Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zaterdag 24-03-2007 om 21:31:48
elke mc kent z'n eigen muziek van binnen naar buiten.. claimen we..
ik denk dat het een goed idee als de poster van een liedje of zijn eigen nummer..
dat ie er dan ook bij zet op welk specifieke gebied(woordformulering, woordspelingen, metaforen en al die lyrick kunstjes of zit je altijd met een onderwerpen-blok ofzo)
maar ook gewoon op
(je hele audio, delivery of flow of wat je dan ook maar kan verzinnen)

niet hem laten horen wat ie wil horen natuurlijk
maar dat de mc's richtingen aangeven..
waarbij ze natuurlijk weten wat ze beter onder de knie willen krijgen

das makkelijker helpen
het punt is, dit vind ik een chille track van een niet al te hoge muziekreputatie of whatever
uh zoals niet de 'top' van het internet ofzo ja weet ik vele het klinkt echt belachelijk volgesmij internettop hehehehe
dus en als er peeps zijn die daar naar de top willen surfen wil ik wel ns mn handjes uit de mouwen steken
maar je krijgt geen geld terug..!
helaas,

maar bij sommigen is het echt waard om te feeden
als mensen in hun openingspost zouden droppen wat ze zich over hun eigen muziek kwaliteit/vermogen willen weten enzow

dat als je van een Hakkel flow af wil dat je dat dan gewoon zegt, dan is feed ook zo gegeven, anders duurt het een eeuw of krijg je van 1 persoon een nuttige tip die je kan gebruiken en de rest lult nog na over wat ze 12 slap geouwehoer topics terug besproken hebben

niet om het 1 of ander maar ik vind dat er best wat voor ondernomen mag worden fzo
ik vind feed geven ook best leuk als ik de tijd heb..
maar het is ook zo stom hetzelfde trucje aan 30 andere nieuwkomers uit te leggen

en er staat ook zo damn veel troep altijd in de audio corner

alleen de bekende namen vallen op, en verder krijgen mensen ook geen reet aand8
SLM wordt ook pas getjekt op z'n tracks sinds ie met L2 in de clinch is geweest(verder niks maar denk na

ik ben hier serieus in als mensen het nodig vinden feed te ontvangen krijg je die van mij
en nee voor vlugge mondjes dat houd niet in dat ik me dan opeens superdope vindt omdat ik mensen feed uitdeel en dat zo cool is, nee
dat doe ik omdat ik geloof het of niet het best aardig vind om te feeden
eigenlijk net opzoek naar kleine trucjes die anderen gebruiken om de boel lekker te laten klinken
en opzoek naar de kleine foutjes natuurlijk
op beide manieren leer ik iets bij over schrijven,
en dan ook naar het resultaat te kijken het lijkt me leuk als het helpt
en dan stel ik me ook beschikbaar om feed te geven aan mensen
maar daar zitten wel voorwaardes aan,

zoals dat ik hoop dat ik neit gelijk voor mafketel wordt uitgemaakt wanneer ik dit bericht post..



ohja en de hoeveelheid uitleg heeft vrij weinig te maken met hoe goed je bent of ik je vind, hehe

ik vraag dit serieus, enige reacties, ik wil na mijn toetsweek, das de week nadat we vrij zijn van Pasen allemaal voor mij

best 1 of ander maf dingetje organiseren waarin iedereen die behoefte heeft aan mijn quasi intelligente gelul en me mag vertellen wat ie van me wil
ik kijk wat ik kan doen en misschien helpt het, misschein niet wie zal het zeggen
het gaat er iig om dat die gasten hier een kans krijgen te weten wat rap schrijven of hiphop maken inhoud,
aangezien je hier al uitgelachen wordt als je niet met meer dan 1 lettergreep rijmt en als volkomen logisch tot idioot of niet straat-zijnde G wordt verklaard

en dan ben je neit next-level..


