Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
_Frank_
Da's Logisch
Gepost door _Frank_ op zaterdag 21-04-2007 om 15:17:47
Quote:
Het debuutalbum "Vandaag" van IJsman is definitief gecancelled. Door de vele vertragingen en de financiële problemen bij het label (LSD) is er in goed overleg besloten om het album niet uit te brengen.
Het album stond gepland voor het 1e kwartaal van 2007 maar door verschillende factoren is het niet gelukt om hem uit te brengen. Met name de distributie was een groot struikelblok. "Als je alles zelf moet doen komt er gewoon veel meer bij kijken, achteraf gezien waren we iets te ambitieus, en zijn we te vroeg in het diepe gesprongen" aldus Lazerus de oprichter van het Lost Soul Department label.

De Utrechtse rapper die tegenwoordig in Amsterdam woont brak in 2004 definitief door in de Nederlandse hiphopscene, en werkte o.a. samen met Brainpower. Daarvoor maakte hij deel uit van het talentvolle hiphop trio Ground Zero (IJsman, Bodega en Sydephex).

Naast het album van IJsman stonden er ook releases van Lazerus & Bodega (Ritme & Poëzie) en Snelle Jelle gepland. Of de albums nog worden uitgebracht bij een ander label is niet bekend.


Echt heel jammer...
----------------------------------------
Toch leuk, zo'n streepje
Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zaterdag 21-04-2007 om 15:18:53
Dat is idd jammer, hij heeft wel dope nummers, ik had hem wel gekocht denk ik
----------------------------------------
argh
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zaterdag 21-04-2007 om 15:20:42
beter brengen ze die shit ergens anders uit, want zat best wel te wachten op nieuwe ijsman dingen
gast is dope
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 21-04-2007 om 15:26:00
tsja..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 21-04-2007 om 15:56:11
oud nieuws. Heel oud nieuws.

uit 2006:

https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=14494
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2007 @ 15:56:40 ]
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op zaterdag 21-04-2007 om 16:00:02
Ja maar dap, je weet toch zelf ook wel dat niemand hier de frontpage leest?
----------------------------------------
Days to come
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zaterdag 21-04-2007 om 17:07:45
haha @ upnorth dat doe ik idd bijna nooit meer
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.