Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op donderdag 15-03-2007 om 00:21:27
Ik gebruik fl5...

En als ik een biet vul met meer dan 40/50 pats gaat ie dik kraken en moet ik bij elke aanpassing 1st die biet in mp3 omzetten erg vermoeiend dus

iemand suggesties hoe dit te verhelpen?

----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 15-03-2007 om 00:24:33
Options---> audio options---> en dan die bufferlength wat naar beneden rossen tot ie wel goed staat.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Vent
Gepost door Vent op donderdag 15-03-2007 om 00:25:35
Weet niet of het klopt wat ik nu ga zeggen maar ik denk van wel anders zou ik het niet zeggen;

Waarschijnlijk trekt je processor dit niet, weet je wat voor processor je in je pc hebt zitten? Is 'ie kaka? Zo ja; daar zal het aan liggen, trekt teveel geheugen van je pc om al die shit tegelijk te draaien dus gaat 'ie trippen.

Ik kan ook 100 % ernaast zitten.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 15-03-2007 om 00:27:35
Wat je daar zegt heeft 't wel mee te maken inderdaad, maar dat kan verholpen worden met datgene wat ik postte.
Je zult nog steeds zo af en toe wat gekraak en haperingen horen, maar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder dan eerst.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op donderdag 15-03-2007 om 00:31:08
ait gaak effe proberen dan thnx voor de hulp neway

yoow swike had gelijk gelukkig
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-03-2007 @ 00:39:55 ]

----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
ecsample
Gepost door ecsample op donderdag 15-03-2007 om 10:09:59
waarschijnlijk heb je ook een heleboel FX dingen vol staan, dit probleem had ik ook op m'n oude PC maar toen ik een wat betere PC kocht had ik dat probleem nietmeer, behalve als ik 60 samples en 30 FX'es of meer erin zet....

Ik heb ook die bufferlengte verlengt en dat werkt op zcih wel tot zekere hoogte, maar dan heb je wel een stukje vertraging als je je beat aanzet...
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.