Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Doopro
Gepost door Doopro op vrijdag 23-02-2007 om 12:19:42
naja me ouders gaan scheiden denk ik ( woorden horen vallen niet 1 of 2 keer maar elke dag ) en ze hebben vaak ruzie. dat komt omdat mijn vader aan agressief kut ventje is, om het kleinste dingetje kan hij helemaal doordraaien. gisteravond hadden ze weer ruzie en toen wou ik er tussen komen maar ik kan niks doen tegen me pa.. dus schold ie me uit voor kankerjong enzo.. dit raakt me niet echt omdat ik nooit een goeie band met em heb gehad maar ik ben bang dat hij me ma slaat ofzo en ik niks kan doen? tips?
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
Swike
Newskool
Gepost door Swike op vrijdag 23-02-2007 om 12:22:28
Poooh, dit soort shit is kut inderdaad.
Maar, weet niet hoe breed en sterk je pa is, en hoe jij dat bent, maar als ie je ma wil gaan slaan, zou ik er tussen springen, of toch politie bellen.
Sterkte mayne.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 23-02-2007 om 12:22:28
niet er tussen komen maar gewoon je ma beschermen..

politie bellen kan eventueel ook nog
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 23-02-2007 om 12:25:22
Geen tips of zo maar sterkte man, de poltitie bellen vind ik ook een goede keuze
----------------------------------------
argh
Doopro
Gepost door Doopro op vrijdag 23-02-2007 om 12:35:13
me pa is behoorlijk breed en ik ben 13 dus.. komen we niet verder mee, maar ik heb ook een zusje die erbij zit en ik moet van me ma naar me oma als ze ruzie hebben maar dat heb ik al vanaf het begin gewijgerd want ik weet niet tot hoever me vader kan gaan..
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 23-02-2007 om 12:36:27
Politie bellen kan ook verkeerd uitpakken, als je pa eenmaal erachter komt dat jij dat hebt gedaan. Misschien kan je beter zo'n hulplijn bellen.
Leyla
Gepost door Leyla op vrijdag 23-02-2007 om 12:38:23
Klopt ja Mx, politie doet 9 van de 10x toch niks, of je pa komt iig de volgende dag weer thuis,
en dan ben je wel de lul.
Denk dat het beter is als jullie alledrie naar je oma gaan ofzo. Praat je er over met je ma? Wat zegt zij?
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Doopro
Gepost door Doopro op vrijdag 23-02-2007 om 12:44:57
ah me ma is niet zo dat ze hem uitscheld ofzo dat is juist het erge, iemand MOET haar beschermen
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
Leyla
Gepost door Leyla op vrijdag 23-02-2007 om 12:50:03
Maar je moet begrijpen dat het voor haar ook moeilijk is Doopro, ze heeft nou eenmaal ooit veel
van je vader gehouden, dat gooi je echt niet in één keer weg, ze kan hem niet ineens gaan haten ofzo,
ze probeert alles vast te relativeren, ze wil niet dat haar gezin uit elkaar gerukt wordt, ook al wordt
zij er wel de dupe van, en jij en je zusje ook. Misschien moet je een instantie bellen eerst,
die met haar kan praten over haar problemen en gevoelens. Ken je niemand in de familie die
jullie kan helpen hiermee? Nu is er namelijk teveel druk op jouw schouders, meer dan een 13-jarige aankan naar mijn idee...
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Doopro
Gepost door Doopro op vrijdag 23-02-2007 om 12:55:41
ja mijn oma's helpen me moeder wel, maar het lijkt net of we gewoon niks kunnen doen inplaats van wachten met welk humeur hij vandaag weer uit zn werk komt
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op vrijdag 23-02-2007 om 13:03:39
Niet mee moeien. Als hij je moeder slaat bel je de politie.
Sorry dat ik het moet zeggen, maar als er het zo aan toe gaat lijkt me het beter dat ze gaan scheiden.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
KevinR
010
Gepost door KevinR op vrijdag 23-02-2007 om 13:05:51
Ik snap dat het heel zwaar voor je is. Mijn ouders zijn namelijk ook gescheiden ik weet hoe 't voelt. Maar ik ben het toch eens met Xflipit, als het er zo aan toegaat is het misschien wel beter zo. En voor de rest zou ik me er niet teveel mee bemoeien, en als het uit de hand loopt gewoon de politie bellen.
Doopro
Gepost door Doopro op vrijdag 23-02-2007 om 13:07:44
thx voor de reacties gasten/leyla moet nog ff nadenken over dat politie gedoe.. maar als ze gaan scheiden omdat bijv. mijn moeder dat wilt. dan kan hij haar toch blijven achtervolgen en stalken enzo??
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 23-02-2007 om 13:08:54
straatverbod

ik snap niet waarom hier zo moeilijk over gedaan wordt
en ja, ik weet wat het is als je ouders constant ruzie hebben
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
KevinR
010
Gepost door KevinR op vrijdag 23-02-2007 om 13:10:24
Quote:
Doopro schreef op 23-02-2007 @ 13:07
thx voor de reacties gasten/leyla moet nog ff nadenken over dat politie gedoe.. maar als ze gaan scheiden omdat bijv. mijn moeder dat wilt. dan kan hij haar toch blijven achtervolgen en stalken enzo??


