Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op zaterdag 21-04-2007 om 18:05:48
Wij gaan naar Berlijn met school, in een gastgezin, maar ik wil daar wel uit en vette shit tjekke enzo. Dit is het adres en shit waar ik zit:

Wünsdorfer Straße
Treffpunkt: Töpchiner Weg/Baldesheimer Weg

Weet iemand of dit vlakbij de stad is etc en wat ik zeker moet bezoeken? Waar hebben ze leuke clubs enzo?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2007 @ 18:31:47 ]

----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Vent
Gepost door Vent op zaterdag 21-04-2007 om 18:07:35
Je moet ff'kes wachten tot mizou dit topic ziet waarschijnlijk gaat ze helemaal los met het spammen van info dus hoeft de rest niks meer te zeggen zij weet het toch allemaal.

Enige wat ik zeg is ga naar de winkel van HHV --> www.hiphopvinyl.de die zit ook in berlijn
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 21-04-2007 om 18:08:24
kerel je moet naar het brauhaus of hoe die shit ook heet. 2 verdiepingen je kunt er eten maar ook zeker goed drinken. Het bier wordt daar zelf gebrouwen en dat kan je ook bekijken. Sterkste bier was geloof ik 16,5% en het was nog lekker ook. Aanradertje adress weet ik niet weet ook niet of de naam wel goed is. Zal straks ff op de pull kijken die ik heb meegenomen mis dat daar wat op staat.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op zaterdag 21-04-2007 om 18:08:50
check maps.google.com, staan de grootste uitgaans dingen enzo ook wel op.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Leyla
Gepost door Leyla op zaterdag 21-04-2007 om 18:08:51
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=16845
Sjek daar dan! Stel je vraag daar maar weer, mag hier lekker een slotje op
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.