Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 30-03-2001 om 13:24:57
Ten opzichte van de andere forums op deze site gelden er in het Battle forum iets andere of soepelere regels. Ze zijn ooit al is neer gezet maar dat ging nog al off-topic vandaar even een nieuw topic hier voor.

Ze zijn te vinden in deze thread. Onder het forum FAQ, Policy en Forum regels.

Het kan zij dat ze in de toekomst wat anders (beter ?) geformuleerd worden door Griep. Maar dat zien we vanzelf wel

Er is overigens 1 'regel' bij gekomen met betrekking tot de lengte van een post. De vaste lengte is nog niet bekend. Maar deze staat nu op 12 regels. Het kan zijn dat Griep dat nog veranderd naar 10 of 15. Maar dat zal hier dan wel te lezen zijn.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
GrieP Gepost door GrieP op vrijdag 30-03-2001 om 14:18:56
Het wordt een minimum van 10 regels
Kwant0
Ondersteboven
Gepost door Kwant0 op woensdag 18-07-2007 om 11:30:42
Wk oude topics uppen, Kwant0 veroverd de 1e plaats en verzekerd zich van het goud!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2007 @ 11:31:05 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 18-07-2007 om 11:32:48
.slot ban

Je billenmaatje achterna...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0253 sec.