Ja ik ken iemand waarbij dat zo is, die stalkt enzo. Die vent is totaal doorgedraaid van degene die ik ken. Daar kun je helaas weinig aan doen want de poitie doet daar ook niet veel mee
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 23-02-2007 om 13:30:22
ik ben net verhuisd omdat mn ouders gescheiden zijn, zelfde verhaal als doopro. Weinig fysiek geweld maar t was wel n keer voorgekomen dat t uit de hand ging lopen, mn vader wilde mn moeder iets doen, kon niet weten of het slaan of iets anders was. Ik ben er tussen gaan staan en heb m strak in de ogen aangekeken en heb gezegd "niet doen". Bleef m aankijken totdat hij wegliep.

Dat hij wegliep kwam misschien omdat ik wel een redelijke band met mn vader heb. Ik denk dat je hem echt moet laten zien dat t fout is, maar of hij dat van je accepteert?
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op vrijdag 23-02-2007 om 13:32:12
Je zit op school neem ik aan ga daar met een vertrouwingspersoon praten, en je probleem uitleggen.
----------------------------------------
Zwolle
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op vrijdag 23-02-2007 om 14:56:33
Quote:
Xflipit schreef op 23-02-2007 @ 13:03
Niet mee moeien. Als hij je moeder slaat bel je de politie.
Sorry dat ik het moet zeggen, maar als er het zo aan toe gaat lijkt me het beter dat ze gaan scheiden.


om eerlijk te zijn ben ik het hier wel mee eens of gewoon de buren waarschuwen. Als het uit de hand gaat lopen en er is geschreeuw kunnen hun bellen. Dan kan je het verkappen dat het jou idee was
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op vrijdag 23-02-2007 om 14:57:31
idd man, niet te veel mee bemoeien,
anders ga je erzelf nog kapot aan
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 23-02-2007 om 15:01:14
damn man, echt sterkte hiermee, mijn ouders zijn gescheiden toen ik 1 of 2 was dus ik heb er weinig van mee gekregen maar ze zijn wel "als vrienden" uitelkaar gegaan, maar ik zou inderdaad een volwassene die je echt vertrouwt hierover inlichten, dat je die kan bellen als het echt fout gaat.
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op vrijdag 23-02-2007 om 15:22:23
toen ons pa ons moeder geslagen had heb ik meteen de politie gebeld en tegen m gezegd dat ik het gedaan had, dat had het effect dat ze daarna wilde gaan scheiden maar er vielen geen klappen meer, dat kwam omdat mijn vader wist dat als ie iets zou doen de politie meteen weer voor de deur zou staan, helaas is mijn vader 2 maanden later een maand voor de scheiding overleden terwijl ik nog veel haat in me droeg jegens hem, inmiddels heb ik dat verwerkt als ik jou was zou ik de politie bellen maar je vader niet haten er zijn waarschijnlijk ook zat dingen die hij goed heeft gedaan
----------------------------------------
Kiphop baby!
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 23-02-2007 om 15:31:08
Over slechte dingen wordt men altijd aangesproken, en slechte dingen vallen op bij je vader inderdaad...maar pas als hij er niet meer is merk je pas wat je mist. Probeer t goede te doen maar haat niet..
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 23-02-2007 om 15:59:38
ah das fokt op man, sterkte..
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 23-02-2007 om 16:01:50
Eey man ik heb niet alles doorgelezen wat iedereen zegt, maar ik wil je sterkte wensen en een steuntje in de rug geven. Ik moet het niet voorstellen dat me ouders scheiden.

Je bent ook nog zo jong en shit, en aangezien je een topic maakt laat wel zien hoe moedeloos je bent respect props en sterkte

Kapo
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 23-02-2007 om 17:37:36
Hier kun je chatten met de Kindertelefoon.
Is wel veilig denk ik, want je zit al vaker achter de pc, dus je ouders valt het niet op.
Hun kennen dit soort gevallen wel denk ik, en zullen ook wel verdere informatie hebben over zorginstanties.

