Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Sabke Gepost door Sabke op dinsdag 03-04-2007 om 14:05:01
Check dit, vette TopNotch-acts in de Effenaar op 21 april: http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=685
Met oa. Kempi, Nina, Opposites en Winne......
Als Kempi op vrije voeten is althans....
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 03-04-2007 om 14:06:02
je hoeft maar twee artiesten uit die stal te boeken en de avond wordt omgedoopt tot een top-Notchnacht, beetje jammer...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 03-04-2007 om 14:32:51
4 eigenlijk.

ik zie wel of ik er ben, vond t niet nodig om te posten.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 03-04-2007 om 14:49:24
Quote:
Ziek schreef op 03-04-2007 @ 14:32
4 eigenlijk.

ik zie wel of ik er ben, vond t niet nodig om te posten.


het was een algemeen beeld, wiseguy..


----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 03-04-2007 om 15:03:58
er is niets niks-topnotch' aan, wat is je punt dan.
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 03-04-2007 om 15:05:45
haha
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 03-04-2007 om 15:10:31
Nou, dat zal ik je uitleggen, vriend..

De TopNotchstal bestaat uit, laten we zeggen, vijftien artiesten. Als iedere discotheekeigenaar of elke organisator bij het organiseren van een hiphopfeestje drie topnotchartiesten boekt en direct zo'n avond omdoopt tot "Topnotch Nacht" ben je dus eigenlijk feesten aan het verzadigen. Als er een keer daadwerkelijk een Topnotchfeest is, met bijvoorbeeld tien artiesten uit die stal, dan is het predicaat 'Topnotchfeest' niet meer zo bijzonder...

snap je het nu, of moet ik het ook uittekenen voor je?
Werd jij niet genoemd door Noedels als één van die nieuwe, idiote members.. ik begrijp hem nu,...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 03-04-2007 om 15:20:35
ik vind Topnotch eigenlijk al jaren niet meer zo bijzonder of ze nou met 4 acts komen of met 10


[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2007 @ 15:22:19 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 03-04-2007 om 15:36:49
Ozcan, In dit geval is het zelf vanuit TN een 'labelnight' , maar ik ben t verder wel eens met je strekking.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 03-04-2007 om 15:36:56
Quote:
Özcan schreef op 03-04-2007 @ 15:10
Werd jij niet genoemd door Noedels als één van die nieuwe, idiote members.. ik begrijp hem nu,...


tell the truth
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 03-04-2007 om 15:38:35
Quote:
dap schreef op 03-04-2007 @ 15:36
Ozcan, In dit geval is het zelf vanuit TN een 'labelnight' , maar ik ben t verder wel eens met je strekking.


Ja, dat had ik ook wel bij de opties kunnen zetten bij de organisatoren (disco-eigenaar, externe organisatie).... Dan zijn zij het zelf die hun eigen naam verzadigen, maar wat Mizou ook zegt: TopNotch wordt een beetje jammer..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2007 @ 15:39:36 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 03-04-2007 om 15:39:00
wat is er mis met topnotch dan.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 03-04-2007 om 16:11:52
als ik dit zo'n vet ding vond had ik t wel gepost, top notch is niet meer zoals t was.

Noedels zei er niks over, was huus.

En wat zeur je eigenlijk, er worden ook ed banger, ninja tune, en andere labelnights gehouden waar lang niet alle artiesten van dat label aanwezig zijn.

gewoon mierenneuken dus.

Ook slap om pas te zeggen dat ik n kutmember ben als t je uitkomt gast.
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 03-04-2007 om 16:12:48
ach alle nieuwe members zijn kut volgens de "echte vaders" en oldskoolers, trek het je niet aan.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 03-04-2007 om 16:27:19
Quote:
Ziek schreef op 03-04-2007 @ 16:11


En wat zeur je eigenlijk, er worden ook ed banger, ninja tune, en andere labelnights gehouden waar lang niet alle artiesten van dat label aanwezig zijn.

gewoon mierenneuken dus.

Ook slap om pas te zeggen dat ik n kutmember ben als t je uitkomt gast.


Ik wil wel zoiets eerder zeggen, maar dat zou pas niet fair zijn... want toen had ik niets ondervonden. Het is geen mierenneuken; ik onderbouw mijn mening en leg je uit hoe ik bij die gedachte kom...

En die Calimero hierboven moest het allemaal niet zo serieus nemen. Het lijkt wel of je er werkelijk mee zit..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 03-04-2007 om 16:47:31
toen ik "labelnight" zag, dacht ik "dat past niet in de effenaar" . maar het waren maar een paar namen.

