Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op woensdag 28-05-2003 om 08:41:34
Na het aanhoren van verschillende meningen, wil ik eens horen hoe men bij dit forum over The matrix reloaded denkt. Dus hoe vond je de film en wat voor cijfer geef je hem (schaal van 1-10). Ik moet er nog heen, dus ik ben benieuwd!
----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
dap
038
Gepost door dap op woensdag 28-05-2003 om 08:52:18
6je , voor de effecten. Maar verhaal en alles is erg ver gezocht.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 28-05-2003 om 09:03:48
ik heb die hele hype van de matrix gemist vroeger. Ik heb de eerste pas laatst gezien op tv.... en ik snap niet waar al die ophef over is. Matrix is wat mij betreft gewoon een slechte film. Oooeeeh, coole actiemoves die vertraagd kunnen worden en dat de camera eromheen draait, dus? Ik ga dan ook zeker weten NIET naar de volgende matrix.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
teigetje Gepost door teigetje op woensdag 28-05-2003 om 09:06:36
6, 6.5. Maar goed, ik ga hier nog een uitgebreide review over schrijven.

In het verhaal wordt in ieder geval te veel herhaald, waarna op het einde nog even in een sneltreinvaart (in 2 minuten) evenveel woorden worden gezegd als in de rest van de film. En toen sliep ik al. Dat stuk van de film had wel iets eerder en uitgebreider geplaatst mogen worden.
----------------------------------------
Code #404: User not found
araphor Gepost door araphor op woensdag 28-05-2003 om 10:25:09
Oh, het ligt dus toch niet helemaal aan mij. Het lag aan de mensen met wie ik naar de film was gegaan. Wat een opluchting

Ik vond het een slechte film, zoals ik al elders op het forum heb gezegd. Op z'n hoogst inderdaad een zes, puur en alleen dankzij de snelwegscene. Verder is het een hoop herhaling, herhaling, herhaling, herhaling, herhaling..
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 28-05-2003 om 12:49:59
in vergelijking met de rest wat je op je afgevuurd krijgt in de cinema krijgt hij toch een 9! er zit gelukkig nog een verhaal in deze film en toch ook actie (die combinatie wordt zeldzaam tegenwoordig...) maar ik vond ook dat er veel minpuntjes aan zaten! het deel van zion duurde te lang, en veel gevechten waren na enkele minuten toch wel saai (heel de tijd hetzelfde beeld: neo die smith van zich afgooit om dan gewoon weg te vliegen!) maar je kunt toch nog even nadenken over alles wat je naar je kop kreeg gesmeten (op t einde ) maar dat moet je dan toch wel onthouden! ik vond m toch wel beter dan de eerste matrixfilm, nu kon je meteen in het verhaal stappen
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op woensdag 28-05-2003 om 18:56:12
"The Matrix is koel, omdat het zo'n dope verhaal heeft!" Yeah right... Waarom praten mensen dan alleen maar over die special effects?
Deel 1 en deel 2 zijn niks anders dan reclamefilmpjes voor die SFX gasten...
Zonder dat hou je twee zeer oninteressante films over...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 28-05-2003 om 19:11:06
ik vind het ook een dikke film al is 1 beter dan 2, maar dat is ook deels omdat de magie weg is.

je weet al wat de matrix is
je weet al dat neo gekke dingen kan doen
je weet al dat je dikke special effects gaat zien

plus ik denk dat iedereen zo negatief is omdat hij zo gehyped is een film kan dan alleen nog maar tegen vallen. telegraaf komt met 41 fouten ja een horloge van links naar rechts is schraal, maar ik kijk die film niet frame voor frame dus die camera dude's in een weerspiegeling zie ik niet eens

film roxxx verhaal is ook goed en de sfx ook kortom een 8
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 02-06-2003 om 11:06:18
special effects waren zeker weer te dope!
t verhaal was zeker minder maar door al die vette shots en special effects vond ik het zeker wel een hele dope film!
ik kan echt uren kijken naar die vette beelden zonder dat ik in slaap val!
----------------------------------------
www.serife.nl
spam
do not enter
Gepost door spam op maandag 02-06-2003 om 18:42:33
Echt zeker wel een 8,5. Maakt mij niets uit dat er regie foutjes inzitten, daar wordt de film niet minder van. Ik vond het alleen een beetje jammer dat neo zo superman achtig vliegt, maargoed voorderest dope film! Het einde (happy end) is alleen nogal hollywood achtig afgezaagd.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 02-06-2003 om 18:55:55
ze zoude m beter gewichtloos maken als hij dat wilt, dus niet met t armpje in de lucht
spam
do not enter
Gepost door spam op maandag 02-06-2003 om 22:45:21
hehe jah dat armpje is echt het ergste
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 03-06-2003 om 11:02:40
hahah wOrd!
----------------------------------------
www.serife.nl
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 09-10-2003 om 08:42:17
Hmmz.. nog een uurtje.. dan is de frs open.. DVD halen

Quote:
spam schreef op 02-06-2003 @ 18:42:33
Ik vond het alleen een beetje jammer dat neo zo superman achtig vliegt.


"Where is Neo?" "He's doing his Superman-thingy"

Sorry voor de late reactie, zie topic nu pas
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
WietskieDiesel
NIKS GEEN SUBTITLE!!!
Gepost door WietskieDiesel op zondag 12-10-2003 om 00:56:20
Ik vond het gewoon een hele goeie film.
Vooral als aan het eind uitgelegd word wat de bedoeling is van Neo in het grotere geheel vind ik dat de spanningsboog voor deel 3 toch wel weer aardig gespannen is.
Voor de rest, goeie actie met goeie koppen (Vooral Morpheus natuurlijk).
Lau Gepost door Lau op zondag 12-10-2003 om 01:17:55
Leuk die hele hype, maar ik vind er geen fuck aan. Leuk gemaakt, maar het zal wel te moelijk zijn voor me. Ik begrijp er geen fuck van en het interessert me niet. Ik val in slaap bij zulke films...
Dus, das mijn mening...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.