Hier heb je trouwens ook al uitleg over verschillende problemen, waaronder die van jou.
Je zegt dat de band met je vader toch nooit veel is geweest.
Een scheiding zul je dan alleen maar als een bevrijding ervaren denk ik.
Dus als jij dat wilt kun je je moeder ervan proberen te overtuigen dat een scheiding het beste is.
Of in ieder geval dat dat jouw voorkeur is.
Argument is dan natuurlijk dat anders steeds die spanning blijft van ruzie, en de vraag wanneer het eens echt fout gaat.
Als je denkt dat er dan inderdaad die dreiging is van stalken/bedreiging vanuit je vader, dan moet je dus instanties inschakelen.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 23-02-2007 om 17:38:12
Battlecat je bent dope
Jakyman Gepost door Jakyman op vrijdag 23-02-2007 om 17:52:18
wajo, sterkte dan man

mijn ouders zijn 8 jaar geleden ook gescheiden, maar ik was toen nog erg jong en ik wist niet waar het over ging en liet het maar zoals het was...

mijn ouders zijn nu trouwens soort van vrienden, dus ja
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 23-02-2007 om 17:57:41
Nja hier zelfde jaky, ik ben niet anders gewend. Maar die shit is echt foktop op zo'n leeftijd.
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 23-02-2007 om 18:11:11
hier ook hetzelfde

alleen zijn mijn ouders geen vrienden e.d meer, dat verhaal heeft een grote staart
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 23-02-2007 om 18:14:13
kerel ik weet er niks van, maar sterkte ermee.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 23-02-2007 om 18:23:26
"beware the lap of tekst"


Sinds ze gescheiden zijn hier is mn moeder wel veel chaggerijniger en shit, zo kut. Ik woon nu bij mn moeder. Als een van je ouders ook zo doen, probeer gewoon relaxed te doen, op n gegeven moment wordt dat wel gewaardeerd, ookal lijkt dat op dat moment niet zo.
Kwam bijv. vandaag thuis met n big smile, ik had t huis gestofzuigd(of stof gezogen?), afwasmachine en alles gedaan, kamer weer wat leger, had n tijdschrift voor mn moeder meegenomen wat ze altijd leest.

t enige wat ze zegt is "hm. ik vind dat je er slecht uitziet". Op n kuttoon. Voor de scheiding was dat niet, nu is ze zo anders.

Dat hebben wel meer waarvan de ouders gescheiden zijn hoorde ik, probeer als t zover is gewoon relaxed te blijven.

En met je vader,ik weet niet hoe goed/slecht de band is tussen jullie, maar als t echt te ver gaat moet je m laten inzien dat hij dat niet kan maken t.o.v. je moeder en ook jijzelf, en anders bel je de politie. Hoe je t m duidelijk maakt, zelf weten.
R-tifact
ja leuk
Gepost door R-tifact op vrijdag 23-02-2007 om 18:32:14
politie bellen denk ik verder kan ik niks bedenken

sterkte mn
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 23-02-2007 om 18:35:44
ja kut man misschien kan je wat vrienden van je moeder of familie inlichten.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 23-02-2007 om 18:36:39
of je doet niet emo en handlet het
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 23-02-2007 om 18:40:45
dek come on man niet iedereen is straat het feit dat hij het topic opent laat zien dat die jongen nergens heenkan, mis kon jij dat ook niet maar iedereen verwerkt zoiets anders
Doopro
Gepost door Doopro op vrijdag 23-02-2007 om 19:04:09
thx voor de reacties weer, ik heb hier wel wat uit kunnen halen

@dek kom jij dan en vecht met me pa.. ik zal niet gek opkijken als je met je bos haar in een boom hangt erna..
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op vrijdag 23-02-2007 om 19:07:10
ik wil wel komen maar jammer genoeg heb ik itb.
----------------------------------------
Zwolle
revo
Daarom
Gepost door revo op zaterdag 24-02-2007 om 11:28:56
Tja mijn ouders zijn ook gescheiden omdat ze ruzie hadden maar niet omdat mijn vader zo aggressief is..
Je kan je dr denk ik beter niet mee bemoeien als ze ruzie hebben.
Maar als je vader ee keer rustig is.. dan laten merken dat je het kut vind enzo

succes
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op maandag 26-02-2007 om 02:32:05
[niet serieus] koop een pipa [/niet serieus]

[serieus] geen idee


'n vriend van me had zo'n hekel aan z'n stiefvader omdat die zijn moeder verrot schold.. dat hij in winkels spullen ging jatten en dan bij de politie zeggen dat het van zijn stiefvader moest en 'n camera in zijn huiskamer gezet en toen had hij ruzie met zijn vader zitten maken tot hij hem sloeg en toen was hij met die beelden naar de politie gegaan, man straf, gescheiden en hij blij
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op dinsdag 27-02-2007 om 01:01:18
dat gaat wel heel ver ^^
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op dinsdag 27-02-2007 om 01:10:50
ik weet niet hoe ik je kan helpen
mijn moeder laat niet zo over zich heen lopen miss dat ik daarom wel 6 verschillende vaders heb gehad
de vriend die ze nu heeft is het wel gelukt om met een trekker over haar heen te rijden

----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0106 sec.