Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Murdock
alias Murstratus
Gepost door Murdock op maandag 12-02-2007 om 17:15:39
Zaanse rapper King Salomon vraagt Allah om vergiffenis.

Veel jongeren komen op het punt dat ze keuzes moeten maken. Of je "hosselt" jezelf door het leven, of je zoekt naar een andere uitweg. Iedereen maakt dingen op zijn eigen manier mee en voor de een is het zwaarder dan voor de ander. Of je put kracht uit problemen of je verdrinkt erin.

Uiteindelijk beslist iedereen voor zichzelf welke weg hij/ zij gaat. De zaanse rapper King Salomon verwoordt zijn weg in zijn eerste officiële release "Behoede mij" en hoopt zijn steentje bij te dragen aan een positievere maatschappij.

"Ik heb mijn dingen meegemaakt en heb hier gelukkig van geleerd. Ik ben moslim dus is het een gewoonte voor mij om elke dag dat ik leef Allah te bedanken en om Hem vergiffenis te vragen voor de fouten in mijn leven. Gelukkig word je niet door bliksem vanuit de hemel getroffen als je met fouten dingen bezig bent. Je krijgt altijd kansen om je fouten goed te maken" verteld de MC. Doordat sommige politici (lees Leefbaar Rotterdam) de media steeds bestookt met onzin over Hip Hop bewijst deze track wederom het tegendeel.

Na jarenlange freestyle sessies staat King Salomon nu op. Hij is nu getekend bij de independent record label "critical decisions" De clip wordt voor het eerst gereleased via pp2g.com.

Album is coming soon in samenwerking met Soulsearchin' dus houd hem in de gaten.

Check de clip nu, en laat ons weten wat jij vindt!!

CLIP

----------------------------------------
www.dendubieus-en-obskuur.nl
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op maandag 12-02-2007 om 17:20:18
I like it, dope clip.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
boris
Gepost door boris op maandag 12-02-2007 om 17:49:28
clippie is aardig, maar ben er niet kapot van
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
Philly Gepost door Philly op maandag 12-02-2007 om 17:59:42
best dope
ik hou er alleen niet van als mensen religie in gaan zetten
met god of allah ofzo
----------------------------------------
een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op maandag 12-02-2007 om 18:02:48
dopeeeee
Habibi
EL CAPITANO
Gepost door Habibi op maandag 12-02-2007 om 18:11:05
respect.
----------------------------------------
i don't claim to be the best rapper alive.. but bring me the best rapper alive and i'll eat him alive.. thats right:P
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.