Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 01-03-2007 om 15:31:39
Quote:
Op vrijdag 23 maart vindt in samenwerking met Top Notch de eerste editie van Bacardi B-Live in 2007 plaats in Off_Corso Rotterdamse. Na de eerste editie met Don Diablo in Amsterdam, en een tweede met Joost van Bellen in Tilburg, ligt de muzikale focus nu met name op (Nederlandse) hiphop. Inmiddels zijn de eerste namen van de line up bevestigd. Te beginnen met Kubus en BangBang die zojuist hun debuutalbum Learning Curve hebben gelanceerd.

Ook U-niq en Winne zijn van de partij en spelen een thuiswedstrijd in hun Maasstad. Verwacht recht voor je raap rap op dikke beats. Traditiegetrouw heeft ook deze B-Live een internationaal tintje, en wat voor een. Uit Amerika wordt rap pionier Schoolly D overgevlogen en de liefhebbers weten wat deze 41-jarige mc uit de oude school meeneemt: hiphop, zoals hiphop bedoeld is.

Een uniek en niet te missen optreden voor de hiphop-liefhebber. Schoolly D zal worden ondersteund door DJ Royal T. Mr. Wix, Neerlands hiphop dj, organisator en radio host van het eerste uur is aangesteld om de optredens aan elkaar te mixen en de flow van de avond in goede banen te leiden. Ook de Amsterdamse grafisch designer Piet Parra (onder meer het brein achter kledingmerk Rockwell) zal bij het komende Bacardi B-Live een rol gaan spelen.
Tanya
Bla
Gepost door Tanya op donderdag 01-03-2007 om 19:29:56
deup!
----------------------------------------
bla
dap
038
Gepost door dap op donderdag 15-03-2007 om 13:53:54
Voor dit feest met o.a. Kubus en BangBang, Nina, Jawat, U-niq, Winne en Schoolly D verloten we onder alle inzenders 3x2 kaarten, helemaal voor niks.

https://www.nlhiphop.nl/question.php?id=73&action=answer
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-03-2007 @ 13:55:15 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 15-03-2007 om 14:22:29
muah ..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op maandag 19-03-2007 om 16:35:40
lijkt mij Dope ,..helemaal nu ik hier kaarten heb gewonnen !!
bedankt !

hhmm nu eens kijken wie ik mee ga nemen
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
Elmero
Rotterdam
Gepost door Elmero op dinsdag 20-03-2007 om 19:58:31
Quote:
dap schreef op 15-03-2007 @ 13:53
Voor dit feest met o.a. Kubus en BangBang, Nina, Jawat, U-niq, Winne en Schoolly D



??
Mindstate
Gepost door Mindstate op vrijdag 23-03-2007 om 09:48:03
Kick

Quote:
Volledige line-up Rotterdam bekend
tuesday | 13:00 | 20.03.2007

De volledige line-up van Bacardi B-Live op 23 februari in Off_Corso is vanaf vandaag bekend! Niemand minder dan DJ Cream gaat samen met de nieuwste aanwinsten van TopNotch Nina en Salah Edin aan de slag, Mr. Wix voorziet U-Niq en Winne van de broodnodige beats.

Verder zijn er natuurlijk nog solo-optredens van Schoolly D en De Jeugd Van Tegenwoordig. De godfather van de gangstarap en de enfants terribles van de nederhop complementeren de line-up van de grote zaal. En niet te vergeten de verrassingsact...

In de lounge zijn het 100% Vooraan, T Bingo en de Huiskamerhits van Lijfstijl die voor een knusse vibe zorgen. Artwork van Piet Parra en Hotel. Al met al trekt Bacardi B-Live een blik muzikaal talent open waar je als bezoeker slechts nederig van kunt worden.

Art by:
Piet Parra en Hotel

Grote zaal
Kubus & Bang Bang
Cream& Nina
Cream& Salah Edin
Mr. Wix, U-niq & Winne
Schoolly D
Jeugd van Tegenwoordig
Mr. Wix
Surprise act???

Lounge
100% Vooraan
T bingo
Huiskamerhits by Lijfstijl


Vanavond dus

Gaan hier nog mensen heen? Ik ben zoiezo aawezig, nog geen half uur van huis af
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-03-2007 @ 09:53:26 ]
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op vrijdag 23-03-2007 om 09:57:59
tisjongek en ik zijn ook aanwezig hier
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op zaterdag 24-03-2007 om 21:57:10
kubus & bangbang waren wel strak, jammer dat ze maar 4 tracks deden
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.