Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op zondag 11-03-2007 om 10:45:22
Verkijk je niet op de urban , dit is super mag wel een apart topic voor dacht ik zo.

http://www.dumpert.nl/mediabase/11281/930025f6/index.html

http://www.dumpert.nl/mediabase/11282/3ec6e17a/index.html

http://www.dumpert.nl/mediabase/11059/8b227b2a/index.html

http://www.dumpert.nl/mediabase/11255/b3e9360f/index.html
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2007 @ 10:47:21 ]
dap
038
Gepost door dap op zondag 11-03-2007 om 10:58:31
ja is dope:

http://www.skoften.net/comments.php?id=5038_0_1_0

hamburgers gooien
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op zondag 11-03-2007 om 11:03:57
hahaha wat een gozer die herhalingen ook.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 11-03-2007 om 13:50:30
haha eervolle show
----------------------------------------
beng!
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op zondag 11-03-2007 om 14:50:48
haha die winkel inrennen is kikke
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 11-03-2007 om 14:54:44
Quote:
dap schreef op 11-03-2007 @ 10:58
ja is dope:

http://www.skoften.net/comments.php?id=5038_0_1_0

hamburgers gooien


hahahahah wel sneu als je dat overkomt.


wat me wel opviel is dat er allemaal verschillende camerastandpunten zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2007 @ 14:56:33 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Petfles
Teringhond & Co.
Gepost door Petfles op zondag 11-03-2007 om 16:19:37
hahahhahwahaa, kkhard
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 11-03-2007 om 16:24:31
ik had ee'n klein fietsje zonder slot.

daarmee ging ik dan naar de stad samen met een mattie. Dan kwam ik heel hard aan fietsen en vroeg ik een voorbijganger of hij/zij heel even op me fiets wilde passen omdat ik wat dringents moest zeggen tegen me zus die in 1 van de winkels in de buurt werkte. Als hij/zij dan ja zei zei ik ok bedankt , ik zet hem hier tegen de paal , hoef je alleen maar heel even er bij te staan , bedankt hoor. vervolgens liep ik de winkel binnen en bleef de persoon op me fiets wachten. Op dat moment kwam m'n mattie in actie en steelde hij mijn fiets voor de neus van de persoon die op letten. Dan kwam ik weer naar buiten en legde de persoon uit wat er was gebeurd waarop ik ging huilen en weg rende.




Na dit ene paar keer gedaan te hebben hadden we de rollen omgedraaid en zou ik de fiets stelen. Maar bij de 2e keer stal ik de fiets maar zag niet dat me tante een stuk verder op liep en alles had gezien. Die heeft later me moeder gebelt om te zeggen dat ik een fiets had gestolen hehe , toen was het uit met de pret.



Iemand anders nog soort gelijke dingen gedaan als neggie ?
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Replay
...
Gepost door Replay op zondag 11-03-2007 om 16:24:41
vind het helemaal niet grappig ofzo.

maar die track die je de eerste 10 sec hoord, die wil ik wel hebben?
----------------------------------------
....
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 11-03-2007 om 16:25:59
ja word , klinkt idd gaaf.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op zondag 11-03-2007 om 16:26:40
lol heb al die filmpjes vorige week in et youtube topic gedropt ;p
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Replay
...
Gepost door Replay op zondag 11-03-2007 om 16:27:07
hehe ja, blabla drivers..is duitse producer of artiest ofzo, weet alleen ff niet meer hoe die heet.

als iemand het wet, doe ff uppen
----------------------------------------
....
Vent
Gepost door Vent op zondag 11-03-2007 om 16:36:21
Ik weet hoe die torie heet, maar ik kan er ff niet opkomen, kom er nog op terug.

edit:
Quote:
poppekontje schreef op 11-03-2007 @ 16:24
ik had ee'n klein fietsje zonder slot.

daarmee ging ik dan naar de stad samen met een mattie. Dan kwam ik heel hard aan fietsen en vroeg ik een voorbijganger of hij/zij heel even op me fiets wilde passen omdat ik wat dringents moest zeggen tegen me zus die in 1 van de winkels in de buurt werkte. Als hij/zij dan ja zei zei ik ok bedankt , ik zet hem hier tegen de paal , hoef je alleen maar heel even er bij te staan , bedankt hoor. vervolgens liep ik de winkel binnen en bleef de persoon op me fiets wachten. Op dat moment kwam m'n mattie in actie en steelde hij mijn fiets voor de neus van de persoon die op letten. Dan kwam ik weer naar buiten en legde de persoon uit wat er was gebeurd waarop ik ging huilen en weg rende.




Na dit ene paar keer gedaan te hebben hadden we de rollen omgedraaid en zou ik de fiets stelen. Maar bij de 2e keer stal ik de fiets maar zag niet dat me tante een stuk verder op liep en alles had gezien. Die heeft later me moeder gebelt om te zeggen dat ik een fiets had gestolen hehe , toen was het uit met de pret.



Iemand anders nog soort gelijke dingen gedaan als neggie ?

Haha 2 maten van mij gingen wel 's op de vuist midden in winkels/bejaardentehuis ofzo, gewoon voor de fa2. Toen waren ze echt 14 ofzo allebei, en dan was het bv zo van; kom we gaan me oma opzoeken, nee ik wil je oma niet opzoeken bla bla bla, en dan net zo lang tot ze daar gingen vechten en eruit gekicked werden. kankergrappig
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2007 @ 16:44:48 ]
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op zondag 11-03-2007 om 17:02:36
Quote:
poppekontje schreef op 11-03-2007 @ 16:24
ik had ee'n klein fietsje zonder slot.

daarmee ging ik dan naar de stad samen met een mattie. Dan kwam ik heel hard aan fietsen en vroeg ik een voorbijganger of hij/zij heel even op me fiets wilde passen omdat ik wat dringents moest zeggen tegen me zus die in 1 van de winkels in de buurt werkte. Als hij/zij dan ja zei zei ik ok bedankt , ik zet hem hier tegen de paal , hoef je alleen maar heel even er bij te staan , bedankt hoor. vervolgens liep ik de winkel binnen en bleef de persoon op me fiets wachten. Op dat moment kwam m'n mattie in actie en steelde hij mijn fiets voor de neus van de persoon die op letten. Dan kwam ik weer naar buiten en legde de persoon uit wat er was gebeurd waarop ik ging huilen en weg rende.




Na dit ene paar keer gedaan te hebben hadden we de rollen omgedraaid en zou ik de fiets stelen. Maar bij de 2e keer stal ik de fiets maar zag niet dat me tante een stuk verder op liep en alles had gezien. Die heeft later me moeder gebelt om te zeggen dat ik een fiets had gestolen hehe , toen was het uit met de pret.



Iemand anders nog soort gelijke dingen gedaan als neggie ?




Hehehe toen wij jonger waren gingen we langs de auto weg staan en dan een maat op de grond liggen en de rest doen alsof we hem in elkaar trapte. Toen sprongen er een paar gozers van 20-25 uit de auto haahha wij op de loop en me maat doen alsof hij heel veel pijn had.

good old days

poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 11-03-2007 om 18:03:25
haha ja man , heerlijk. Dat in elkaar trappen hebben we ook wel eens gedaan. of gewoon langs de kant van de weg gaan liggen, dan stopt ook iederen. En 1x hadden we bruisoplostabletten gekocht en deed ik alsof ik een 1 of andere aanval kreeg , dan schieten mensen echt onwijs snel ten hulp. hahaha man elke keer als ik 1 ding vertel dan komt het volgende al weer in me op, drop meer man lache verhalen.

( als de topiv starter het niet erg vind ? het is wle ontopic.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.