Als je kijkt naar eerdere labelnights van andere labels(ja die zijn er genoeg) dan zie je dat er ook niet alle artiesten aanwezig zijn, ben je gewend toch?

Ik snap wat je bedoelt maar het is niet zo dat dit de eerste keer is dat er bij zon labelnight niet alles komt optreden, snap dus niet wat er mis mee is, het gebeurt veel vaker.

Trouwens, als je het niet eerder kon zeggen, is t wel debiel dat je na 1 opmerking er niet meer tegen kan hehe.

I'm out, niet echt boeiend.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 03-04-2007 om 16:56:57
misschien gaven twee mongoloïde opmerkingen van jou wel gelijk de herkenning die ik nodig had om Huussuh, dan wel Noedels, te begrijpen. Je bent toch ook gewoon een dwaas die het laatste woord moet hebben.

Quote:
Ziek schreef op 03-04-2007 @ 16:47
Ik snap wat je bedoelt maar het is niet zo dat dit de eerste keer is dat er bij zon labelnight niet alles komt optreden, snap dus niet wat er mis mee is, het gebeurt veel vaker.


Ik wil best een discussie met je aangaan, maar dan moet je het wel een beetje op niveau houden. Ik geef net aan dat het speciale aspect van het predicaat "TopNotchnacht" wordt weggevaagd als je al bij twee (vier) artiesten uit die stal de hele avond naar het label gaat vernoemen. Dan kun je elke week wel zo'n TopNotch-onderonsje gaan houden. En je argument van andere labels is gewoon kul. Hoeveel andere, geloofwaardige labels zijn er nou in Nederland, labels met dat aantal artiesten...?

Geen één, hè?

[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2007 @ 17:04:31 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op dinsdag 03-04-2007 om 17:00:56
Ziek je kan het proberen om met ozcan een discussie aan te gaan, maar je redt het niet hoor.
----------------------------------------
Zwolle
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 03-04-2007 om 17:01:27
!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2007 @ 17:06:32 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 03-04-2007 om 18:44:44
Mensen die t laatste woord willen hebben zeggen altijd dat de ander dat wil, altijd zo geweest.

Niveau op NLhiphop kan sowieso niet, in echte discussies meng je je niet, wel in deze, welke nauwelijks een discussie genoemd kan worden?

Muziek is er over de hele wereld, labels dus ook.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2007 @ 18:48:04 ]
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 03-04-2007 om 18:48:28
Ozcan@bitch
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 03-04-2007 om 23:46:40
Quote:
Ziek schreef op 03-04-2007 @ 18:44
Mensen die t laatste woord willen hebben zeggen altijd dat de ander dat wil, altijd zo geweest.

Niveau op NLhiphop kan sowieso niet, in echte discussies meng je je niet, wel in deze, welke nauwelijks een discussie genoemd kan worden?

Muziek is er over de hele wereld, labels dus ook.


We hebben het niet over labels over de hele wereld hier. Volgens mij was de discussie beperkt tot in Nederland. Ik meng me inderdaad zelden in een discussie, en de reden waarom dat zo is, gaf je al aan in je eerdere bijzin...

Strijker... Que?
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 03-04-2007 om 23:52:12
Ik heb nergens gezegd dat deze discussie zich beperkt tot labels in Nederland. Check andere labelnights en je zult zien dat het geen uitzondering is dat niet de hele familie van dat label mee hopt om Ozcan tevreden te stellen.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 03-04-2007 om 23:53:44
Quote:
Ziek schreef op 03-04-2007 @ 18:44
Mensen die t laatste woord willen hebben zeggen altijd dat de ander dat wil, altijd zo geweest.



doeijj wijsneus...

www.tmf.nl << daar nemen ze je misschien wel serieus
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Liquid
Gepost door Liquid op woensdag 04-04-2007 om 00:02:56
Ozcan heeft wel gelijk wat betreft die Topnotch-feesten hoor. Toen 2 jaar geleden (?) dat grote Topnotch 10 jaar ding was, DAT was echt een speciaal iets. Dat was echt een Topnotch Nacht. Als je zoiets nu weer organiseert lijkt het minder speciaal omdat er dit jaar alleen al 5 feesten onder dezelfde titel zijn geweest (alleen dan met veel minder acts).
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 04-04-2007 om 01:02:33
ervaringsdeskundige zeker op tmf.nl

Ik zeg niet dat die top notch nachten niet beter kunnen maar het is gewoon geen uitzondering dat een avond/nacht met optredens van enkele artiesten van eenzelfde label een labelnacht wordt genoem, thats it.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2007 @ 15:24:49 ]
Sabke Gepost door Sabke op donderdag 05-04-2007 om 12:05:11
Quote:
Özcan schreef op 03-04-2007 @ 14:06
je hoeft maar twee artiesten uit die stal te boeken en de avond wordt omgedoopt tot een top-Notchnacht, beetje jammer...


