde van grootte (is netter). DVDs staan gewoon random tegen de muur. Zette vroeger de 300+ cd's van mijn broer voor de lol op volgorde.

5. What's the hardest thing you've ever had to organize?
De gereedschapskast van mijn vader, denk ik. Veel verschillende soorten spijkers, schroeven en meer van dat soort onderdelen. Moeilijk op alfabetische volgorde te leggen
----------------------------------------
Code #404: User not found
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 09-05-2003 om 21:18:44
1. Would you consider yourself an organized person? Why or why not?
Ja. Soms duurt het wat langer, maar ik probeer altijd wel zoveel mogelijk alles goed te organiseren en te plannen.

2. Do you keep some type of planner, organizer, calendar, etc. with you, and do you use it regularly?
Meestal fungeert m`n telefoon voor belangrijke herinneringen. Verder gebruik ik het software systeem e-Synergy waarin m`n belangrijke zaken staan. (check www.deltabike.com) Ik gebruik zulke dingen niet vaak. M`n geheugen is m`n beste agenda.

3. Would you say that your desk is organized right now?
Twijfelachtig. Monitor staat mooi in het midden, plantje links en rechts. Telefoon staat goed, muis en toetsenbord ook. Linksboven stapeltje post en magazines. Enige troep is m`n zonnebril en verder spullen van m`n vriendin: boek, agenda, etc.

4. Do you alphabetize CDs, books, and DVDs, or does it not matter?
Niet op alfabet, wel op categorie. RAMP cd`s staan wel op nummer. M`n 'esoterie' boeken staan op schrijver. DVD heb ik maar 1 van, dus die is op alle mogelijke manieren geordend: alfabet, nummer, etc.

5. What's the hardest thing you've ever had to organize?
M`n leven.

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op vrijdag 09-05-2003 om 21:30:55
1. Would you consider yourself an organized person? Why or why not?
Nope, absoluut niet. Ik doe vaak drie dingen tegelijk, begin ergens aan, stop er halverwege mee om ff ergens anders wat te doen (vaak als iemand even iets vraagt ofzo) en vergeet helemaal dat ik met dat ene begonnen was, dus begin ik daarna vaak weer met iets nieuws.

2. Do you keep some type of planner, organizer, calendar, etc. with you, and do you use it regularly?
Ik heb geen agenda, geen kalender, helemaal niks. Mijn afspraken onthou ik wel, mocht ik ze vergeten, dan heb ik pech...

3. Would you say that your desk is organized right now?
Uhm...
Moet ik hier serieus op antwoorden? NIET dus...
Papieren her en der, cd's, diskettes (ja, die heb ik nog liggen, al jaren niet meer gebruikt), boeken, foto's: alles op 1 grote hoop waartussen mijn monitor, boxen, toetsenbord, muis, printer en scanner zich genesteld hebben.

4. Do you alphabetize CDs, books, and DVDs, or does it not matter?
Nope, liggen door elkaar en verspreid over twee kamers. Vaak ook onder een berg andere zooi.

5. What's the hardest thing you've ever had to organize?
Ik heb al 5 jaar lang scoutingkampen georganiseerd, feesten, weekenden, sportdagen en middagprogramma's voor kleine kinderen.
Ik heb optredens, oefen- en opnamesessies geregeld voor meerdere bands.
Was een peuleschilletje, maar ik kan verdomme niet eens mijn eigen ziekenfonds regelen...
Oftewel: alles wat met mijn eigen persoonlijke leventje te maken heeft.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2003 @ 21:31:12 ]

----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
araphor Gepost door araphor op vrijdag 09-05-2003 om 22:24:00
Heerlijk, hoe verschillend mensen zijn
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op vrijdag 09-05-2003 om 23:58:17
1. Would you consider yourself an organized person? Why or why not?
Nee niet echt. Ik vind het makkelijker in chaos te leven, dus shit opbergen enzo begin ik niet aan. Ik heb een hoopje papieren enzo waar ik alle belangrijke dingen bewaar.

2. Do you keep some type of planner, organizer, calendar, etc. with you, and do you use it regularly?
Nee neger. wOrd @ limon. Ik onthou m'n belangrijke afspraken, maar de minder belangrijke afspraken vergeet ik soms... expres.

3. Would you say that your desk is organized right now?
Jah dat wel. Ik heb m'n belangrijke-dingen-hoopje.

4. Do you alphabetize CDs, books, and DVDs, or does it not matter?
Nee neger. Maar als ik een aantal cd's heb van een bepaald band/artiest hou ik die wel graag bij elkaar... alleen ze liggen bijna nooit in m'n cd rekje. En dvd's en vhs sorteer ik per genre.

5. What's the hardest thing you've ever had to organize?
Geen idee.
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zondag 11-05-2003 om 20:51:53
1. Would you consider yourself an organized person? Why or why not?

ik leef in chaos en vind daar toch orde in, is het dan nog wel een chaos? wel kan ik niet werken,leren of leven in een omgeving die ranzig is dus kleren overal en troep en rotzooi.

2. Do you keep some type of planner, organizer, calendar, etc. with you, and do you use it regularly?

ik heb van me girlie een pda gekregen, maar dat ding is eerder hinderlijk dan handig. ik onthou belangrijke ish toch wel en minder belangrijke dingen wordt ik meestal wel aan herinnerd (telefoontjes met hee waar blijf je)

3. Would you say that your desk is organized right now?

fok jezzz, niks meer dan het nodige: ganja + tb , smokes, asbak, drinken

4. Do you alphabetize CDs, books, and DVDs, or does it not matter?

om eerlijk te zijn ja, mijn cd's niet die zitten op gerne, maar mijn dvd's zijn op volgorde gezet (misschien omdat die collectie ook nog niet al te groot is) en ja ik heb maar 1 echt boek dus das snel geklaard

5. What's the hardest thing you've ever had to organize?

poeh hee, waarschijnlijk mijn administratie. die heeft nooit geklopt en zal dat waarschijnlijk ook nooit gaan doen.

----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Mip
Gepost door Mip op zondag 11-05-2003 om 21:30:30
1. Would you consider yourself an organized person? Why or why not?
Mwa gaat wel, cd's staan bv op genre maar veel meer dan dat is het niet

2. Do you keep some type of planner, organizer, calendar, etc. with you, and do you use it regularly?
Jah gewoon agenda voor school, waar ook andere afspraken enzo in staan

3. Would you say that your desk is organized right now?
Ja, alleen nog water kleren die nog moeten worden opgeruimd maar verder is t wel ok

4. Do you alphabetize CDs, books, and DVDs, or does it not matter?
Absoluut niet

5. What's the hardest thing you've ever had to organize?
Geen id
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0143 sec.