Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
TLP Gepost door TLP op donderdag 08-03-2007 om 09:25:20
http://upload.inesports.com/TLP-Houhetvoormezelf_1.mp3

^^ TLP - Hou het voor mezelf

http://upload.inesports.com/TLP-ProfiterenvanjeNaaste.mp3

^^TLP- Profiteren van je Naaste

http://upload.inesports.com/TLP-OnthuldeWaarheid.mp3

^^ TLP - Onthulde Waarheid



zijn ( samen met die andere topic van me hier..) mn nieuwe i-net tracks die ik vanaf eind januari opgenomen heb..

check it out mangg..en alst je digggt..dat je vrienden ook dus verspreiden die shit

[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2007 @ 09:34:15 ]

----------------------------------------
The Demon Inside Me It's Pure Intellect
ewNftw
geef me de mic
Gepost door ewNftw op donderdag 08-03-2007 om 13:50:39
k vind ut allemaal wel dope, heb geen opmerkingen ga zo door dan kom je er wel ^^
----------------------------------------
check it
TLP Gepost door TLP op donderdag 08-03-2007 om 14:51:01
aaaaait

zou je maybe per track wat kunnen zeggen, ik heb namelijk wel het gevoel dat ik nu op m'n best ben..en dak groei zeg maar..maar fouten etc zullen er altijd blijven en tips blijven altijd welkom

up
pz
----------------------------------------
The Demon Inside Me It's Pure Intellect
kabaalshit
fotosynthese
Gepost door kabaalshit op donderdag 08-03-2007 om 15:47:22
k vind het zwaar dope ..klinkt lekker,

wie ik ben -
beat is niet echt mijn ding, wel lekker hoor maar dus niet echt mijn smaak, maar je stem klinkt zeer lekker en je flow en articulatie zit ook goed,Tekstueel vind ik deze track best sterk

profiteren van je naaste-
deze beat digg ik veel meer sample is ook dope gedaan,wederom flow lekker tekstueel zit het weer goed maar door die hele snelle flow moet ik me soms iets te veel focussen om de tekst te verstaan

onthulde waarheid-
de beat komt me bekent voor heb hem volgens mij ooit op hiphopnet gehoord klinkt lekker of het is gewoon een bekende beat geen idee,In tegenstelling tot profiteren van je naaste boeit bij deze track de tekst me wel en dat zit wel goed ,refreintje in deze track is wel leuk gedaan maar of het bij deze track past....k weet niet

alle drie de numrs klonken lekker en ik weet niet of je optreed maar als je in de buurt van breda een keer komt neem ik effe een kijkje dit klonk dope namelijk




----------------------------------------
www.myspace.com/fotosynthese
TLP Gepost door TLP op donderdag 08-03-2007 om 16:31:29
ahah wat lache man..over al die tracks denk ik het zelfde!
hou het voor mezelf gewoon str8 up goed gelukt..tuurlijk over mixwerk valt altijd wel wat te zeggen..
die profiteren van je naaste..flow snel dope..soms onduidelijk vanwege snelheid
onthulde waarheid..goed gelukt..rustuger maar refrein had meer swingerig gemoeten maja.. ( beat is van Engel-Onbekende Bestemming en ja..ik deed mee met die hiphopnet contest..ik moest het in de 2e ronde ontgelden )

en ahah ..sjah ik woon in Friesland dusjah Breda is ver weg..en ik ben ook nog niet echt bezig met optreden ( wel eens die mic gerockt maja ..mc op podium met instru's? ik play die shit niet )

check btw..die "Wie Ik Ben" track ..staat hier ook die is gister opgenomen..voor als je meer shit wil checken ..

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=55778

^^ wel wat oudere nummers..veel uit 2006 en ook de 1ste ronde van die hhn contest
----------------------------------------
The Demon Inside Me It's Pure Intellect
kabaalshit
fotosynthese
Gepost door kabaalshit op donderdag 08-03-2007 om 16:46:28
oke dope, k zal hem checcen friesland is inderdaad een eind weg maar als je live net zo goed flowt /rapt als dat je in die tracks doet zou ik van optrede toch maar eens werk van proberen te maken als je daar zelf voor inbent.

later

edit: wie ik ben klinkt ook dope titel kom ik wel vaak tegen haha maar klinkt ook vet refrein is wel lekker swingetje
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2007 @ 16:49:10 ]

----------------------------------------
www.myspace.com/fotosynthese
TLP Gepost door TLP op donderdag 08-03-2007 om 16:53:53
ahahha jah titel is gewoon str8 up wacknesss

maar twas voor een internet competitie @ hiphopkings.nl 1ste ronde shit..en 3 maal raden welk onderwerp ik had..juist D: dacht van..fakkit dan ook maar shit als titel

maar wat je zegt...ben er zeker wel voor te porren maar ik wil eerst een fatsoenlijke repetoire hebben nah mean..een zootje tracks op gemaakte producties door catz die ik ken etc..u know the deal
----------------------------------------
The Demon Inside Me It's Pure Intellect
G-kwon
Gepost door G-kwon op donderdag 08-03-2007 om 20:32:20
Dit zijn alle 3 leipe tracks, en ook nog eens erg goede kwaliteit.
Je stem ook goed en je gebruikt je stem ook niet mono toon dus daarom zijn je tracks ook niet saai zoals wel vele mense op dit forum.
maar ga zo door dan kom je er wel !
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2007 @ 20:36:51 ]

----------------------------------------
Ik geef geen fock
TLP Gepost door TLP op vrijdag 09-03-2007 om 19:59:07
thx gasten wordt gewaardeerd

voor a.s. woensdag komt er weer een tante harde poekoe aan ( finale track inzending @ nextuphiphop.nl )

peaceee n up
----------------------------------------
The Demon Inside Me It's Pure Intellect
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.