Beetje zinloos begin van deze discussie, aangezien ALLE vier de acts op deze avond (waar deze thread eigenlijk over gaat) van TopNotch zijn. Redelijk logisch dat je het dan een TopNotch-nacht zou mogen noemen, niet?
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 05-04-2007 om 12:08:23
Quote:
Sabke schreef op 05-04-2007 @ 12:05
(...)

Beetje zinloos begin van deze discussie, aangezien ALLE vier de acts op deze avond (waar deze thread eigenlijk over gaat) van TopNotch zijn. Redelijk logisch dat je het dan een TopNotch-nacht zou mogen noemen, niet?


Oh ja, absoluut; van mij mag je alles. Maar ik denk dat je de strekking van de discussie niet heb gevolgd. Het ging erom dat het affiche "TopNotchnacht" verzadigd wordt. Dus lees even de berichten na, zou ik zeggen.

edit: Dat je als Effenaarman, of als organisator je feest verdedigt, is ook logisch
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2007 @ 12:09:55 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Sabke Gepost door Sabke op donderdag 05-04-2007 om 12:34:54
Quote:
Özcan schreef op 05-04-2007 @ 12:08
(...)

Oh ja, absoluut; van mij mag je alles. Maar ik denk dat je de strekking van de discussie niet heb gevolgd. Het ging erom dat het affiche "TopNotchnacht" verzadigd wordt. Dus lees even de berichten na, zou ik zeggen.

edit: Dat je als Effenaarman, of als organisator je feest verdedigt, is ook logisch

....ja, want gaat er potdorie nu nog iemand of niet?
...of toch te bang dat Kempi nog aan het brommen is tegen die tijd??
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 05-04-2007 om 13:37:59
Zucht, Kempi da gangsta rapper?...
Kom op man we leven in holland!...

Dan luister ik liever Mc wigger & Dj Wannabee!....ha ha haaaaaa

Zuid Laren, zuid zuid Laren! ha ha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2007 @ 13:40:28 ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 05-04-2007 om 14:52:20
Wassenaar wassenaar
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 05-04-2007 om 23:52:03
ross & iba
----------------------------------------
www.serife.nl
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 06-04-2007 om 23:39:57
een vriend van me moet draaien die avond zegt ie.. mja niet echt me ding.. laat deze paseren
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 10-04-2007 om 16:57:50
de titel top notch nacht beloofde zo veel...
helaas dat de wackste acts van het label dan op de planken staan
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 10-04-2007 om 17:07:01
de plekken waar nina optreedt, vermijd ik liever
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 10-04-2007 om 17:39:53
halve word @ Arihasj. De verwachtingen die ik van Nina had zijn echt tegenovergesteld uitgekomen.

Half omdat t ook aan de rest vd acts ligt hehe
Sabke Gepost door Sabke op dinsdag 17-04-2007 om 14:53:40
Kempi is in ieder geval weer vrij...Althans, dat staat sinds vandaag op de Top Notch-site:

'Zaterdag 21 april is het weer tijd voor een Top Notch Labelnight. Ditmaal een extra bijzondere editie van de avond waarop een select groepje Top Notch artiesten acte de présence geeft. Niet alleen is Nederland's snelst rijzende ster Kempi weer op vrije voeten. Hij staat de 21e direct op de planken op een Labelnight die ook nog eens plaatsvindt in de Effenaar in zijn thuisstad Eindhoven.'
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 17-04-2007 om 14:57:29
je kan bij Juize kaarten winnen

"Bel 0909-0213 (60 c/pg) zodra je het alarmpistool hoort op Juize.FM!"

prachtig
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
n00t
Gepost door n00t op zondag 22-04-2007 om 22:23:04
viel tege joh, kempi was slecht live
Mindstate
Gepost door Mindstate op zondag 22-04-2007 om 22:27:40
Ik vond het wel vet! Thanks voor de kaarten NLhiphop
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zondag 22-04-2007 om 23:48:38
Ben er niet geweest. Het hoeft niet aan het optreden te liggen(alhoewel, bij deze...). Niet te hoge verwachtingen hebben in ieder geval.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0157 sec.