Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 29-03-2001 om 20:47:56
Quote:
'Verloving WA en Maxima op handen' 29-03-2001
Verslag NOS-Journaal De verloving tussen kroonprins Willem-Alexander en Maxima Zorreguieta zou aanstaande zijn. Premier Kok heeft vanmidag de voorzitters van alle fracties in de Tweede Kamer ontvangen en volgens RTL-nieuws vanavond was dat om ze vertellen dat de verloving op handen is. De rijksvoorlichtingsdienst geeft geen enkel commentaar.

Verdere bronnen in Den Haag zeggen dat er de komende dagen inderdaad wel eens iets zou kunnen gaan gebeuren, maar zeker is dat dus allemaal nog niet.

bron: www.nos.nl


Zou het dan toch eindelijk gaan gebeuren? Gaat WA eindelijk trouwen ? Zal Pa Zorreguieta er bij mogen zijn ? etc. ???
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 29-03-2001 om 21:35:43
Tiepies weer iets voor die duffe Nederlanders in dat kamertje daar...

Kijk.. het is niet goed wat papa zorrenogwa op zijn geweten heeft, maar Willempie houdt er ook nogal van om in zijn vrije tijd op fazanten te schieten...

Willem naait met Maxima.. Kok naait de Minima.. En Pa mag gewoon lekker op die bruiloft verschijnen..

Met vriendelijke groet,
Dé Bal
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
taradino
... in an electric stream
Gepost door taradino op vrijdag 30-03-2001 om 09:14:27
Het is echt weird, volgens het AD kon Maxima niet zonder haar pa, maar volgens de Volkskrant zou ze het helemaal niet erg vinden als hij er niet bij was.
----------------------------------------
Bow down before me, for I am MAN, the pointy little tip of the food chain.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 30-03-2001 om 09:23:43
Oh.... nu weet ik weer wrom ik geen krant lees
9 van de 10 keer kloppen ze niet, over driven ze of is er wel iets anders mis.

En die ene keer dat het correct is, WIL ik het niet eens weten

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op zaterdag 31-03-2001 om 09:55:55
aaaaaaaaaawwwwwwwww wat zagen ze er lief uit op de tv gister

sorry hoor maar ik vind dit zo overtrokken
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
FooFaH
The way of the KNAALF!!!
Gepost door FooFaH op maandag 02-04-2001 om 14:45:27
Wie zijn WA en Maxima? Het Konings-Huis... lachertje...
Heten ze nou ook echt Willempie Alexander van Oranje
dan?
----------------------------------------
Ieuw, that sucks...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 21-05-2001 om 19:04:29
Update dit keer geen verloving maar trouwen

WA en Maxima zullen zeer waarschijnlijk gaan trouwen in Amsterdam net als Beatrix die zowel bij haar kroning als bij haar huwlijk in Amsterdam rellen had.

Benieuwd hoe het haar zoon en zijn verloofde zal vergaan in Amsterdam. Ze zullen overigens op de 'mooie' datum 02-02-'02 gaan trouwen. Voor de mensen die denken MOOI dat wordt weer een extra vrije dag.... vergeet het maar want het is een zaterdag.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0119 sec.