Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op woensdag 18-04-2007 om 17:12:48
19/04/'07 Raymzter & Chris Hinze @ 013, Tilburg


Fluitist, componist en drievoudig Edisonwinnaar Chris Hinze en Rapper Raymzter, populair door zijn indringende teksten, zijn twee bevlogen muzikanten. Muziek(maken) vormt de eerste levensbehoefte, waarbij beiden hiphop gebruiken als basis voor hun repertoire. Samen met de uiterst talentvolle en veelzijdige Marokkaanse zangeres Rajae el Mouhandiz en “The Band” vormen zij niet alleen een unieke, maar ook een zeer verrassende combinatie. Lekkere, swingende rap-jazz-hiphop, verpakt in een politiek/sociaal geëngageerd jasje, maken de avond tot een spectaculaire gebeurtenis.

Wanneer: Donderdag18/04/'07
Zaal Open: 20.00 uur
Aanvang: 21.00 uur
Waar: 013, Tilburg (Kleine Zaal)
Kosten: 12.50 Euro

...Een beetje laat om het topic aan te maken, maar ik ben er vanavond bij in ieder geval. Wekss heeft een gratis kaartje gekregen, omdat hij een Audiocompetitie op de radio had gewonnen met Raymzter als jurylid, props daarvoor! Ik was zelf 2de, maar moest de 16 bars nog schrijven bij de radio, onvoorbereide shit hehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2007 @ 22:46:39 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 18-04-2007 om 19:25:09
Ik hoop dat je nog niet bent vertrokken, want het is morgen pas.
Check hier
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op woensdag 18-04-2007 om 20:10:40
ait props voor weks, flow fusie komt er wel.... ooit hehe oosterhout whut
----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op woensdag 18-04-2007 om 22:45:28
Ghaha we waren dus al wel vertrokken Battlecat, ik dacht dat het aan mijn skaffa hoofd lag maar NÉÉ!! Die fucking radioshow had het verkeerd gezegd gister, damn, jullie krijgen kaartjes voor de 013 MORGEN, zeiden ze dus gister...

...Echt motherbitches gewoon, maarja Wekss heeft opgebeld en we krijgen alsnog kaartjes voor een ander optreden deze maand. Wel voor niks naar Tilburg gereden maarja...

Edit: Kan een Mod de topictitel wijzigen dan? 19de dus
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2007 @ 22:46:20 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op donderdag 19-04-2007 om 12:07:12
Gelukkig heb ik kunnen wisselen met iemand van m'n werk, dus ik kan alsnog vanavond gaan, nog meer mensen van hier aanwezig ofniet?
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op donderdag 19-04-2007 om 13:38:48
echt kut ja, gisteren voor niks erheen gereden...

maar ja, vanavond dan maar, ff met Raymzter ouwehoeren hehe...maarreh Monn-e..bel me ff zsm terug, is belangrijk!
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op vrijdag 20-04-2007 om 13:05:59
Gister geweest, het was erg apart maar daardoor niet minder vet...publiek was wat minder maar die live-set deed zwaar! Beter grijpt iedereen die nog niet is geweest de kans om alsnog te gaan..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2007 @ 13:06:19 ]

----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.