nee maar ik wil dit best doen voor een aantal mensen, niet allemaal tegelijk natuurlijk, hehe, en zeker niet te veel het zal dan wel zeer hoogstwaarschijnlijk beetje bij beetje gaan ofzo


nja dr staat allemaal shit in deze post, lees 'm ajb
lijkt me leuk


geen feed voor lexie goudsmit want die neem ik niet zo serieus hahahah

ps. van te voren zeg ik alvast dat ik weinig zin heb in dat mensen me nu gaan uitmaken voor egotripper omdat ik bereid ben mensen te helpen met hun hobby''s

tis misschien een btje raar om over jezelf te zeggen dat je de mensen hier kunt helpen omdat je dr genoeg vanaf weet

klinkt ook zo stom..!
plus FF vind je dan niet meer stoer..

maar als er mensen zijn die neit last krijgen van een minderwaardigheidscomplex wanneer ze er alleen al aan denken dat ik ga doen alsof ik het beter weet..

ja ben ik nu 'ns een keertje al het commentaar voor..? hehehehe fijn is dat

neh maar serieus dan zijn jullie welkom bij mij, maar bedenk wel dat m'n feed geen deadlines gaat krijgen
en hebt ook geen maximum feed anvraag fzo je mag me melden dat je een trackie hebt en ik wil het voor je tjekken dan bepaal ik dan hoeveel commentaar ik dr op las laat

tis niet gegeven dat ik overal even uitgebreid doe
en de slechtere hebben niet de langere lijsten feed
logisch..

oke p'z let me hear..!

ik zeg wel alvast dat ik neit aan deadlines doe..



nja als iemand baat heeft hoor ik het wel, zo niet kan ik iig zeggen dat ik aardig ben gweest vandaag
p'z

Edit:

en als dan de mannen DGE L@ Huus etc. 1 keer in de week mee willen helpen fzo
want ja ik haal me dit op me hals maar jullie mogen ook best je welverzorgde en doorgegeven dwars door de jaartallen van generaties nlhiphoppers heen met nog een honderdste aan skitzomania's schrijfstijl d'rbij delen met je forumnerds
ait..
die edit zal wel weinig reacties op leveren, hehe..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2007 @ 22:00:04 ]
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 24-03-2007 om 22:40:44
Je hebt echt gelijk man. Mensen moeten zich wat meer toelichten waar ze nou feedback over willen.
Dat is aantrekkelijker voor feeders en helpt je met vooruitgang.
Het zou meer helpen dan een tutorial of iets anders.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 24-03-2007 om 22:51:31
hehe die uitleg is grappig maar je hebt zeker gelijk en wel dope dat je er zeg maar wat voor onderneemt.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zondag 25-03-2007 om 00:51:36
hij heb wel gelijk, want sinds mijn ''beef'' met L2N minder is krijg ik minder topic reacties..
ik heb trouwens een keer aangegeven waarop ik feed wilde hebben bij een track die ik dropte en vervolgens kreeg ik reacties als je flow dit je stem dat je accent zus.. terwijl ik om feedback over de afmix vroeg dus of het veel zin heeft het erbij te zetten weet ik niet.. ik vind het iig goed dat je, je feedback aanbied, als mensen niets van je kunnen leren zijn ze daar ook zo achter en anders kan het misschien wel helpen bij die ish..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2007 @ 00:53:03 ]

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op zondag 25-03-2007 om 01:57:58
timo ben je geraakt door het feit dat freekie je nep vind?
----------------------------------------
Jonkonize!
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 25-03-2007 om 03:00:57
rijmpiet ben je geraakt door het feit dat je een geit bent?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op zondag 25-03-2007 om 03:04:24
ja man soms denk ik: was ik maar een bok, dan was ik vet stoer.

maar ff zonder gein, dit is gewoon l2's topic alleen dan de gay versie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2007 @ 03:07:14 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 25-03-2007 om 03:04:41
shit je bokt me nu wel
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zondag 25-03-2007 om 03:54:31
haha alsjeblieft rijmpiet

bedankt voor het lezen en je o zo belangrijke zegje die je absoluut niet voor je kan houden

zoiezo dat als je het zo belachelijk vind er dan nog om 2 uur 's avonds aand8 aan besteed
nigger..

Edit:

op een zaterdagavond notabene,
slaapse schat
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2007 @ 04:15:16 ]
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zondag 25-03-2007 om 10:57:27
ja, nigger.....

----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.